حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

مشکین‌فام با اشاره به اینکه 50 درصد از ظرفیت کامل انبارش گاز مایع در مخازن فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی تحقق یافته است اضافه کرد: ساخت 2 مخزن باقیمانده گاز مایع پالایشگاه فازهای 22 تا 24 تکمیل شده است و منتظر دریافت پمپ‌های پروپان و بوتان مورد نیاز از شرکت پمپ‌های صنعتی ایران هستیم تا با تکمیل مراحل راه‌اندازی این 2 مخزن، در مجموع ظرفیت بارگیری این محصول در این طرح تا پایان امسال به 160 هزار مترمکعب برسد.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، تکمیل ساخت و انجام عملیات راه‌اندازی 2 واحد باقیمانده استحصال گوگرد را از دیگر اقدام‌های پایانی در پالایشگاه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استحصال کامل گوگرد در 2 واحد از پیش راه‌اندازی‌شده این طرح محقق شده بود، به‌زودی با عملیاتی شدن این 2 پروژه، 4 واحد استحصال گوگرد این طرح به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سردار مقیمی در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اینکه دلیل اصلی خاموشی‌های اخیر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز است گفت: قاعدتاً جاهایی که اجازه دادند و آئین‌نامه برای آن تعریف کردند باید فکر زیرساخت‌های لازم را هم می‌کردند تا کشور با مشکل توزیع برق مواجه نباشد.

 

وی اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی زمانی که موضوع استفاده از رمزارزها در کشور مطرح شد از ابتدا ورود پیدا کرد و از سال گذشته تا کنون هم توفیقات خوبی را در کشف این دستگاه‌ها به دست آوردیم.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید برخورد با تولیدکنندگان غیرقانونی ارز دیجیتال در کشور خبر داد و گفت: کارشناسان به‌صورت ویژه این موضوع را رصد می‌کنند و با جاهایی که به‌صورت غیرقانونی از این دستگاه‌ها استفاده شوند قاطعانه برخورد و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی