حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ق.ظ

رفتار های ماهی کپور

در حال استراحت - یک کپور برای اطمینان از بازیابیlثر سطح انرژی نیاز به استراحت دارد. رفتار طبیعی که هنگام استراحت نشان داده می شود در حالت خوابیده خواهد بود در حالی که جسم آنها به سمت آب مایع از طریق آبشش حرکت می کند. در تابستان آنها در سطح استراحت می گیرند که به عنوان basking نیز شناخته می شود ، در حالی که در زمستان در پایین قرار می گیرند.

 

شنا - ماهی کپور با استفاده از دم قوی و عضلات بدن در اطراف محیط خود شنا می کند تا آنها را به سمت جلو سوق دهد. آنها معمولاً در الگویی به شکل "S" شنا می کنند که در اثر رانش از دم ایجاد می شود.

 

تغذیه - کپور عمدتا خوراک دهنده های سطحی هستند اما در سایر سطوح نیز تغذیه می کنند. آنها از منابع غذایی فصلی به عنوان مثال گیاهان و معکوس ها تغذیه می کنند. آنها در طول ماههای گرم به طور فعال حرکت می کنند و به خوبی تغذیه می کنند تا سطح انرژی خود را بالا نگه دارند و سپس برای حفظ انرژی تغذیه در زمستان را متوقف می کنند.

 

تولید مثل - کپور بسته به دمای آبی که در آن زندگی می کنند تولید مثل می کند. آنها به ماده ها می ریزند تا تخم های خود را بیرون فشار دهند تا بارور شوند. این فقط در دمای گرمتر اتفاق می افتد.

 

جنگ / پرواز - در شرایط خطرناک کپور یا هر ماهی تصمیم به شنا کردن (پرواز) یا ماندن و ایستادن روی زمین (تصمیم گیری) می گیرد. این وضعیت تنها از طریق تجربه و سیگنالهای شیمیایی آزاد شده هنگامی که ماهی تشخیص می دهد دوست یا دشمن است ، تصمیم خواهد گرفت.

در حال استراحت - اگر کپور در زمستان روی سطح باشد این نگران کننده است زیرا ممکن است سطح اکسیژن کم باشد. همچنین اگر کپور دائماً در حال شنا نامنظم است و برای استراحت متوقف نمی شود.

 

 

شنا - شنا نکردن ماهی کپور به شکل "S" می تواند آسیب به دم آنها باشد. اگر آنها در لیست یک طرف قرار دارند ، می تواند به دلیل مشکل در مثانه شنا باشد.

 

تغذیه - عدم تغذیه در تابستان یا تغذیه در زمستان یک رفتار غیرعادی تلقی می شود.

 

تولید مثل - عدم تخم ریزی در ماه های گرم ممکن است مشکل محدود شدن تخم در ماهی را نشان دهد.

 

مبارزه / پرواز - اگر ماهی بعد از شنیدن همه ماهی های دیگر به شکارچی نزدیک شود ، رفتار غیرطبیعی است زیرا نشان می دهد ماهی هشدار شیمیایی را توجه نمی کند.

ماهی کپور در حال استراحت بسته به درجه حرارت آب و رفتار تغذیه ماهی در نقاط مختلف استراحت خواهد کرد. ماهی کپور به دلیل افزایش دمای آب در ماه های تابستان فعالیت بیشتری خواهد داشت ، آنها در جستجوی غذا هستند تا خود را برای زمستان و تخم ریزی آماده کنند. در کپور تابستانی در تمام سطوح ستون آب استراحت می کند. در زمستان که ماهی کپور بیحالتر است و در جایی که آب گرمتر است استراحت می کند ، معمولاً در نزدیکی کف است اما اگر خورشید خاموش باشد می توانید آنها را در لایه های بالایی پیدا کنید زیرا در آنجا گرم ترین آب است. ممکن است کپور را در تابستان ببینید و شاید در زمستان فقط بی حرکت نشسته باشد ، شاید به این دلیل که آنها غذا را هضم می کنند.

 

رفتار غیر طبیعی کپور می تواند نشستن در سطح در ماه های سردتر ، نشستن در لایه های پایین در روزهای گرم ، نفس زدن در سطح و دور شدن از کف هنگام استراحت باشد. 

-

حرکت شنای طبیعی Carps Carps به شکل S است. از دم تا بدن.

رفتار غیر عادی قرار گرفتن در یک طرف ، عدم تعادل و شنا نکردن در حرکت S طبیعی است. 

- تغذیه

ماهی کپور به طور طبیعی از پایین تغذیه می کند اما آنها با تغذیه روی سطح سازگار شده اند ، ماهی کپور در تمام سطوح ستون آب تغذیه می کند. ماهی کپور در قسمتهای مختلف ستون آب در قسمتهای مختلف سال تغذیه خواهد کرد. ماهی کپور از طعمه های ماهیگیران ، بی مهرگان و گیاهان تغذیه می کند. 

رفتار غیرطبیعی برای ماهی کپور ، خوردن مقدار زیادی غذا در ماه های زمستان است ، تغییر در منبع غذایی می تواند بر الگوی تغذیه ماهی کپور تأثیر بگذارد ، همچنین اگر کپور مقدار زیادی غذا بخورد و وزن اضافه نکند ، غیر طبیعی است. 

-

کپور

پرورشی در آنجا گیاهان را تخم گذاری می کند. چه تخم ریزی کنند و چه به دما وابسته باشند ، دمای آب تخم ریزی یک کپور معمولاً در حدود 18-25 درجه است. وقتی تخمریزی کپور را مشاهده می کنید ، آنها معمولاً روی سطح اطراف نیزارها و بسترهای علف های هرز خرد می شوند.  رفتار غیر عادی می تواند کپور باشد که تخم ریزی نکند و تخم ریزی شود و این از مشکلات متابولیسم است. تخمریزی در مکانهای اشتباه باعث ناباروری تخمها نیز می شود 

- پرواز رفتار

پرواز طبیعی کپورها  شنا کردن از شکارچیان یا وقتی احساس خطر می کنند شنا می کنند. ماهی کپور معمولاً در اطراف کف و گروهها شنا می کند و هنگامی که یکی از این گروه ها خطر را تشخیص می دهد ، مواد شیمیایی تولید می کند که به سایر ماهی های اطراف هشدار می دهد که خطر اطراف وجود دارد. همچنین کفهای کپور ماهی ممکن است دارای ماهیهایی باشند که در قسمت انتهای حلقوی بمانند و هنگامی که خطر را مشاهده یا مشاهده می کنند دیگران را هشدار می دهند. آنها مانند گوسفندان از نظر ایمنی از تعداد زیادی برخوردارند و نگهبانانی دارند که مراقب خطر هستند.

رفتار غیر عادی این است که کپور شنا نکند و فقط در اطراف منطقه خطر ادامه دهد و رفتار طبیعی آن وجود داشته باشد. همچنین برای اینکه ماهی کپور به شکارچیان نزدیک شود و علائم شیمیایی یا هشدار دهنده ای را که ماهیان دیگر به آنها نشان می دهند توجه نکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۴
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی