حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

لندن: کلمات ممکن است در بازار وام ارزان باشد ، اکنون برخی از وام دهندگان می خواهند آن را تغییر دهند.

در سالهای اخیر ، وام گیرندگان در ازای دستیابی به اهداف زیست محیطی ، اجتماعی و مدیریتی (ESG) توانسته اند هزینه های بهره خود را کاهش دهند.  این روند امسال توسط شرکتهای خصوصی که به دنبال بخشی از این اقدام هستند ، توربوشارژ شده است.

براساس ارائه دهنده داده Refinitiv ، صدور وام مربوط به ESG در سه ماهه اول به 87 میلیارد دلار رسیده است که در مدت مشابه سه برابر سه برابر شده است.

همزمان با سرازیر شدن میلیاردها دلار به بازار ، برخی از وام دهندگان نسبت به اتکا به سخنان وام گیرندگان برای رسیدن به اهداف همه چیز ، از کاهش ضایعات مواد غذایی گرفته تا تشویق بیشتر زنان ، احتیاط می کنند.

مارک وید ، رئیس تحقیقات توسعه پایدار و حکمرانی در Allianz Global Investors گفت: “بار اثبات افزایش خواهد یافت. برای آن آماده باشید.”

سه انجمن صنفی به نمایندگی از بیمه ها ، بنگاه های حقوقی و مدیران دارایی در اروپا ، ایالات متحده و آسیا ، ماه گذشته اصول وام پایداری خود را اصلاح کردند.

طبق گفته انجمن وام های بازار مستقر در لندن ، آنها اکنون می گویند وام گیرندگان باید تأیید خارجی و مستقل عملکرد خود را در برابر اهداف خود دریافت کنند ، تغییری که عمدتا توسط سرمایه گذاران خرید وام و وام دهندگانی که آنها را سازماندهی می کنند ، انجام می شود.

دستورالعمل های تغییر یافته با توسعه بازار گسترده تری برای وام ایجاد شد ، اما این همزمان شد با تغییر سرمایه خصوصی به سمت وام های پایداری.

تحت فشار سرمایه گذاران برای اثبات اینکه خریدهای اهرمی آنها فقط مربوط به بازده نیست ، شرکتهای خصوصی که اغلب از اهرم درجه سرمایه گذاری برای تأمین مالی خریدها استفاده می کنند ، مسئول 95 درصد انتشارات ESG در اعتبار بازار اروپا با رتبه بندی زباله در سال جاری هستند ، طبق ارائه دهنده اطلاعات مالی تحقیقات Reorg

افشای اطلاعات برای سرمایه گذاران وام ، و به ویژه برای وام دهندگان شرکت هایی که سبد سهام خود را دارند ، یک چالش بوده است.  بسیاری از آنها شرکت های خصوصی هستند و برخلاف اوراق قرضه یا سهام ، وام ها اوراق بهادار عمومی نیستند ، بنابراین الزامات افشای یکسان را ندارند.

آرمین پیتر ، رئیس بانکداری پایدار و رئیس جهانی اتحادیه بازارهای بدهی UBS گفت: “بزرگترین انتقادی که ما می شنویم مشکل در دسترس بودن داده ها برای ارزیابی وضعیت است.”

LEVER LOAN BOOM

مشخص نیست که دستورالعمل های داوطلبانه به چه گستردگی و با چه سرعتی تصویب می شوند.

برخی از ناظران بازار انتظار دارند که این یک تحول باشد ، در نهایت بررسی دقیق مستقل اهداف ESG به یک قاعده تبدیل می شود ، همانطور که در بازارهای اوراق قرضه عمومی وجود دارد.

اما در کوتاه مدت ، تقاضای زیاد برای وامهای اهرمی مازاد بر عرضه ، همراه با تقاضای فزاینده برای محصولات ESG ، به این معنی است که وام گیرندگان اغلب برتری دارند ، به آنها اجازه می دهد از نظارت شخص ثالث جلوگیری کنند.

به گفته Reorg ، وام های اهرمی مربوط به ESG در سال جاری 14 برابر افزایش یافته و تا ماه مه به 19 میلیارد یورو رسیده است.

مراد خالد ، رئیس EMEA ، جذب شده از بازارهای سرمایه مالی در بانک مرکزی آمریکا ، که منجر به ایجاد پایداری می شود ، گفت: “مقدار زیادی از نقدینگی ارائه شده در مقایسه با تعداد فرصت های استقرار با کیفیت بالا ، در شرایط به دست آمده تأثیر دارد.” وام به شرکت ها. پشتیبانی شده توسط مشابه کارلایل و CVC.

وام های اهرمی مربوط به ESG در صورت تحقق اهداف ، صرفه جویی در هزینه های وام را بین 0.05 تا 0.15 درصد کاهش می دهد ، در حالی که بر اساس Reorg ، اگر هدف از دست برود ، هزینه ها به روش مشابه افزایش می یابد.

داده های Reorg نشان می دهد که تقریباً دو سوم معاملات نیاز به شخص ثالث ندارند تا تأیید کند که اهداف ESG برآورده شده است.

البته ، سرمایه گذاران و بانکداران می گویند ، اگر داده ها به آسانی از طریق اعلامیه های منظم شرکت در دسترس باشد ، ممکن است همه اهداف به بررسی خارجی نیاز نداشته باشند.

اما حتی در بخش خصوصی نیز تقاضا برای نظارت در حال افزایش است.

چهار ماه پس از خرید شرکت کارلایل گروپ برای بسته مالی 413.5 میلیون فرانکی سوئیس (452 ​​میلیون دلار) برای خرید ساعت ساز سوئیس Acrotec ، مذاکره کرد ، هنوز در حال مذاکره برای نشان دادن وام دهنده اصلی بلک استون است. طبق دو منبع آشنا به موضوع

به کارلایل وام از بازوی اعتباری Blackstone Group Inc پیشنهاد شد که در صورت دستیابی Acrotec به اهداف پایداری مانند کاهش مصرف انرژی و بازیافت بیشتر ، نرخ بهره کاهش می یابد.

وی همچنین با تسهیلات گردان قرارداد بست ، در صورت استفاده از بودجه برای پروژه ای که “یک مزیت زیست محیطی قابل اندازه گیری” باشد ، هزینه آن کاهش می یابد.

به گفته یک منبع مطلع از موقعیت وی ، بلک استون می خواهد یک حزب مستقل برای بررسی اینکه آیا کارلایل اهداف خود را برآورده می کند ، بررسی کند.  از طرف دیگر ، کارلایل می خواهد شخص ثالث فقط در تعیین اهداف نقش داشته باشد و از مدیریت آکروتک انتظار دارد که مطابقت آنها را تأیید کند ، یک منبع آشنا دیگر گفت.

مگان استار ، مدیر اجرایی کارلایل گفت که گزارش خود شرکت های وی در مورد اهداف پایداری با گزارش سایر داده های مربوط به توافق بدهی خود به طلبکاران تفاوتی ندارد.

وی گفت: “آنها مسئولیت امانت داری دارند تا از صحت داده ها اطمینان حاصل کنند.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۰
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی