حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

شما می توانید نشانه این پیروزی بسیار مهم کانادایی های مونترال را از طریق استخوان های گونه برندان گالاگر مشاهده کنید.

اوه ، بله ، مردی که اغلب به خاطر تلاش هایش مارک می شد ، مایل بود چک الکس پیترنجلو را بگیرد و فقط برای بازی درست و بیرون راندن کانادایی ها از حتی شهر آبی ، در معرض سایش باشد.  او اغلب به عنوان قلب و روح کانادایی ها توصیف می شود و همه آنها صفحه ای از کتاب او درباره این پیروزی 3-2 را برداشتند.

با جف پتری شروع کنید ، که گفته می شود در بازی 3 دور دوم کانادایی ها و جینی های وینیپگ انگشتان دست راستش پیچ خورده است.  او بازی 4 را از دست داد و پس از آن نتوانست یک هفته بعد بازی کند که او و هم تیمی هایش برای بازی شماره 1 نیمه نهایی جام استنلی مقابل شوالیه های طلایی به وگاس بازنشسته شدند.

پتری به معنای واقعی کلمه برای آن قرمز دید ، و خونریزی زیر ملتحمه دو طرفه هر دو چشم را به رنگ قرمز تیره تیره کرده است – به گفته همسرش جولی ، که به مردم اطلاع داد از طریق اینستاگرام در حالی که روی یخ است ، قلب آنها را بازی می کند.  اما مهمتر از همه ، با انگشتان بسته به یک دستکش شخصی ، او از 27 شیفت عبور کرد ، یک پاس گل داد ، دو شوت به سمت دروازه ، دو شوت بزرگ داشت و یک ضرب بزرگ به پایان رساند.

به نظر نمی رسید که پتری پس از مربی کانادایی دومینیک دوچارم در یک بازی گرم بازی کند.  او عجله منظمی نکرد و کانادایی ها ترکیب خود را با او توییت کردند که به عنوان خراش نشان داده شد.  لیگ حتی گزارش ترکیب خود را داشت که نشان می داد او فقط 15 دقیقه قبل از از بین بردن کلک بیرون بود.

اما در پایان ، در پایان ، پتری آماده ارائه یک عملکرد عظیم بود.

دومینیک دوشارم ، مربی کانادایی درباره حضور و شخصیت پتری گفت: “این معنی های زیادی دارد.”  “اگر می توانست ، زودتر برمی گشت.”  او می خواست در بازی 4 به بازی با وینیپگ بپردازد ، بنابراین خوب بود که دوباره او را ببینیم و ببینیم پس از چند بازی و چند روز (10) روز از دست دادن چگونه بازی کرد.

“او بازیکن مهمی برای هر دو طرف است.  نحوه دفاع از خودش ، نحوه حرکت ، نحوه حرکت پوک ، واقعاً خوب است.  و او یک بازی است.  هر وقت وارد لحظات حساس ، بازی های بزرگ می شوید ، آن را در بهترین حالت می بینید.  “

در حال حاضر چند کانادایی می توانیم این حرف را بزنیم؟  پاسخ کافی است تا دقیقاً همان جایی که قرار دارند باشد.

فکر کنید جوئل اردو ، که از زمان ورود به مونترال از طریق تجارت از وینیپگ در ژوئیه 2018 ، بسیاری از فصول منظم را پشت سر گذاشته است. او پس از سبقت از الک مارتینز در هیئت مدیره ، پنجمین گل خود را در آن پلی آف به ثمر رساند تا گل 1-0 کانادایی ها را به ثمر برساند و او را مجبور به بازگشت کند در جلو برای سر خوردن یکی از اسکیت ها و از دروازه بان شوالیه های طلایی مارک آندره فلوری عبور کرد.

چطور در مورد پل بایرون ، که این بار سه بار رد شد و در کانون توجه قرار گرفت – همراه با آمبولانس های جسپری کوتکانیمی و جاش اندرسون – پس از ترک اولین سریال از دوشارم ، بازی بهتری انجام داد و گفت که او به سازگاری بیشتری نسبت به او نیاز دارد سه نفره؟  او به فلوری حمله می کند و دومین مرحله پلی آف خود را با یک کار زیبای فورهند روی سقف به ثمر می رساند ، که گل برتری است.

این یکی از چندین نمایشنامه بود که نشان می دهد این کانادایی ها در مقابل تیمی که کاملاً طرفدار قدم گذاشتن در این مجموعه است برای آنها انجام می دهند.  آنها قلب دارند.

در مورد تایلر توفولی – که پس از بازی 2-0 توسط پتری و کول کاوفیلد نتیجه 2-0 را افزایش داد – که غواصی می کند تا شانس بزرگ مارک استون را برای تأخیر در تساوی بازی به هم بزند؟  ناامیدی محض.

جان مریل پس از 20 روز غیبت از ناحیه بالاتنه ، از عقب پرید.  او 12:52 اسکیت بازی کرد و پس از هفت بازی بازی نکردن ، چندین بلوک اصلی ایجاد کرد.

جوئل ادموندسون آماده بود تا لیوان را بخورد تا به پتری پاس بدهد تا جادوگر با فشار دادن وگاس در آخرین لحظه بازی از انتهای مونترال بیرون بیاید.  او قبل از منفجر کردن بازی ، چهره خود را به ویلیام کارلسون چسباند و نگران بود که آسیب جدی ببیند.

بدون شک ادموندسون مبهوت بود.  اما او خودش را غبارروبی کرد و روی یخ اسکیت زد و کار خود را انجام داد.

بایرون گفت: “در این زمان از سال ، همه این نمایشنامه های کوچک مهم هستند.”  “زدن بازدیدها برای ساخت نمایش – اینها چیزهای کوچکی است که باید برای تیم فدا شود.  جوئل مردی است که قبلاً برنده بوده و می داند برای بردن چه چیزی لازم است.  بچه هایی که ما آوردیم مطمئناً به این نگرش نسبت به تیم کمک می کنند و در حال حاضر اختلاف زیادی وجود دارد.  “

نه تنها برندگان جام مانند ادموندسون و کوری پری ، که هدف ارتش را تعیین کردند و نقش فوق العاده را در بازی 2 کامل بازی کردند. این ها پتری و شی وبر هستند ، که به سختی توانستند یک چوب با دست چپ خود را بدست آورند. ، بعد از مصدومیت از ناحیه انگشت شست در پایان فصل ، که دو هفته بازی کرد و قبل از اخراج در هشت بازی گذشته.

کاپیتان 35 ساله در این بازی 24:42 بازی کرد.  او بازیکنان باقی مانده در مرحله پلی آف را به موقع روی یخ مسابقه ای که با شریک زندگی خود بن شیارو مساوی شده بود هدایت می کند (25:24) ، که زودتر از جراحی دست بازگشت تا کانادایی ها بتوانند در مرحله پلی آف جایگاهی کسب کنند.

وبر ، کیارو ، پتری ، درست مثل گالاگر – پسران کاملاً واضح و آماده برای انجام کاری که باید انجام دهند.

دوکارم گفت: “این چیزی است که او در این زمان از سال بازی می کند.”  “من فکر می کنم ما چنین چیزی را در کل تیم خود داریم.  شما بی دلیل به این مرحله نمی رسید و ما هم کارمان تمام نشده است.  یک دلیل وجود دارد و دلیل آن این است که بازیکنان ما متعهد هستند و می خواهند راه خود را ادامه دهند.  “

فرصت بعدی آنها برای انجام چنین کاری روز جمعه در مرکز بل پیش می آید ، تساوی 1-1 با شوالیه های طلایی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی