حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

آتلانتا – مجری بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور – که در 7 ماه مه توسط حمله باج افزار مورد اصابت قرار گرفت – روز شنبه اعلام کرد که “فعالیت عادی” خود را از سر گرفته است ، و سوخت خود را به بازارهای خود از جمله بیشتر سواحل شرقی تأمین می کند.

سیستم خط لوله استعماری مستقر در جورجیا ، چهارشنبه شب روند راه اندازی مجدد خط لوله را آغاز کرد و هشدار داد که عادی سازی زنجیره تأمین ممکن است چندین روز طول بکشد.

Colonial Pipeline روز شنبه گفت: “از آن زمان ، ما سیستم را به حالت عادی برگردانده ایم و میلیون ها گالن در ساعت را به بازارهایی که خدمت می کنیم ، تحویل می دهیم.”  این بازارها شامل تگزاس ، لوئیزیانا ، می سی سی پی ، آلاباما ، تنسی ، جورجیا ، کارولینای جنوبی و شمالی ، ویرجینیا ، مریلند ، واشنگتن ، دلاور ، پنسیلوانیا و نیوجرسی است.

این شرکت با اشاره به اینکه کارکنان آن با خیال راحت و خستگی ناپذیر در اطراف خط لوله برای آماده سازی شبانه روزی خطوط ما کار می کنند ، گفت: “همه این بازارها در حال حاضر محصولاتی را از خط لوله ما دریافت می کنند.”

کمبود بنزین که از جنوب گسترش می یابد ، همه ایستگاه های تخلیه واشنگتن ، پنجشنبه شب از اوج خود بهبود می یابد.  جنیفر گرانهلم ، وزیر انرژی ، روز جمعه به آسوشیتدپرس گفت که کشور به دلیل کمبود بنزین “پشت سر خود” است و هر ساعت حدود 200 ایستگاه به کار خود برمی گردند.

وی گفت: “این سیستم ظرف چند روز آینده از طریق سیستم راه خود را باز می کند ، اما ما باید به زودی به حالت عادی برگردیم.”

روز شنبه برخی ایستگاه ها هنوز در رالی ، کارولینای شمالی بدون بنزین بودند.  راننده جرمین بارنز به CBS17 گفت که این کمبود باعث محافظه کاری بیشتر او در سفرها شده است.

وی گفت: “من به جاهایی که مجبور به رفتن نیستم نمی روم.”  “من به مردم سر نمی زنم. به جایی که رانندگی می کنم نگاه می کنم. اکنون همه کارها را به گونه دیگری انجام می دهم.”

برخی از رانندگان روز شنبه با عصبانیت در فیس بوک به پست ABC-13 در اشویل ، کارولینای شمالی درباره از سرگیری عملکرد طبیعی خط لوله واکنش نشان دادند.  بسیاری گفتند که بیشتر پمپ بنزین ها هنوز سوخت ندارند و آنهایی که تحویل گرفته اند به سرعت در حال فروش هستند.

مارتا مید ، مدیر روابط عمومی و روابط دولت در AAA Mid-Atlantic ، گفت بسیاری از پمپ بنزین ها در منطقه ویرجینیا هنوز هم روز شنبه گاز ندارند.  اما وی گفت: “از اوج گرما بحران خطوط کاهش یافته است” و “خرید وحشت فروکش کرده است.”

منابع متعددی به آسوشیتدپرس تأیید کرده اند که Colonial Pipeline بابت رمز رمزگشایی نرم افزار مورد نیاز برای رمزگشایی شبکه داده آنها ، مبلغی معادل 5 میلیون دلار با ارز رمزپایه به مجرمین که حمله سایبری را انجام داده اند ، پرداخت کرده است.

به گفته تام رابینسون ، بنیانگذار شرکت ردیابی ارزهای رمزنگاری شده Elliptic ، این باج – 75 بیت کوین – شنبه گذشته ، یک روز پس از قفل شدن مجرمان در شبکه شرکتی استعمار ، پرداخت شد.  قبل از ارسال وبلاگ رابینسون ، دو نفر که با این پرونده آشنا بودند مبلغ پرداختی AP را تأیید کرده بودند.

سیستم خط لوله حدود 45٪ از بنزین مصرفی در ساحل شرقی را تأمین می کند.

تصحیح:

این داستان تصحیح می کند که حمله باج افزار در 7 ماه مه رخ داده است ، نه هفته گذشته.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی