حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

تورنتو – فقط پنج سال پیش ، چرخش پرتاب Blue Jays منبعی از ثبات رشک برانگیز بود.

این تیم برای سال 2016 فقط از 7 بازیکن مبتدی در طول سال استفاده می کند و 5 نفر از آنها – مارکوس استرومن ، جی هاپ ، آرون سانچز ، مارکو استرادا و RA دیکی – با هم 152 بازی را آغاز کردند.  این نوعی از مدیران فصلی و مربیانی است که آنها در طول تمرین بهار آرزو می کنند.

البته ، نسخه فعلی Blue Jays به ما یادآوری می کند که چقدر به ندرت این برنامه ها عملی می شوند.  آبی جی ها با داشتن 9 پارچ در فهرست زخمی ها ، قبلاً 23 سلاح مختلف از جمله 12 مبتدی استفاده کرده اند.  اما این بازیکنان عمیق هر از گاهی تولید می کنند و پیروزی 4-0 شنبه مقابل فیلیس نمونه دیگری بود.

آنتونی کی در TD Ballpark با استفاده از یک توپ سریع سریع که به 96.2 مایل در ساعت می رسید در حالی که هشت حرکت نوسان داشت و 10 اصطلاحاً ضربه می زد ، چهار نوبت ناموفق انجام داد.  اما کی پس از 79 پاس گل و چهار پاس گل از بازی خارج شد ، به این معنی که چرخش آبی جی بازها کمتر از هر تیم لیگ آمریکا ثبت نام کرده است.

آبی جی ها امیدوار بودند که 5 پاس گل از کی بدست آورند.  در عوض ، آنها آن را به گاو نر منتقل کردند و تراویس برگن ، ای جی کول ، تایلر چاتوود و جوردن رومانو فیلیس را فایده نداشتند زیرا آبی جی ها در این فصل 21-17 پیشرفت کردند.

مدیر چارلی مونتویو گفت: “من آن را استرس زا نمی نامم زیرا این فقط بخشی از کار است.”  “بله ، شما می خواهید مبتدیان شما عمیق تر شوند. اما بعد از (کی) ما کم و بیش آن را ترسیم کردیم و عالی شد.”

اینکه آیا درخواست اینقدر از گاو نر پایدار است یا خیر س questionال دیگری است ، اما اگر چیز دیگری نباشد ، عمق لیست به حدی بهبود یافته است که سلاح هایی که به عنوان اهرم استفاده می شوند بیشتر از گذشته با این چالش روبرو شده اند.

در فهرست بعدی نیک الگایر قرار خواهد گرفت ، چپ دست بلند دستی که قرارداد وی روز شنبه به طور رسمی توسط دیوید فلپس (فشار) انتخاب شد و با حرکت مربوطه به لیست 60 روزه زخمی ها منتقل شد.  و در حالی که او فقط دو شروع کار خود را با A سه برابر می کند ، همه چشم ها در حال حاضر به یک بالقوه بالقوه دیگر در هنگام شروع کار نگاه می کنند: چشم انداز الک مانوآ سمت راست.

البته ، اگر جرم شما مثر واقع نشود ، صعود شدید غیر منتظره شما را به آنجا می رساند ، اما حتی با وجود آرون نولای موثر بر روی تپه ، آبی های جوی به اندازه کافی موفق شده اند.  ولادیمیر گررو جونیور به عنوان یک بازیکن تهاجمی نخبه با دویدن 409 فوت از خانه به سمت میدان مرکزی سمت راست در اولین بازی اعتصاب خود را ادامه داد.

گوئرو جونیور از طریق مترجم هکتور لبرون گفت: “من هرگز سعی نمی کنم هومرز را بزنم.”  “اما من فقط سعی می کنم تماس خوبی با توپ برقرار کنم و اگر توپ خاموش شود ، او بیرون می رود. تا اینجا خیلی خوب است. امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.”

در طول فصل Guerrero Jr دارای 10 هومر و یک خط شیب دار .308 / .436 / .579 است.

گوئررو جونیور گفت: “این از نظر ذهنی بسیار عالی است.”  “اما بیش از این ، نحوه بازی هم تیمی های من در حال حاضر ، شیوه بازی و باور کردن همه.”

مثال: لوردز گوریل جونیور برای دومین شب متوالی دو گل داشت ، از جمله RBI مضاعف.  و در حالی که OPS فصلی گوریل جونیور.  از .530 کاملاً کمتر از میانگین لیگ باقی مانده است ، مدیر او علائمی را نشان می دهد که نتایج بهتری پیش رو است.

مونتویو گفت: “ضربه زدن به توپ در زمین مناسب.”  “این بدان معنی است که او به هر دو طرف توپ را می زند و توپ را طولانی تر و عمیق تر می بیند. این تنها راه خارج شدن از سقوط است و او این کار را می کند.”

در نهایت ، بازگشت جورج اسپرینگر زمینه را برای آبی جی ها و ترکیب خاصی از مهاجمان هموار خواهد کرد ، اما اگرچه اسپرینگر در زمین بازی با وادینگ سروکار دارد و روند فعلی را انجام می دهد ، اما برنامه مشخصی برای او وجود ندارد.  در همین حال ، هیچ دلیلی وجود ندارد که بیشتر روزها گوریل جونیور را بازی نکنیم و امیدواریم که یک سریال داغ طولانی داشته باشید.

مونتویو گفت: “همه ما می دانیم که او یک مهاجم خوب است ، اما او همچنین یک مهاجم خوش رنگ است.”  “وقتی او دعوا می کند ، واقعاً خوب به نظر نمی رسد. او کسی است که از او بدتر به نظر می رسد ، اما هنگامی که به آن دست می یابد ، آن را بدست می آورد و من می دانم که او آن را دریافت می کند. من کاملا به او اعتماد دارم. او یکی از بهترین مهاجمان ما است “

در کل ، این یک اجرای دلگرم کننده دیگر برای آبی جی بود ، که سریال را یکشنبه با رابی ری روی تپه مقابل هم تیمی سابق چیس اندرسون به پایان می برد.  با توجه به وضعیت خوبی که ری دارد و آخر هفته آینده در روز دوشنبه ، Blue Jays از نظر موقعیت برای این بازی به نظر می رسد ، اما چنین فرضیاتی می تواند خطرناک باشد.

همانطور که بازی روز شنبه نشان می دهد ، هیچ حالت plug-and-play برای کارکنان این تیم وجود ندارد.  این تا حدودی به دلیل شرایط است.  این تا حدودی بازتاب میزان تغییر بازی از سال 2016 است.

با این وجود ، مونتویو تقریباً با فشار دائمی روبرو است تا هر شب 9 دوره کیفیت را با هم جمع کند.  استرس ذاتی این امر است و اگر پارچ ها خوب نباشند تماشای این بازی ها خیلی سرگرم کننده نیست.  اما اگر آنها باشند؟  سپس می توانید در مورد اینکه آیا تماشای همه این تغییرات در بارگذاری لذت بخش است بحث کنید ، اما حداقل از نظر تاکتیکی برای انعطاف پذیر بودن زمان بازی و بازی چیزی برای گفتن وجود دارد.

شش هفته پس از این فصل ، مشخص است که آبی جی ها باید بیش از آنچه که انتظار داشتند ترکیب و مطابقت داشته باشند.  حداقل به اندازه کافی خوب کار می کند تا اطمینان حاصل شود که هنگامی که تقویت کننده ها دوباره شروع به بازگشت می کنند ، آنها به تیمی می پیوندند که در حال جنگ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی