حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

هند 3،62،727 عفونت ویروس کرونا در روز اضافه می کند ، که تعداد موارد COVID-19 را به 2.37،03،665 می رساند ، در حالی که طبق گفته وزارت بهداشت اتحادیه تعداد کشته ها به 2،58،317 با 4،120 مرگ در روز افزایش یافته است. روز پنجشنبه به روز شد. .

تعداد موارد فعال به 37.10 525 مورد افزایش یافته است که 15.65 درصد از تعداد کل عفونت ها را نشان می دهد.

با توجه به اطلاعات به روز شده در 8 صبح ، میزان بهبود ملی برای COVID-19 به 83.26 درصد رسیده است.  بر اساس داده ها ، تعداد افراد بهبود یافته از این بیماری به 1.97.34.823 رسیده است ، در حالی که مرگ و میر 1.09٪ ثبت شده است

در اینجا می توانید موارد ویروس کرونا ، مرگ و میر و آزمایشات را در سطح ملی و ایالتی ردیابی کنید.  همچنین لیستی با شماره خط تلفن ایالتی وجود دارد:

  تامیل نادو

مخزن اول با 4.80 تن اکسیژن ارسال شده از کارخانه اکسیژن مس Sterlite؛  TVMCH اولین ذینفع

اولین تانکر با 4.80 تن اکسیژن پزشکی از کارخانه اکسیژن سازی Sterlite Cop در ساعت 7.10 صبح روز پنجشنبه ارسال شد.

K. Sentil Raj ، جمع کننده منطقه و رئیس کمیته نظارت بر نظارت بر اکسیژن که توسط دولت منصوب شده است ، از این گیاه گفت: “اکسیژن پزشکی با خلوص 98.60٪ از کارخانه اکسیژن مس استرلیت به بیمارستان کالج پزشکی تیرونلولی ارسال می شود.”

– دفتر تامیل نادو

اندونزی

این ویروس برای دومین سال جشن عید مسلمانان را خفه می کند

روز پنجشنبه ، مسلمانان عید قربان را با حالتی فروتنانه برای پنجمین روز در روز پنجشنبه جشن گرفتند ، زمانی که بیماری همه گیر COVID-19 مجدداً مجبور شد مساجد و جدایی خانواده ها را در تعطیلات با پایان یافتن مقدس ترین ماه اسلام ، رمضان ، تعطیل کند.

نمازگزاران با نقاب به نمازهای مشترک در خیابان های پایتخت اندونزی ، جاکارتا پیوستند.

– AP

واشنگتن

بنیاد هند آمریکایی 25 میلیون دلار برای کمک به هند در استفاده از COVID-19 جمع می کند

مقامات این سازمان گفتند که یک سازمان غیرانتفاعی هند و آمریکا 25 میلیون دلار برای کمک به COVID-19 برای هند جمع کرده است.

نیشانت پندی ، مدیر اجرایی بنیاد هندی آمریکایی (AIF) گفت: “ما تاکنون 5 هزار و 500 کنسانتره اکسیژن ، 2300 تخت بیمارستان ، 25 سیستم اکسیژن و 30 هزار فن غیر برقی را سفارش داده و به آنها متعهد هستیم.” PTI روز چهارشنبه

– PTI

به روزرسانی واکسن COVID-19

واکسن های تأیید شده توسط ایالات متحده در برابر نوع B1617 COVID-19 موثر است: رسمی

واکسن های مورد تأیید ایالات متحده مانند Pfizer ، Moderna و Johnson و Johnson در برابر ویروس B1617 که در هند شیوع دارد و یکی از بدترین شیوع همه گیری را تجربه می کند ، موثر هستند.

دکتر فرانسیس کالینز ، مدیر انستیتوی ملی علوم گفت ، این نظارت بر اساس آخرین داده ها در مورد نوع و سه واکسن اصلی تأیید شده توسط ایالات متحده انجام شده است.

– PTI

لاس وگاس

مقامات وگاس را به مناطقی با نوع COVID-19 اضافه می کنند که اولین بار در هند شناسایی شد

منطقه لاس وگاس به مکانهایی در نوادا اضافه شده است که مقامات مواردی از سویه بالقوه نگران کننده ویروس کرونا را کشف کرده اند که برای اولین بار در هند کشف شد.

ناحیه بهداشتی نوادا جنوبی روز سه شنبه گفت که یک زن 20 ساله که اخیراً به مسافرت نرفته بود و علیه COVID-19 واکسینه نشده بود ، از نظر نوع زیر نوع مثبت بود.  او نیازی به بستری شدن در بیمارستان نداشت.

– PTI

به روزرسانی برای آزمایش COVID-19

طبق ICMR ، 30،94،48،585 نمونه تا 12 ماه مه از نظر ویروس کرونا مورد آزمایش قرار گرفتند که از این تعداد 18،64،594 نمونه دیروز آزمایش شد.

جامو و کشمیر

JKPCC در مرکز شکست کامل UT در COVID-19 حمله کرد

کمیته کنگره جامو و کشمیر پرادش (JKPCC) روز چهارشنبه با حمله به BJP در مرکز امداد رسانی در برابر بلایا گفت که این به دلیل چندین اشتباه دولت مرکزی و دولت های اتحادیه در برخورد با آن بوده است. وضعیت COVID-19.

بر اساس یک اعلامیه مطبوعاتی ، بخش جامو و کشمیر از رهبری کنگره به دلیل ایجاد یک گروه کاری از رهبران باتجربه برای نظارت بر وضعیت ناخوشایند قدردانی می کند.

– PTI

دهلی

مرکز مراقبت های ویژه 500 تختخوابی بیمارستان Guru Tegh Bahadur در حال فعالیت است

یک مرکز مراقبت ویژه با 500 تخت در بیمارستان Guru Teg Bahadur از روز چهارشنبه در اینجا شروع به کار کرد.

دکتر آشوک کومار ساکسنا ، افسر این مرکز ، گفت که بیمارستان نیروی انسانی کافی از جمله پزشکان ارشد ، 120 نفر از ساکنان جوان و 300 پرستار را برای مراقبت از بیماران در این مرکز دارد.

– PTI

اسام

Sarma برای تقویت سلامت زیر در آسام ، آزمایش را افزایش دهید

وزیر ارشد آسام ، هیمانتا بیسوا سارما ، روز چهارشنبه به بخش بهداشت دستور داد تا زیرساخت های بهداشتی را تقویت کرده و روزانه یک آزمایش لاک ناخن COVID-19 برای تشخیص موارد مثبت اولیه انجام دهد.

در جلسه ای برای بررسی وضعیت ویروس کرونا در این ایالت ، آقای Sarma از کارمندان این بخش خواست که منبع کافی تزریق Remdesivir را تهیه کرده و 50 کیت تست آنتی ژن ضد یخ تهیه کنند.

– PTI

دهلی نو

نیروی دریایی هند با تمام قدرت در این شرایط دشوار مشارکت می کند: رئیس ناوگان COVID-19

دریادار کرامبیر سینگ ، رئیس دریایی نیروی دریایی ارتش ، چهارشنبه گفت هند احتمالاً با بزرگترین چالش بشردوستانه از زمان استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا مواجه است و نیروی دریایی هند برای مقابله با ناملایمتی که ملت با آن روبرو است ، با هم روبرو خواهد شد.

دریادار سینگ در پیامی به مقامات نیروی دریایی ارتش گفت با توجه به شیوع بیماری همه گیر در مناطق روستایی هند و نیاز افراد به کمک ، نیروی دریایی ارتش در زمینه ارائه خدمات درمانی توانایی خود را افزایش می دهد.

– PTI

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی