حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

تا زمانی که کالگری فلامس و ونکوور کانوکس فصل های عادی خود را محدود کنند ، واشنگتن پایتخت و بوستون بروینز وارد دور اول سری بازی های پلی آف خود می شوند.

یکی دیگر از ناهنجاری های عجیب و غریب در فصل NHL با COVID-19 ، فصول منظم دو تیم است که با پلی آف سایر باشگاه ها همپوشانی دارد.

نه Flames و نه Canucks در فصل بعد خاموش نخواهند شد ، اما آنها همچنان در روز یکشنبه در اولین بازی از سه بازی دیگر به میدان می روند ، جایی که نتایج فقط در جایی مجاز می شوند که باشگاه ها برای قرعه کشی پروژه ورود انتخاب می شوند.

هر باشگاه NHL دیگر فصل های عادی خود را به پایان می رساند تا اینکه واشنگتن و بوستون در بازی 1 شنبه دیدار کنند.

اما کالگری و ونکوور هنوز سه بازی انجام نداده اند که در ابتدا برای اواخر مارس و اوایل آوریل برنامه ریزی شده بود.  ونکوور همچنین قرار است روز شنبه در نقش ادمونتون اویلرز بازی کند.

وقتی شیوع COVID-19 از رختکن Canucks عبور کرد و برنامه آنها را به مدت سه هفته متوقف کرد ، این بازیها به تعویق افتاد.

بنابراین فصل منظم NHL ، که در ابتدا قرار بود در 8 مه به پایان برسد ، با بازی در Canucks and Flames در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پایان می یابد.

اگر بازی ها تحت الشعاع قرار بگیرند هیچ “بی احترامی” وجود ندارد

همه سریال های پلی آف با حضور تیم های آمریکایی تا روز دوشنبه آغاز می شود.  Winnipeg Jets و Oilers اولین سری دور خود را روز چهارشنبه بعد از Canucks-Flames افتتاح می کنند.

میلان لوچیچ ، مهاجم شعله های آتش ، گفت: بازی این رشته در حالی که تیم های دیگر در جستجوی جام استنلی هستند عجیب خواهد بود.

وی گفت: “بله. بله ، آنها این کار را می کنند. مخصوصاً وقتی اینها بازیهای بیهوده ای هستند.”

اگر شروع پلی آف آخرین تلاش های هر باشگاه را در یک فصل دشوار تحت الشعاع قرار دهد ، به نظر می رسد هر دو سازمان استعفا داده اند.

لوچیچ گفت: “من به طور قطع هیچ بی احترامی نسبت به آن احساس نمی کنم.”

تماشا کنید |  بررسی مرحله حذفی جام استنلی: بخش شمال

قدیمی ترین رقابت هاکی راند 1 را در بخش کل کانادا برجسته می کند. 3:08

کاپیتان شعله های آتش مارک جوردانو: “با COVID ، این یک سال بی نظیر است. با محرومیتی که در ونکوور اتفاق افتاد ، برای مدتی می دانستیم که این امکان وجود دارد.

“لیگ واقعاً با چارچوب زمانی انتخاب زیادی ندارد.”

7 بازی در 10 برای کانو

داریل ساتر ، سرمربی شعله های آتش ، موافقت کرده است که NHL پس از پایان کلگری و ونکوور قادر به شروع یک فصل جذاب نخواهد بود.

ساتر گفت: “من فکر می کنم آنها باید این کار را نه تنها برای علاقه ، بلکه برای تلویزیون انجام دهند.”  “اگر آنها شروع نمی کردند ، فکر می کنم خیلی طولانی می شد.”

برنامه پایانی ونکوور با 7 بازی در 10 روز ، از جمله 5 بازی در جاده ، دشوار است.

در بازی روز شنبه در ادمونتون برابر پلی آف ، Oilers Canucks یک جفت پشت به پشت با یک روز تعطیل بازی کردند.

تراویس گرین ، سرمربی کانوکس گفت: “ما باید مسابقات را انجام دهیم و برنامه به همان شکلی است که هست.”

“من به صورت جداگانه با بازیکنان صحبت خواهم کرد تا احساس آنها را ببینم ، ارتباط باز و صادقانه ای با بازیکنان داشته باشم. اما پسران می خواهند بازی کنند. آنها نمی خواهند بازی نکنند.”

گذشته از موقعیت قرعه کشی در پیش نویس ، پیش بینی های فصل آینده و لذت بازی هاکی در یک صحنه خالی ، انگیزه کمی برای ادامه شعله ور و کاناکس در اواسط هفته آینده وجود دارد.

پول نقد در تلویزیون ، رادیو

با این حال ، تعهدات تجاری و شرکتی وجود دارد که به گفته تام ماینکنشت ، کارشناس بازاریابی ورزشی ونکوور ، در این شرایط غالب است.

“دلیل اصلی حرکت لیگ به دلیل جنبه های مربوط به عملیات تجاری ، تلاش برای بدست آوردن هرچه بیشتر پول برای برنامه های تلویزیونی و رادیویی ، تا بتواند به اسپانسرهای خود بگوید که 56- 82 ام دریافت کرده اند. فصل در ، “ماینکنخت به مطبوعات کانادایی گفت.

تماشا کنید |  با دست Flames Canucks 4-1 شکست دهید:

کلگری با نتیجه 4-1 ونکوور را شکست داد ، الیاس لیندولم و متیو تاکاچوک هر قطعه یک گل و یک پاس گل دادند. 0:52

وی افزود: “در بهترین حالت ، دیدن کانوکس و شعله های آتش فقط برای آمار برای هواداران گیج کننده است و از طرف دیگر ، روز شنبه تیم بوستون برینز را مقابل واشنگتن در اختیار دارید.

“بنابراین یک مقدار اثر آدمخواری وجود دارد ، که برای من نیز بسیار سوال برانگیز است. شما واقعاً می خواهید هواداران در مرحله پلی آف جام استنلی متمرکز شوند. و من فکر می کنم این نوع آنچه را که در بازار قرار داده اند رقیق می کند.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی