حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

مونترال – بسته به محل زندگی شما ، برخی از مشوق ها برای تشویق مردم برای واکسیناسیون علیه COVID-19 شامل کتاب های رایگان ، بلیط بیس بال یا یک آبجو خوب سرد است ، اما یک شرکت کبک پول نقد مستقیم را ارائه می دهد.

شرکت DLGL Technologies ، مستقر در بلین ویل ، کویت ، شمال جزیره مونترال ، 1250 دلار به کارمندانی که شواهدی از شلیک گلوله اول را نشان می دهند ، ارائه می دهد.

این پاداش دو برابر خواهد شد اگر آنها ثابت کنند که تلاش دوم را دریافت کرده اند.

این شرکت که خدمات انسانی و نرم افزاری را برای حقوق بنگاه های اقتصادی متوسط ​​و بزرگ ارائه می دهد ، روز جمعه در یک خبر منتشر کرد که این برنامه ارتقا یافته است.

رئیس جمهور ژاک جنتی گفت که کارمندان وی “می خواهند در پیگیری جامعه ای امن برای همه سهیم شوند ، تا فشار روحی بر سیستم بهداشتی را کاهش دهند و ما می خواهیم شرایط را برای بازگشت به مقر بلینویل خود در اسرع وقت ایجاد کنیم.”  “

DLGL همچنین اشاره کرد که در “حالت استخدام” قرار دارد و در حال گسترش عرضه پول برای کارمندان جدید است.

مشوقهای درخشان مانند این می تواند یکی از راههای اقناع حل نشده باشد.  هفته گذشته نخست وزیر کبک از جوانان خواست تا واکسینه شوند تا موج سوم همه گیری را شکست دهند.

در تلاش برای جذب جوانان برای گرفتن عکسهایشان ، CIUSSS du Centre-Sud-de-l’Ile-de-Montreal خواننده کبک ، امیل بیلودو را به عنوان یک مهمان غافلگیرانه برای استقبال از افراد آزاد شده در کاخ کنگره در مرکز مونترال آورد. .

با این حال ، طبق گفته موسسه بهداشت عمومی کبک (INSPQ) ، برخی از جوانان برای واکسیناسیون هنوز نیاز به اقناع دارند.  اطلاعات جمع آوری شده بین 16 تا 28 آوریل نشان می دهد که 15٪ از پاسخ دهندگان 25 تا 34 ساله قصد واکسیناسیون ندارند.  این سهم در بین افراد 18 تا 24 سال 14 درصد و در بین 35 تا 44 سال 11 درصد است.

از کسانی که تمایلی به واکسیناسیون ندارند ، 24٪ می گویند به طور کلی به واکسن ها اعتماد ندارند.  18 درصد می گویند که از عوارض جانبی احتمالی می ترسند و 14 درصد نقطه تلقیح را نمی دانند و معتقدند خطرات سلامتی آنها کم است ، حتی اگر واکسینه نشوند.

این استان گفت که از زمان شروع شیوع همه گیر ، 11،025 مورد ویروس کرونا رخ داده است.

از روز پنجشنبه ، تمام کبسرهای 18 ساله و بالاتر واجد شرایط دریافت اولین دوز واکسن هستند.  تاکنون 46 درصد از جمعیت کبک علیه این ویروس واکسینه شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی