حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

نمایندگی درب پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی قدیمی

به طور کلی درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای ساختمان محسوب می شود که در انواع نمونه های آلومینیوم، یو پی وی سی، چوبی، آهنی و … به طور کلی مواد اولیه این شرکت شامل پروفیل های آلومینیوم و upvc ، پروفیل تقویتی گالوانیزه ، شیشه دوجداره وسه جداره و یراق آلات می باشد. با استفاده از پنجره UPVC مشکی می توانید نمای بیرونی خانه را با رنگی متفاوت از فضای داخلی طراحی کنید و این مزیت این نوع پروفیل است.

 

 بعد از اینکه قاب و سطح توری فلزی کامل خشک شد می توانید نسبت به نصب توری اقدام کنید. با مشاهده این موارد ، تقریباً ظریف به نظر می رسند اما واقعیت این است که شما نمی توانید برای پنجره های خود ماده ای مستحکم تر ، با دوام و ماندگارتر از آلومینیوم پیدا کنید.

 

توری کشویی یا ریلی را می توانید با یک حرکت از ریل خارج کنید. برای جدا کردن توری لولایی آلومینیومی آن را از لولا خارج کنید. بهتر است توری ها را به یکباره از پنجره جدا نکنید تا زمان کافی برای نظافت و شستشوی توری درب و پنجره داشته باشید.

 

حالا که قاب توری را از پنجره جدا کردید با استفاده از سری کوچک جاروبرقی روی توری ها را به آرامی تمیز کنید. در این مقطع استفاده از چوب و گچ به طور همزمان برای نصب شیشه به کار می رفت. نصب توری پنجره آلومینیومی و توری فلزی بر روی انواع پنجره ها امکان پذیر است. 4. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دو لنگه کشویی: در این نوع درب و پنجره ها بر خلاف مدل بالا هر دو لنگه به صورت مجزا کشویی هستند و از هر دو طرف باز می شوند.

 

گرفتن آب توری فلزی، قبل از نصب الزامی است. پنجره های دو و یا این که سه جداره برای نصب در ساختمان های تهران مطلوب خیس میباشند . خصوصیات باریک در طراحی مینیمالیستی پنجره های آلومینیومی این امکان را برای ما فراهم می کند که از هر روزنه ای در هر منطقه نور بتابد.پس در هر اتاقی که پنجره های الومینیومی نصب شود نور بیشتری در ان اتاق می تابد.

 

پنجره آلومینیومی همدان

صنایع آلومینیوم اصفهان آلفام با نمایندگی انحصاری شرکت های ترک شامل : آسیستال ، چلیکلر ، مسا در ایران تحت پوشش وزارت صنایع با تجربه ای 30 ساله درزمینه صنعت آلومینیوم، بیش از 10 سال ریاست اتحادیه و برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا ، کارگاههای مجهز و مدرن جهت ارتقاء کیفیت فرآورده های آلومینیومی با برخورداری از توانمندی های زیر در خدمت شماست.

 

سیستم بازشوی این نوع پنجره upvc به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست میباشد. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر میباشد. در هر سه حالت امکان شستشوی توری پنجره وجود دارد.

 

با این وجود در مورد پنجره های upvc نیازی به این نوع کارها نخواهد بود. از این رو پنجره های یو پی وی سی را پنجره های دوستدار محیط زیست می نامند . محمدی اظهار داشت : پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت در ساخت آلاچیق بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پرکاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد چراکه این نوع پنجره به دلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.

 

مجموعه وینکار برای تولید درب و پنجره های دو جداره و سه جداره UPVC با برندهای وین تک ، هافمن و ویستابست همکاری نموده و موفق به انجام پروژه های زیادی در داخل و خارج کشور شده است. امروزه، سازندگان ساختمان، دیگر مانند گذشته برای نماسازی ساختمانها، محدود به استفاده از مصالحی مانند آجر، سنگ یا سیمان نیستند و مواد زیادی برای نماسازی ساختمان وجود دارد. این در حالی است که درب و پنجره UPVC عایق بوده، هوابندی قوی و قیمت مناسب تری نسبت به درب و پنجره آلومینیومی دارد.

 

البته هنوز هم کثیفی و آلودگی روی قاب توری آلومینیومی وجود دارد. با توجه به وجود سلایق مختلف و درخواست مشتریان و طراحان، پنجره ترمال بریک می تواند به رنگ ها و پوشش های متفاوت تولید گردد. با استفاده از سبک ایمن می توانید مطمئن باشید که حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی به دلیل کیفیت و ماهیت UPVC که تولید می کنیم ، پنجره های شما تاب نخواهند خورد ، پوسیده یا زنگ نمی خورند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی