حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

بسیاری از ورزشکاران دو و میدانی هند ، از جمله ستاره های دوومیدانی Duty Chand و Hima Das ، آخرین تلاش خود را برای رزرو کرسی های المپیک در مسابقات بین المللی قهرمانی کشور ، که از جمعه در پاتیالا آغاز می شود ، انجام می دهند.  (اخبار ورزشی بیشتر)

این رویداد پنج روزه که توسط مسابقات جهانی دو و میدانی به عنوان یک رده “B” شناخته می شود ، به برخی از بهترین ورزشکاران این فرصت را می دهد تا استانداردهای لازم برای یک بندر اتوماتیک المپیک را بشکنند یا امتیازات ارزشمندی را برای ورود به بازی ها جمع کنند.

این مسابقات قهرمانی که تحت پروتکل های سخت COVID-19 برگزار می شد ، پیش از این قرار بود در بنگالورو برگزار شود ، اما با توجه به مشکلات احتمالی لجستیکی در اینجا به دانشگاه NIS منتقل شد ، زیرا ورزشکاران نخبه مستقر در اینجا به پایتخت کارناتاکا به دلیل همه گیری.

بخوانید: توپ جوک تاجیندر سینگ تور برای حضور در بازی های المپیک توکیو واجد شرایط است

دو ورزشکار مقید به المپیک ، ستاره پرتاب نیراژ سینگ ، که هم اکنون در یک تورنمنت آموزشی در اروپا به سر می برد ، و مسابقه اسب دوانی 3000 متری Avinash Sable در این مسابقات شرکت نخواهند کرد.  

دوتی روز دوشنبه در مسابقات Grand Prix 4 هند ، علیرغم شکستن رکورد ملی خود ، مسابقه مقدماتی اتوماتیک 11.15 ثانیه را با دو هزار ثانیه از دست داد.  این تلاش برای انجام بهتر و رزرو توقف خودکار خواهد بود ، اگرچه در راه رسیدن به المپیک توکیو بر اساس رتبه بندی جهانی است.

هیما که مدتها با مشکل آسیب دیدگی کمتری روبرو بود ، در IGP 4 رکورد شخصی خود را 20.88 ثانیه در 200 متر ثبت کرد اما همچنان امتیاز مقدماتی اتوماتیک 20.80 ثانیه را از دست داد.

اگر می خواهد بلیط توکیو را رزرو کند ، باید استاندارد صلاحیت را بشکند ، زیرا ممکن است رنکینگ جهانی برای بندر المپیک به اندازه کافی نباشد.

هیما همچنین به همراه Dutee ، Archana Suseendran و S Dhanalakshmi که می خواهند مکانی برای بازی در توکیو رزرو کنند ، بخشی از کوارتت 4×100 متر رله است.

آنها در طول IGP-4 رکورد ملی را شکستند ، اما زمان 43.37 ثانیه ای آنها برای قرار گرفتن در جمع 16 تیم برتر لیست Road to Tokyo کافی نبود.

برای انجام این کار ، آنها باید حداقل 43.05 ثانیه – زمان تیم از شانزدهم در لیست – و تا آخرین مهلت 29 ژوئن صبر کنند.  هندی ها در حال حاضر در جایگاه 20 قرار دارند.

به همین ترتیب ، تیم رله 4×400 متر مردان محمد انس یحیی ، آموی جیکوب ، آروکیا راجیوو و نوح نیرمال تام تلاش خواهند کرد تا زمان خود را از 3: 02.61 ثانیه در طول IGP-4 به 3: 02.56 ثانیه یا حتی بهتر از زمان فعلی بهبود دهند. رتبه 16 برای اطمینان از بلیط به توکیو.

برای مسابقات رله ، 16 تیم برتر رده بندی جاده توکیو ، نیمه شب 29 ژوئن در بازی های المپیک شرکت می کنند.  تیم هایی از سریلانکا و مالدیو نیز در مسابقه 4/400 متر و زنان 4/100 متر در این مسابقه شرکت می کنند تا به آن بین المللی برسانند و از قوانین تعیین شده المپیک پیروی کنند.

سایر سریلانکایی ها نیز در آخرین تلاش خود برای کسب یک مکان در بازی های توکیو در مسابقات فردی صف آرایی می کنند.  نادیشا رامانایاکه (400 متر برای زنان) و نیمالی ولیورشا (800 متر برای زنان) از جمله نام های معروف کشور جزیره هستند.

Shivpal Singh (پرتاب نیزه مردان) ، Kamalpreet Kaur (پرتاب نیزه بانوان) ، Tajinderpal Singh Toor مرد با توپ و پرش با پرتاب M Sreeshankar سهمیه المپیک را نقض کرده اند و این از استانداردهای انتخابی استفاده نکرده و آنها برای استفاده از مهارت های خود از مسابقات استفاده خواهند کرد.

جهاسوین شانکار پرنده ارتفاع مردان دیگر ورزشکاری خواهد بود که تلاش می کند تا رکورد انتخابی المپیک 2.33 متر را بشکند.  او در مسابقات قهرمانی دو و میدانی آزاد ایالات متحده در 16 مه با پرش 2.28 متر طلا گرفت.

این ورزشکار از دهلی که هم اکنون در دانشگاه ایالتی کانزاس تحصیل می کند ، برای شرکت در این مسابقات از ایالات متحده پرواز کرد.  او براساس رنکینگ جهانی شانس کمی برای رسیدن به المپیک دارد. 

روز جمعه تا شش مسابقه نهایی برنامه ریزی شده است.  عصای عصبی و مسابقه 10 هزار متر برای مردان دو مسابقه است ، در حالی که زنان در 5000 متر ، 100 متر با مانع ، پرش سه گانه و پرتاب چکش برای کسب مدال رقابت می کنند.

با توجه به وضعیت COVID-19 و برای کاهش ازدحام ورزشکاران ، این مسابقات در دو مکان برگزار می شود ، از جمله قلمرو دانشگاه پنجاب در اینجا.

علاوه بر تیم 4 در 400 متر مختلط ، 11 ورزشکار هندی پیش از این در مسابقات انفرادی راهی المپیک توکیو شده اند.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی