حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

وی همچنین گفت که مردم باید به دستورالعمل های پیشگیری از COVID-19 پایبند باشند و ماسک بزنند ، از ازدحام جمعیت پرهیز کنند و واکسن بزنند.

    دکتر Shashank Joshi عضو گروه کاری Maharashtra COVID-19 روز چهارشنبه گفت که اطلاعات کافی برای هشدار به نوع ویروس کرونا ویروس دلتا پلاس وجود ندارد.

    وی همچنین گفت مردم باید به دستورالعمل های پیشگیری از COVID-19 پایبند باشند و ماسک بزنند ، از ازدحام جمعیت پرهیز کنند و واکسن بزنند.

    قابل توجه ، راجش توپ ، وزیر بهداشت ماهاراشترا روز دوشنبه گفت که 21 مورد از نوع دلتا پلاس ، که بسیار مسری محسوب می شود ، تاکنون کشف شده است ، از جمله 9 مورد در Ratnagiri ، 7 مورد در Jalgaon ، دو مورد در بمبئی و هر یک مورد در Palghar. ، Thane و مناطق سیندودورگ.

    دکتر جوشی روز چهارشنبه در توییتی نوشت: “گزینه ای برای اضطراب ، واکسیناسیون و وحشت.  نسخه مربوط به دلتا پلاس اطلاعات کافی برای هشدار را ندارد ، با این تفاوت که ما باید رفتار مناسب کاملاً COVID خود را با یک ماسک مضاعف ادامه دهیم ، از ازدحام جمعیت جلوگیری کرده و واکسیناسیون را ادامه دهیم.  وی افزود: “دلتا به علاوه حدت ناشناخته است ، انتقال ممکن است بیشتر باشد”.

    نوع جدید دلتا پلاس به دلیل جهش در نوع Delta یا B.1.617.2 که برای اولین بار در هند شناسایی شد و یکی از موتورهای موج مرگبار دوم بود ، شکل گرفت.

    اگر چه هنوز هیچ نشانه ای از شدت بیماری به دلیل نوع جدید وجود ندارد ، Delta Plus در برابر درمان با آنتی بادی های مونوکلونال COVID-19 ، که اخیراً در هند تصویب شده است ، مقاوم است.

    برخی موارد از نوع دلتا پلاس COVID-19 نیز در مادیا پرادش و کرالا یافت شده است.

    راجش بوشان ، وزیر بهداشت اتحادیه ، روز سه شنبه گفت هند در میان 10 کشوری است که تاکنون جهش در دلتا پلاس کشف شده است.

    طبق بیانیه صادر شده توسط وزارت بهداشت اتحادیه ، INSACOG اطلاع داد که نوع دلتا پلاس ، “در حال حاضر یک نوع مشکل دار (VOC)” ، دارای این ویژگی ها است – افزایش قابلیت حمل ، اتصال قوی تر به گیرنده های سلول ریه و کاهش بالقوه پاسخ آنتی بادی مونوکلونال .

    علاوه بر هند ، نوع دلتا پلاس در ایالات متحده ، انگلستان ، پرتغال ، سوئیس ، ژاپن ، لهستان ، نپال ، چین و روسیه یافت شده است.

    آقای بوشن گفت که گزینه دلتا در 80 کشور جهان از جمله هند یافت می شود و این یک نگرانی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی