حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

اگر پزشک به شما بگوید لاغر شوید ، با چه کسی مشورت می کنید – یک مربی تناسب اندام یا یک طراح گرافیک؟  ورود به دنیای معاملات سهام مانند ثبت نام در یک برنامه تناسب اندام است.  شما اهداف بلند مدت و کوتاه مدت دارید.

شما دانش مقدماتی دارید ، اما به یک متخصص نیاز دارید تا روز به روز شما را راهنمایی کند.  از همه مهمتر ، برای جلوگیری از آسیب دیدگی به یک راننده با تجربه نیاز دارید.  ممکن است قبلاً بارها تلاش کرده باشید ، منصرف شوید و سپس دوباره امتحان کنید.  یک دلیل وجود دارد: شما واقعاً سلامتی می خواهید.

سرمایه گذاری سهام نیز به همین صورت است.  شما واقعاً می خواهید از نظر مالی درآمد کسب کنید.  شما برخی از موارد را می دانید که ممکن است برای مدتی مفید باشد ، اما در طولانی مدت به راهنمایی متخصص نیاز دارید.

در 12 تا 15 ماه گذشته ، هند تقریباً 10.4 میلیون سرمایه گذار فعال رشد کرده است.  عدم اطمینان اقتصادی ناشی از همه گیری ، نگاه بسیاری را به سمت عدالت معطوف کرده است.  آنها به بلند مدت نگاه می کنند.  این چشم انداز قابل تحسین و خطرناک است.

“نکات مربوط به سرمایه گذاری هند” را در گوگل تایپ کنید و 7.69 میلیون نتیجه جستجوی خیره کننده در 0.64 ثانیه ظاهر می شود.  راه حل معمول Google برای رفتن به Google باید حذف شود.

آنفولانزای فین فلوئنسر ویروسی استبسیاری از برنامه های سرمایه گذاری ، کانال های YouTube ، گروه های WhatsApp ، فیلم های TikTok ، اتاق گفتگو و Twitterati سرمایه گذاری های سرمایه را بسیار آماده کرده اند.  این را بررسی کنید – تا فوریه 2021 ، هشتگ # سرمایه گذاری فقط در TikTok حدود 1.6 میلیارد بازدید داشته است!

در حالی که میلیون ها جوان و پیر هندی به دنبال تأمین پس انداز خود بوده اند ، بازار مبتلا به بیماری همه گیر هند شاهد واکنش تند و سریع زانو بوده است.  نکات ، اطلاعات و مشاوره های سرمایه گذاری در جالب ترین مکان ها هستند.  به طور نامعقول منتشر شد ، دنبال شد و حتی بدتر از آن ، بازی شد: قابلیت اطمینان صفر ، پاسخگویی صفر.

سرمایه گذاران بر روی محتوای بسته بندی شده و خلاقانه ارائه شده توسط تأثیرگذارهای مالی دوره جدید متمرکز شده اند.  گزارش بازاریابی تأثیرگذاری هوش تجاری داخلی پیش بینی می کند که بازاریابی تأثیرگذار تا سال 2022 به 10 میلیارد دلار برسد. این جهش 2 میلیارد دلاری در سال 2017 است.

آیا این قدرت هنگام سرمایه گذاری در آینده قابل توجیه است؟  سرمایه گذار هزار ساله بی خبر باید درک کند که تعداد بازدیدها هیچ ربطی به تیزبینی مالی واقعی ندارد.  و حتی کمتر مربوط به سود بورس سهام است.

ایجاد مصونیت در برابر سرمایه گذاران کلیدی است

پس چگونه دانش کسی را می دانید؟  ابتدا کار دلالان و شرکت های سرمایه گذاری را بررسی کنید.  سپس تعداد مشتریان فعال.  آنها اصالت را برقرار می کنند.  و معیار مطلق – ثبت Sebi – ادغام سایت در بازار سهام.

گزارشگری چیزی است که هرگز در اتاق گفتگو یا گروه های واتس اپ پیدا نخواهید کرد.  مدتهاست که شرکتهای کارگزاری باتجربه به مشتریان متعهد بوده و مسئول تصمیمات آنها هستند.  آنها روز به روز ، برنامه ریزی نمونه کارها ، استراتژی های سرمایه گذاری اختصاصی و تحمل بازار را توصیه می کنند.  یک کارگزار کامل خدمات گزارشات تحقیقاتی را برای شرکتها و بخشهای مورد علاقه ارائه می دهد.  آنها باید در تصمیمات سرمایه گذاری شما راهنمایی شوند.  تفاوت زیادی بین تحقیق و تجزیه و تحلیل و دوباره هش کردن آنها به عنوان نقاط یا گرافیک در یک ویدیوی 60 ثانیه ای وجود دارد.

در روز بدی در گروه گپ بازار سهام خود راحتی یا راه حل پیدا نخواهید کرد ، اما این را در کارگزار خود پیدا خواهید کرد که مدت زمان طولانی در بازی بوده است تا از نتایج آینده مطلع شود.

دوز مصرفی خود را کنترل کنید

اگرچه ممکن است سرمایه گذاران هنوز بخواهند با نظرات این هیئت مالی تولید شده در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند ، اما تصمیمات واقعی در مورد سرمایه گذاری فقط باید پس از مشاوره با کارگزارهای معتبر و باتجربه انجام شود.

مهمترین صادرات همچنان “اعتبار” است.  فقط به مشاوران سرمایه گذاری دارای مجوز Sebi اعتماد کرده و آنها را دنبال کنید.  به خارج از اتاق های گفتگو و فراتر از Likes و مشترکان نگاه کنید.  آنچه دریافت می کنید ممکن است رایگان باشد ، اما آنچه از دست می دهید گران خواهد بود.  به حرفه ای هایی که انگشت روی نبض بازار دارند ، بچسبید.

به س initialال اولیه من برگردید – اگر دکتر شما به شما گفت لاغر شوید ، با چه کسی مشورت می کنید – یک مربی تناسب اندام یا یک طراح گرافیک؟  با گرفتن یک تأثیر ویروسی ، سلامتی مالی خود را برای بقیه زندگی خود خراب نکنید.  روندهای کاذب موقتی است؛  تجارت واقعی برای همیشه لطفا برای

(گاگان سینگلا مدیر کل دیجیتال اوراق بهادار HDFC است. نظرات وی در این باره است)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۲
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی