حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

روز سه شنبه ، دولت ماهاراشترا به دادگاه اورنگ آباد دادگاه عالی بمبئی گفت که بیماران مبتلا به موکورمیکوز (قارچ سیاه) به طور رایگان تحت درمان قرار می گیرند و تحت پوشش ماهاتما جوتیبا فوله جان آاروگیا یوجانا (MJP JAY) و پرادان مانتری جان آرو قرار می گیرند.

وکیل ماهاراشترا به بخشی از قضات RV Ghuge و BU Debadwar گفت که دولت هزینه های درمان موکورمیکوز را تأمین خواهد کرد.  وی گفت: حدود 130 بیمارستان در این ایالت به عنوان مراکز درمانی ضد قارچ شناسایی شده اند.  داروها برای درمان وی از طریق جراح غیرنظامی منطقه در دسترس خواهد بود و داروهای بستری شده در بیمارستان برای قارچ سیاه به صورت رایگان ارائه می شود.

به دادگاه همچنین اطلاع داده شد که 1000 بیمارستان دیگر نیز تأسیس می شود و 19 بسته پزشکی و جراحی برای درمان موکورمیکوز تحت MJP JAY شناسایی شد.  این حقوقدان گفت ، استفاده روزانه و مصرف داروهای لازم توسط بیمارستان ها در طی معالجه بیماران مبتلا به موکورمیکوز از طریق پورتال وب MJP JAY کنترل می شود.

جزئیات ارسال: نیمکت

    دادگاه ثبت نام کرد: “بنابراین ، بدیهی است که ایالت ماهاراشترا خط مشی خاصی را برای درمان رایگان بیماران مبتلا به موکورمیکوز ارائه داده است.  بنابراین ما انتظار داریم که دولت تبلیغات گسترده ای را در مورد تصمیم گیری انجام دهد تا فقیرترین فقیر ، بی سواد و نیمه سواد و افراد ساکن در مناطق دورافتاده و قبایل بتوانند در مورد این امکانات اطلاعات کسب کنند.  این امر باعث می شود که عناصر غیرمستقیم با استفاده از صورتحساب های بزرگ یا درمان موکورمیکوز ، افراد فقیر و نادان را بیرون نیندازند.  ”

استیو در ادامه گفت: “نیازی به گفتن نیست ، لیستی از بیمارستانهایی که برای چنین درمانی مشخص شده اند و از طریق آنها داروهایی نیز تهیه می شود نیز باید به طور گسترده تبلیغ شود تا بیماران در بیمارستانهای اشتباهی برای درمان قرار نگیرند.  ”

دادگاه همچنین به بیمارستانهای ارائه دهنده این تسهیلات دستور داد تا دستورالعملهای موجود در مورد تخت و داروها را به مردم نشان دهند.  نیمکت نشینان در 25 ماه مه به موضوع ادامه می دهند.

در 18 مه این ماه ، تعداد موارد موکورمیکوز افزایش یافته است که یا در افراد آلوده به ویروس COVID 19 یا در افرادی که از آن بهبود یافته اند مشاهده شده است.

تقریباً دو ماه است که دادگاه تعدادی از دادخواست ها و دعاوی مربوط به منافع عمومی را در مورد تأمین و تقاضای دارو ، اکسیژن ، دارو و مدیریت توسط مقامات برای مقابله با بیماری همه گیر COVID مورد رسیدگی قرار داده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی