حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

CALGARIA – یک پانل بررسی محیط زیست در پیشنهادی برای یک معدن ذغال سنگ ذوب آهن در کوههای آلبرتا به دولت فدرال توصیه می کند که معدن کوه گراس به نفع عموم نیست.

کمیته استانی فدرال می گوید این معدن به کیفیت آبهای سطحی و گونه های بومی قزل آلا آسیب می رساند و همچنین به جوامع طبیعی و تنوع زیستی منطقه آسیب می رساند.

این می افزاید که این معدن همچنین به توانایی برخی از ملل اول در استفاده از حقوق قراردادی خود آسیب می رساند.

گزارش این گروه نتیجه گرفت که این تأثیرات ارزش منافع اقتصادی معدن را ندارد و به وزیر محیط زیست فدرال جاناتان ویلکینسون توصیه کرد که آن را رد کند.

این هیئت همچنین درخواست های مجوز پروژه را طبق قوانین استان رد کرد.

پاسخ ولایت

دبیر محیط زیست و پارک ها جیسون نیکسون و وزیر انرژی سونیا Savage بیانیه زیر را صادر کردند:

“دولت آلبرتا به توصیه کمیته بررسی مشترک احترام می گذارد ، که نتیجه یک فرآیند دقیق بررسی است که توسط تنظیم کننده انرژی آلبرتا و آژانس ارزیابی تأثیر کانادا انجام شده است.

“تمام پروژه های پیشنهادی ذغال سنگ مورد بررسی دقیق قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که توسعه ایمن است ، از نظر زیست محیطی مسئولیت پذیر است و تمام الزامات را برآورده می کند.  در این حالت ، روند کار به درستی انجام می شود.  توصیه هیئت نشان می دهد که چارچوب قانونی و قانونی آلبرتا پایدار است و به طور جامع تأثیرات زیست محیطی را به عنوان بخشی از هر پروژه توسعه منابع در نظر می گیرد.

“ما تشخیص می دهیم که کمیته بازبینی مشترک تصمیم گرفته است که این پروژه بر کیفیت آبهای سطحی – به ویژه در قزل آلای شیب غربی و زیستگاه آنها تأثیرات منفی بگذارد.  ما این نگرانی را جدی می گیریم.  آلبرتا دارای سابقه طولانی در مدیریت مسئولانه منابع آب ما برای تأمین آب سالم ، ایمن و پایدار برای جوامع ، محیط زیست و اقتصاد ما است.  اگرچه دروغ توسط برخی که قصد ایجاد ترس و سردرگمی در مورد این موضوع را دارند ، پشتیبانی می شود ، دولت ما تغییری در قانون حفاظت از آب یا توزیع آب در جنوب آلبرتا ایجاد نکرده است.  “

پاسخ NDP:

مارلین اشمیت ، منتقد محیط زیست NDP ، اظهارات زیر را بیان کرد:

وی افزود: “رد امروز پروژه Grassy Mountain توسط هیئت بررسی مشترک باید نشانه این باشد که ما می توانیم برای مدت طولانی تری به طور جداگانه به این پروژه ها نگاه کنیم.

“ما نمی توانیم با مشاغل بالقوه معدن در برابر مشاغل موجود و آینده با حمایت کشاورزی و گردشگری در دامنه شرقی مخالفت کنیم.

“این بررسی نیاز به قانون حمایت از دامنه های شرقی را که توسط راشل نوتلی ارائه شده ، برجسته می کند.  این لایحه استخراج زغال سنگ در گروه های یک و دو را ممنوع می کند و تمام توسعه در گروه های سه و چهار را متوقف می کند و انتظار می رود روند برنامه ریزی جامع منطقه ای ، که از طریق مشورت عمیق با آلبرت ها اطلاع داده شده است ، متوقف شود.

“من از دهها هزار آلبرت که در این بررسی شرکت کردند تشکر می کنم.  آلبرتایی ها نمی خواهند این مناظر زیبا و مشخص آلبرتین در اثر استخراج ذغال سنگ تخریب شود و آلبرتایی ها نمی خواهند حوضه های آبریز آنها توسط سلنیوم و سایر محصولات فرعی ذغال سنگ مسموم شود.  “

با پرونده هایی از CTV News

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۸
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی