حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۴ ب.ظ

رزی از شهر کونمو برای بازی فوتبال در سنت وینسنت

 

13 مه – DAVIDSVILLE – پس از ایجاد وحشت در برابر جنایات مخالف WestPAC در طول زندگی حرفه ای خود در منطقه Conemaugh Township ، Seth Rosie ارشد در پاییز امسال به دفاع از کالج سنت وینسنت می پیوندد.  روزی رسماً به برنامه NCAA Division III پیوست که چهارشنبه در کنفرانس دو و میدانی دو و میدانی شرکت می کند.

روزی ، یک دانشمند بهداشت گفت: “اول ، هماهنگ کننده امنیتی به من برگشت تا بروم و از او دیدار کنم.”  “محوطه دانشگاه بسیار خوب است. من از صحبتهای آنها درباره برنامه و محل اجرای آن خوشم آمد. مربیان جدید در تلاشند این برنامه را به روز کنند. من معتقدم که می توانم یک تیم خوب برای این تیم باشم.”

روزی پس از هدایت منطقه با 15.5 گونی در سال 2020 ، به عنوان یک خط خط برای Bearcats انتخاب شد.  فصل بزرگسالان عالی او باعث شد که در سال 2020 در تیم های فوتبال پنسیلوانیا کلاس 2A ، Tribune-Democrat All-Area ، WestPAC و Somerset County موفق شود.  وی پس از جمع آوری 51 جنگ و ایجاد هرج و مرج در میادین عقب دشمن ، به عنوان MVP شهرستان سامرست انتخاب شد.

تونی پنا جونیور ، مربی تیم Conemaugh Township ، گفت: “او در دفاع کاملاً وحشتناک است.”  “همه کسانی که آنها را بازی می کردند یک کابوس مطلق بودند. همه کیف ها و فشارها و آنچه که برای دفاع شما می کند ، وقتی کسی خط حمله را فشار می دهد ، همه چیز را تغییر می دهد. اما همچنین ، در 7 تا 7 تابستان ، او برای ما خط بازی می کرد این برخی از بهترین ورزشکاران در هر دو کنفرانس (منطقه) را پوشش می دهد.

“آنها بازیکنی به دست می آورند که می تواند در فضا بدود و بازی کند. اگر او را لبه کنی ، مشکلاتی ایجاد می کند. من فکر می کنم انعطاف پذیری به درد هر برنامه دانشگاهی می خورد. هر کجا که بروید ، آنها سخت پیش می روند. او را از زمین دور کنید زیرا او فقط از همه پیشی خواهد گرفت. “

سنت وینسنت توسط مربی آرون اسمتانکا هدایت می شود.  Bearcats در فصل کوتاه بهار 2021 نتیجه 2-2 را رقم زد.

داستان ادامه دارد

فرصتی برای ادامه فوتبالش برای پسر مایک و کری روزی هیجان آور است.

ست روزی گفت: “احساس بسیار خوبی است که می بینم تمام زحمات من به ثمر رسیده است.”  “مربی پنا به من کمک زیادی کرد. همه مربیانم در طول سالها در طول سالها به من کمک زیادی کرده اند. همه آنچه می دانم از آنها ناشی شده است. امسال فقط موفق شدم همه چیز را کنار هم بگذارم.”

روزی مشتاق پیوستن به این برنامه است و مهر خود را به تیم می زند.

وی گفت: “من قطعاً دوست دارم این برنامه را یاد بگیرم ، درباره همه افراد آنجا بیاموزم و رابطه خوبی با مربیان و سایر هم تیمی ها داشته باشم.”  “کار تیمی یک چیز بزرگ است. اگر به خوبی با هم کار کنید ، در نهایت پیروز خواهید شد و در آنجا زندگی حرفه ای خوبی خواهید داشت. فقط به عنوان یک بازیکن رشد کنید ، همیشه می توانید با پیشرفت پیشرفت یاد بگیرید.”

روزی ، که در 5 فوت 6 و 163 پوند ذکر شده است ، همچنین 1754 حیاط حرفه ای و 27 وضعیت کلی بدست آورد.  او همچنین در طول فصل دوم خود 13 کیسه جمع کرد و برای کار خود با 176 دعوا و 34.5 کیسه به پایان رسید.

در حالی که فولاد آماده می شوند تا تابستان امسال برای یک اردوی آموزشی به سنت وینسنت بازگردند ، روزی با دیدن چگونگی کار حرفه ای حرفه خود هیجان زده می شود.

روزی گفت: “عالی است.”  “آنها به من می گویند ما اینگونه کار می کنیم. شاید بتوانم با برخی از آنها صحبت کنم ، شاید راهنمایی بگیرم. کار با آنها واقعاً خوب خواهد بود.”

اخلاق کاری روزی او را از بسته جدا کرد.

پنا گفت: “او کارگری فوق العاده سخت است.”  “عدم دریافت هیچ منفعتی برای وی جرم است.  من هیچ وقت مردی را به سختی کار نکرده ام و خودش را به کارش وقف داده است.

“اگر بچه ها به اینجا می آمدند و جایگاه ها را می دویدند ، او آموزش را از طریق بیماری همه گیر هدایت می کرد. این فقط یک راهنمای عالی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی