حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

تورنتو – داسیا تیلور ، دانش آموز آیووا ، موفق به کسب افتخار و جوایز برای یک اختراع پزشکی شد که توانایی کمک به میلیون ها نفر را دارد: نخ هایی که با آب چغندر تزریق می شوند و در اثر تماس با زخم آلوده ، رنگ آنها تغییر می کند.

دانش آموز دبیرستان آیووا ، داسیا تیلور ، نه از طریق جاه طلبی خاصی برای تبدیل شدن به یک پیشگام بزرگ بعدی در علم ، بلکه با مشاهده مشکل پزشکی از دریچه هزینه و دسترسی ، به موفقیت علمی خود دست یافته است.

او در مورد موضوعات جدیدی که می تواند با استفاده از برق عفونت را تشخیص دهد ، مطالعه کرده و سپس اطلاعات را به تلفن هوشمند ارسال کرده است.

“من فکر کردم عالی است ، این واقعا یک اختراع عالی است ، اما افرادی که واقعاً می توانند از این فناوری استفاده کنند و واقعاً از مشاهده موارد خاصی که در بدن آنها هنگام بهبود زخم اتفاق می افتد بهره مند می شوند ، توانایی پرداخت این فناوری را نخواهند داشت” جمعه 17 ساله روز جمعه به تلویزیون شما گفت.  “بنابراین من قصد داشتم یک درز مقرون به صرفه ایجاد کنم که به اساسی ترین اصول علمی pH متکی باشد.”

راه حلی که وی ارائه داد – تزریق آب چغندر که با عفونت زخم تغییر رنگ می دهد – موجبات شناخت بین المللی وی را فراهم آورد و مهمتر از همه ، وی قول داد که به افرادی در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​که پس از جراحی دچار عفونت می شوند ، کمک کند.

تیلور این ایده را به عنوان بخشی از یک پروژه نمایشگاه علوم کلاس ارائه داد.  وی با انجام برخی آزمایش های آنلاین و آزمایشگاهی دریافت که آب چغندر هنگام قرار گرفتن در معرض پوست آلوده به دلیل تغییر PH تغییر رنگ می دهد.  این یک راه حل واضح با فن آوری پایین برای مشکل عفونت های جراحی است ، که سازمان بهداشت جهانی می گوید سالانه جان میلیون ها نفر را تهدید می کند.  در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​، 11٪ از بیماران تحت عمل جراحی دچار عفونت می شوند.

پتانسیل کمک به مردم جذب تیلور بود که بیشتر وقت خود را در دبیرستان می گذراند ، نه به علم بلکه به برابری نژادی در جامعه اش.  او قصد دارد به دانشکده حقوق منتقل شود ، اما همچنین یک حرفه پر رونق در علم را دنبال کند.

وی گفت: “من واقعاً کاری را که انجام می دهم و نتایجی که در سیستم مدرسه و حتی جامعه اتفاق می افتد را دوست دارم.”  “من معتقدم دانشکده حقوق بهترین روش برای تلفیق این دو برای من است ، بنابراین من هنوز هم می توانم عدالت نژادی خود را اعمال کنم و تحقیقات خود را ادامه دهم.”

او اکنون به دنبال ثبت اختراع برای اختراع خود ، برنده شدن جوایز در نمایشگاه های علمی و فینالیست شدن در Regeneron Science Talent Search است که قدیمی ترین و معتبرترین مسابقه ریاضی و علوم دبیرستان در ایالات متحده محسوب می شود.

وی در پاسخ به این سال که آیا توصیه ای برای دانشمندان جوان وجود دارد ، گفت: مهم این است که س questionsال کنید.

وی گفت: “تنها دلیلی که من توانستم چنین کاری انجام دهم این بود که کنجکاو بودم.”

“من آنقدر کنجکاو بودم که در گوگل چیزهایی را که نمی دانستم جستجو کنم و آنقدر فروتن بودم که اعتراف می کردم آنها را نمی دانم.  بنابراین ، اگر کنجکاو و فروتن هستید و دوست دارید کارهای فراتر از این کلاس را انجام دهید ، قطعاً پیشنهاد می کنم درگیر این موضوع شوید.  “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی