حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

جنی کیم تقریبا از آنچه اکنون در بازار املاک و مستغلات در کانادا اتفاق می افتد خسته شده است

مادر سه فرزند برای کمک به مراقبت از کودکان با مادرشوهرش در غرب مرکز شهر تورنتو زندگی می کند.  اما اکنون او و شوهرش کمی بیشتر به فضای بیشتری احتیاج دارند ، بنابراین آنها در جستجوی خانه خود هستند.

آنها طی ده ماه گذشته ده ها مورد از املاک را بازرسی کرده و تعدادی از پیشنهادات رقابتی را ارائه داده اند ، اما بارها و بارها دست خالی ظاهر شده اند.

شکایت در مورد قیمت های بالا برای کسی که قصد خرید در یکی از داغ ترین بازارهای کانادا را دارد ، جایی که متوسط ​​قیمت ها در سال گذشته بیش از 21 درصد افزایش یافته است ، چیزی بیش از 1 میلیون دلار نیست.

اما کیم گفت که بیشتر ناامیدی او این است که سیستم اوضاع را حتی بدتر می کند ، زیرا قوانین مات و اجرای مبهم به کارگزاران اجازه می دهد تا قوانین را برای استفاده از مزایا تغییر دهند.

وی به سی بی سی نیوز گفت: “بازار در حال حاضر یک چالش برای کانادایی های عادی است از نظر اینکه کجا قیمت ها ادامه می یابد.”  “سپس این لایه از رفتارهای غیراخلاقی را به دنیای املاک و مستغلات اضافه می کنید و این فقط مشکل بدتر را بدتر می کند.”

کیم یکی از صدها کانادایی است که طی سال گذشته از دلالان املاک و مستغلات استانی خود ، RECO ، در مورد نوع تجارت سرگرم کننده ای که در هنگام تلاش برای خرید شاهد بوده است ، شکایت کرده است.

منبع اصلی وحشت آن روند موسوم به “مناقصه کور” برای مناقصه برای یک خانه است ، جایی که خریداران رسماً مجاز به دانستن جزئیات سایر پیشنهادهای رقابتی نیستند.  اما به نظر می رسد برخی نمایندگی های فروش این محدودیت را نادیده می گیرند و به خریداران می گویند برای باز کردن بیشتر کیف پول و افزایش قیمت ها و کمیسیون های فروش چه کاری باید انجام دهند.

او پرونده ای از خانه ای به ارزش 899،000 دلار را به یاد می آورد.  او و شوهرش در حال بررسی پیشنهادی بودند و به 960،000 دلار می رسیدند ، اما “قبل از ارائه پیشنهاد ، واسطه نشان داد که چندین پیشنهاد دیگر وجود دارد و همه آنها بیش از یک میلیون نفر بودند.”

وی گفت: “برای اینکه آنها هرگونه پیشنهاد پیشگیرانه را بپذیرند ، من فکر می کنم آنچه آنها گفتند این است که” باید چیزی خارج از این دنیا باشد که به آن فکر کنیم ، در غیر این صورت ما فقط منتظر خواهیم ماند “.

شکایت در حال رشد

آنها تصمیم گرفتند که تلاش برای به اصطلاح “پیشنهاد قلدری” هیچ معنایی ندارد و سرانجام این خانه به قیمت 1.06 میلیون دلار فروخته شد.  این بیشتر از آن است که کیم و شوهرش بپردازند ، اما این حادثه باعث شد که او طعم بد دهانش را بگیرد ، بنابراین او به نهاد نظارتی شکایت کرد – یکی از 711 نفر در استان که سال گذشته این کار را انجام داد ، یا طبق گفته RECO ، یا به طور متوسط تقریباً دو شکایت در روز.  بیشتر استانها امواج مشابهی را دیده اند.

شکایات از مواردی نظیر عدم رعایت پروتکل های COVID گرفته تا تعارض منافع و دیگر نقض اعتماد را شامل می شود.  در آیین نامه اخلاقی انتاریو برای کارگزاران آمده است که آنها مجاز به “افشای ماهیت پیشنهادهای رقابتی” نیستند ، اما این در کل کشور صدق نمی کند.  در بریتیش کلمبیا ، کارگزار می تواند اطلاعاتی راجع به تعداد پیشنهادها و تعداد پیشنهادهای آنها به اشتراک بگذارد – اما فقط در صورت موافقت مشتری آنها ، فروشنده.

کیم گفت که دولت انتاریو را بیش از یک واسطه نقض کرده است.

در یک مورد ، کیمز یک پیشنهاد خانه ارائه داد و رد شد. “اما کارگزار با ما تماس گرفت و گفت تعدادی پیشنهاد دیگر از ما بیشتر است ، اما از آنجا که ما یک خانواده جوان بودیم ، واقعاً آن را دوست داشتیم ، اما می خواستیم انجام دهیم خوب است. ”  آنها از بالاتر رفتن امتناع ورزیدند و پیشنهاد خود را پس گرفتند ، اما وقتی خانه سرانجام فروخته شد ، از دیدن هزینه این خانه در وهله اول بسیار شوکه شدند.

وی گفت: “این قطعاً اشتباه بود.”

در طی همه گیر شدن ، قیمت های مسکن در کانادا به دلیل نرخ بهره پایین و تمایل به فضای بیشتر سقوط کرد. (دانیل آکر / بلومبرگ)

راسل هاچینگز موافق است.  این ملک با بیش از 30 سال تجربه ، در حال حاضر در بازار کالینگ وود ، انتاریو ، حدود 100 مایلی شمال غربی تورنتو تمرکز دارد.  هاچینگز گفت که او چنان نگران آنچه در بازار محلی خود دید نگران بود به طوری که خودش به RECO ، تنظیم کننده بانکی OSFI و حتی در دفتر وزیر دارایی کانادا شکایت کرد که مناقصه کور را در جایی که خریداران حتی نمی دانستند علیه چه کسی یا علیه چه کسی است ، حذف کرده است. آنچه آنها پیشنهاد می دهند.

وی در مصاحبه ای گفت: “سیستم نابینایان اجازه شفافیت در مورد پیشنهادهای دیگر را نمی دهد.”  وی گفت که کمترین تعداد پیشنهاد دهنده ای که در سال جاری برای یک ملک دیده بود ، سه نفر بود ، وضعیتی که به راحتی “خارج از کنترل” به برف می افتد.  در این حالت ، داوطلب برنده در نهایت قیمتی را ارائه داد که “به طور غیرمعمولی بالاتر” از دومین پیشنهاد برتر بود – و سیستم ، همانطور که در حال حاضر راه اندازی شده است ، این اتفاق را تشویق می کند.

“به خریداران فشار وارد شده است … که ممکن است قبلاً X خانه خود را از دست داده اند و پیشنهاد داده اند فقط تعداد مضحکی را از بین ببرند ، بیشترین توانایی مالی آنها و حتی شاید بیش از این که این بار خانه خود را از دست ندهند. .  “

انتاریو با تغییر قوانین در سال 2018 لاستیک ها را لگد زد ، اما اتفاقی نیفتاد.  بنابراین مناقصه کور همچنان روشی است که بیشتر خانه ها در پرجمعیت ترین استان کانادا به فروش می رسد.

راه بهتری؟

همه از این طریق ملک نمی فروشند.  در استرالیا ، فروش خانه از طریق یک فرآیند حراج باز انجام می شود.  اگرچه سیستم آنها مشکل گرانی را نیز حل نکرده است ، اما هاچینگز گفت حداقل روند کار بازتر است.  هاچینگز گفت: “بالاترین پیشنهاد هرگز 150،000 یا 200،000 $ بیشتر از پایین ترین پیشنهاد بعدی نیست ، بنابراین ، به نظر من ، یک سیستم عرضه برابر و عادلانه تر ایجاد می کند.”

تاکتیک دیگری که کیم را خشمگین کرده است ، این است که ملکی را زیر ارزش بازار بنویسد و سپس برای آمادگی برای جنگ پیشنهادات آماده شود.  ممکن است کارساز باشد ، اما اگر اینطور نباشد ، برخی از املاک از لیست حذف می شوند و به سرعت پشت سر هم به قیمت های کمی متفاوت منتقل می شوند.

وی گفت: “میزان لغو و اشتراک مجدد کارگزاران به سادگی بی پایان است.”  “قیمت آگهی اغلب برای خریداران گمراه کننده است.”

این نیز در جاهای دیگر هنجار نیست.  به عنوان مثال ، در بسیاری از ایالت های ایالات متحده ، اگر پیشنهاد دهنده قیمت درخواستی را ارائه دهد ، فروشنده از نظر قانونی موظف به فروش نیست ، اما ممکن است مایل باشد که علی رغم ایجاد حسن نیت ، لیست را پرداخت کند.  این انگیزه ای است برای تعیین قیمت خانه در سطحی که فروشنده در واقع آن را بفروشد – و نه به طور مصنوعی زیر آنچه در واقع برای افزایش بهره می پذیرند.

کیم گفت: “ما کور به میز می رویم ، نمی دانیم چه کسی چه چیزی را ارائه می دهد.”  “باید محافظت بیشتری شود.”

برای شفافیت کلیک کنید

Steve Sarecki مشاور مسکن در ونکوور از هر سیستمی پشتیبانی می کند که روند کار را شفاف تر می کند ، زیرا می تواند به همان اندازه که برای فروشندگان و خریداران ناخوشایند است.

“وقتی من در این لیست هستم ، سرگرم کننده هم نیست ، زیرا شما باید به 5 نفر از کارگزاران برگردید و به آنها بگویید آنها آن را دریافت نکرده اند. و شما پنج خریدار دارید که عصبانی هستند و شما پنج کارگزار دارید که عصبانی است. ”  “این سریع می فروشد و شما یک کارمزد سریع انجام دادید ، اما … این یک روند استرس زا است.”

تماشا کنید |  استیو Sarecki توضیح می دهد که چرا گزارش رفتار بد همیشه آسان نیست:

استیو سارتسکی ، مالکیت ونکوور ، می گوید که دیگر دلالان را دیده است که در شرایط مختلف مناقصه خریداران را فریب می دهند ، اما به دلیل این قوانین ، خیلی ساده انگارانه است که فکر می کنیم بهترین کار گزارش ساده آنها به مقامات رسمی است. 0:52

گرچه خرید پرده کمکی نمی کند ، نرخ سود پایین وام ها و تقاضای ظاهراً پایان ناپذیر برای فضای بیشتر از کانادایی های همه گیر شده ، به وضوح بزرگترین عواملی هستند که منجر به افزایش قیمت های کلی می شوند.

در بازگشت به تورنتو ، جنی کیم می خواهد اطمینان حاصل کند که اقدامات بیشتری برای اجرای قوانین برای از بین بردن بازیگران بد انجام شده است ، که مسئله دسترسی را حتی بیشتر می کند.

وی گفت: “من واقعاً امیدوارم که افرادی که قدرت تغییر و بهبود امور را دارند ، از محافظت از خریداران مطلع شوند.”

“این نباید اتفاق بیفتد [but] نحوه طراحی سیستم فضای زیادی برای این رفتار باقی می گذارد.  “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی