حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ب.ظ

خطر ریزش سنگ در مناطق کوهستانی اردبیل ‌

اظهار داشت: با تداوم وزش بادهای جنوبی تند تا شدید مناطق مرکزی، مناطق جنوبی و شهرستان گرمی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و سبب مخاطرات بسیاری خواهد شد که انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش باشند.

 

وی با اشاره به اثر مخاطرات جوی نیز گفت: با ورود این سامانه جوی آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها، تابلوها بنرهای تبلیغاتی، سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی و احتمال شکستن درختان فرسوده احتمال می‌رود که امیدواریم مردم نیز نهایت حساسیت و دقت را در این زمینه داشته باشند.

 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: با وقوع تندباد و باد گرمیج ذوب برف در کوه‌های استان و احتمال رخداد بهمن، رخداد کولاک برف در گردنه‌های برفگیر استان، ریزش سنگ در مناطق کوهستانی استان به ویژه جاده‌های سرچم و حیران و اختلال در عملیات پرواز دور از انتظار نیست.

 

عبدالعلی‌پور ادامه داد: توصیه ما به هم‌استانی‌ها این است که از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند و سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی را محکم کنند و احتیاط در عبور از ساختمان‌های نیمه کاره،  لغو پرواز هواپیماهای سبک و گلایدر و انجام اقدامات لازم برای محافظت از تأسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را به‌کارگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی