حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

توکیو (AP) – سهام آسیا در روز سه شنبه افزایش یافت ، دلیل این امر جستجوی معاملات سودآور از رکود اخیر در بازار جهانی در میان ادامه بدبینی به بیماری همه گیر ویروس کرونا بود.

معیار ژاپنی Nikkei 225 در معاملات صبح امروز با جهش 2.1٪ به رقم 28412.06 رسید.  کوسپی از کره جنوبی با کسب 1.1٪ به 3.169.67 رسید.  S & P / ASX 200 استرالیایی 0.8٪ به 7078.40 افزود.  Hang Seng از هنگ کنگ با 1.3٪ جهش به 28551.53 رسید ، در حالی که Shanghai Composite با افزایش تقریبا 0.1٪ به 351958 دلار رسید.

بازارهای منطقه آخرین داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی در خارج از ژاپن را به دست آوردند ، که سومین اقتصاد بزرگ جهان را نشان می دهد ، در سال های ژانویه تا مارس با نرخ 5.1٪ ، بدترین نرخ از زمان جنگ جهانی دوم ، در حال کاهش است.  تحلیلگران انتظار داشتند نتایج تولید ناخالص داخلی باشد و به زودی شاهد بهبود اوضاع نیستند.

ییپ یونگ رونگ ، استراتژیست بازار IG در سنگاپور ، گفت که بازارهای آسیا به دنبال “بهبودی از ضعف خود به دلیل ترس از اعتراض ویروسی” هستند.  اگرچه آسیا در مهار عفونت و مرگ و میر ناشی از COVID-19 بهتر از ایالات متحده و مناطقی از اروپا عمل می کند ، اما نگرانی ها در مورد افزایش اخیر در موارد ویروس کرونا افزایش می یابد.

سهام ایالات متحده روز دوشنبه سقوط کرد ، که بازتاب ضررهای بیشتر در هفته گذشته است ، زیرا نگرانی های تورمی همچنان وال وال استریت را تحت تأثیر قرار می دهد.

S&P 500 با افت 10.56 ، یا 0.3 درصدی ، به 4163.29 رسید و سهام فناوری و سایر حیوانات خانگی سابق بازار بار دیگر این فشار را دوباره بدست آوردند.  شاخص بنچمارک هفته ای 1.4 درصد از بالاترین رکورد خود سقوط کرد ، که اگر یک ریباند دیررس نبود ، حتی بدتر بود.

میانگین صنعتی داو جونز 54.34 ، یا 0.2٪ افت کرد و به 34327.79 رسید ، در حالی که کامپوزیت Nasdaq با افت 50.93 ، یا 0.4٪ ، به 13379.05 رسید.

بیشتر سهام S&P 500 سقوط کرد ، اما جیب های قدرت به کاهش خسارت کمک کرد.  با افزایش قیمت نفت خام ، سهام انرژی جهش کرد ، در حالی که تولیدکنندگان فلزات و کالاهای دیگر نیز رشد کردند.  شاخص راسل 2000 برای سهام کوچکتر 2.49 یا 0.1 درصد افزایش یافت و به 22227.12 رسید.

آنها آخرین گردبادهای بازار هستند که ناشی از نگرانی در مورد موقتی بودن یا ادامه تورم و همچنین اشتیاق به اقتصاد در حال بهبود است.  با ظهور اقتصاد از کما ناشی از بیماری همه گیر ، سال گذشته قیمت ها از بیمه اتومبیل گرفته تا وعده های غذایی رستوران در حال افزایش است.

داستان ادامه دارد

در صورت ادامه تورم ، ترس از این است که فدرال رزرو باید حمایت گسترده ای را که از بازارها فراهم می کند بدست آورد.  این شامل نرخ بهره کم سابقه و خرید ماهیانه 120 میلیارد دلار اوراق قرضه است که برای ایجاد اخلال در بازار کار و اقتصاد طراحی شده است.

نرخ های بهره بیشتر بیشتر سهام بورس را به خود جلب می کند ، اما به ویژه سهام هایی که گران ترین سهام محسوب می شوند و سهام های پیشنهادی در آینده دور.

این فشار اضافی بر سهام فن آوری و شرکت های نوید طعمه رشد بزرگ که سالها بازار را اداره کرده اند ، آورده است.  اپل ، مایکروسافت و تسلا دو بزرگترین وزن S&P 500 در روز دوشنبه بودند که بین 0.9 تا 2.2 درصد افت داشتند.

در هفته های اخیر ، گزارش ها در مورد سود حاصل از تیتان های فنی و سایر شرکت های آمریکایی به تأیید سهام عظیم بیش از یک سال کمک کرده است.  با شروع واکسیناسیون علیه COVID-19 ، اقتصاد همچنان رشد می کند و S&P 500 در چهار ماه اول سال 11.3٪ رشد کرد.  این سود بیشتر از سود بازار در نیمی از 20 سال گذشته است.

سام استووال ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری CFRA ، گفت: “تاریخ می گوید وقتی چنین سال شروع شدیدی داریم ، می خواهیم کمی استراحت کنیم و بخشی از این سودها را جذب کنیم.”  “از بسیاری جهات ، این کاملا طبیعی است.”

با وجود همه نگرانی ها در مورد تورم ، بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای در حال تکرار فدرال رزرو هستند و می گویند که انتظار دارند افزایش قیمت فقط “گذرا” باشد.  بسیاری از تحلیل گران وال استریت همچنین انتظار دارند که با افزایش اقتصاد و بازار کار ، رشد شدید درآمد شرکت ها در طول سال ادامه یابد.  این امر می تواند به بالا نگه داشتن قیمت سهام کمک کند ، اگرچه ممکن است پس از افزایش سهام سال گذشته هنگام تقسیم سود ، انگیزه زیادی ایجاد نکند.

در معاملات انرژی ، معیار آمریکا 21 سنت به 66.48 دلار در هر بشکه افزود.  هر بشکه نفت خام برنت ، استاندارد بین المللی ، با 25 سنت افزایش به 69.71 دلار رسید.

در معاملات ارزی ، دلار آمریکا از 109.27 ین به 109.15 ین ژاپن کاهش یافت.  قیمت یورو 1.2166 دلار در مقایسه با 1.2150 دلار است.

___

نویسندگان AP Business Damian J. Troise و Stan Choe در این کار مشارکت داشتند.

یوری کاگیاما ، آسوشیتدپرس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی