حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ

تندباد اردبیل را در بر گرفت

با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی اظهار داشت: سامانه جوی جدید همچنان نشان دهنده تداوم جوی ناپایدار در غالب مناطق استان است.

 

وی افزود: این شرایط تا اوایل روز یکشنبه در استان ادامه خواهد یافت و هر چند رفته رفته از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: بر این اساس امروز آسمان استان در نواحی شمالی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار خفیف باران خواهد بود اما در نواحی مرکزی و جنوبی استان آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرمیج و در برخی از نواحی با بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

 

محمدی ادامه داد: ضمناً وزش باد جنوبی تا اواخر هفته همچنان در غالب مناطق ادامه خواهد داشت اما طی امروز و فردا به غیر از نوار شمالی استان در اکثر مناطق سرعت وزش باد گرمیج گاهی تند تا شدید بوده و با توجه به احتمال رخداد باد جانبی در منطقه فرودگاهی اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

 

 وی اظهار کرد: از فردا جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی در استان حاکم می‌شود که این وضع جوی تا روزهای پایانی هفته در استان ادامه می‌یابد و از روز دوشنبه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: رزمایش کمک مؤمنانه در استان نیز با هدف تأمین جهیزیه آسان در بین نوعروسان در دستور کار قرار گرفته تا با ارائه خدمات تخصصی مشکلات موجود برطرف شود و بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت خیران در راستای کمک به مردم گام برداریم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی