حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

KILLALOE ، ONT.  – ادعای شهرت کیلو کیک خوشمزه کانادایی است که به BeaverTail معروف است.  Killaloe در آستانه از دست دادن غرفه BeaverTails تا زمانی که جوت ویرک وارد عمل شود ، در یک شهر کوچک تاسیس شد.

Wirk ، مالک جدید تنها جایگاه BeaverTails Killaloe گفت: “صاحبان قبلی فروشگاه را تعطیل می کردند و این بدان معنی بود که BeaverTails از جامعه خارج می شود و همه چیز در مورد این است که چگونه می توانیم BeaverTails را نجات دهیم ، چگونه آن را در Killaloe نگه داریم.”  به عنوان یک خانه BeaverTail ، داشتن مکانی در اینجا احساس خوبی نداشت.

Wirk در دره اتاوا نسبتاً جدید است و در سال 2019 به این منطقه نقل مکان کرده است. او همچنین دارای Creekside Grill در کنار غرفه BeaverTails و همچنین یک جفت فروشگاه مواد غذایی در Killaloe و Eganville است.  غرفه به تازگی برای روز پنجشنبه ، 20 مه باز شده است.

ویرک می گوید: “این بسیار تحقیرآمیز است و یک داستان عالی ایجاد می کند به طوری که هندی متولد کانادا می تواند بیاید و صاحب موقعیت اصلی BeaverTail شود.”  “این از شمول این جامعه صحبت می کند و از مرزهایی که ما سعی در شکستن داریم صحبت می کند.”

استیو سرنوسکی ، محلی که مصرف BeaverTail را برای پدرش متوقف کرد ، گفت: “من خوشحالم که آنها آن را گرفتند زیرا آنها در اینجا گم شدند.”  سرنوسکی می گوید که او کودکی خود را به یاد می آورد وقتی هوکرها برای اولین بار فروش BeaverTails را در نمایشگاه صنایع دستی و جامعه محلی آغاز کردند.

“آنها این مصرف BeaverTail را شروع کردند و اکنون در همه جای دنیا وجود دارد.  این در اروپا ، در تمام ایالت ها است و آنها این غرفه های سیار را دارند که از دهه 70 در کیلالو آغاز شده است. “سرنوسی می گوید که سعی دارد تا یک شیرینی محلی ساده برسد.  “مردم بزرگ [the Virks] آن را تمیز کرده و مطمئن هستم که  “

خرید غرفه کوچک یک حرکت بزرگ نه تنها برای مردم محلی ، بلکه برای رهگذرانی مانند پری و فرانس کورنفورف است که در ویلای خود در کنار دریاچه طلایی توقف کردند.

پری درباره مالکان جدید می گوید: “کاملا عالی ، از آن قدردانی می کنم.”  همسرش فرانسه افزود: “ما برای او کارت بازی می کنیم ، برنده پرداخت می کند.”

ویرک می گوید: “عالی بود ، ما بررسی های بسیار خوبی داریم.”  “ما بسیاری از طعم های جدید را معرفی کرده ایم ، بنابراین همه از آنها خوشحال هستند.”

با وجود برخی خلاقیت های جدید ، هنوز یک کلاسیک قدیمی وجود دارد که به زادگاه BeaverTail ، Killaloe Sunrise برمی گردد.  این BeaverTail کلاسیک با شکر و دارچین است اما کمی آب لیمو به آن اضافه شده است.

ویرک تصدیق می کند: “من اولین BeaverTail خود را هنگام آموزش برای راه اندازی این محل داشتم.”  “من یک Killaloe Sunrise هم داشتم ، بنابراین وقتی آن را در آنجا معرفی کردم ، اولین BeaverTail من بود!”

مانند اکثر شهرهای کوچک ، اخبار به سرعت پیش می روند و اخبار مربوط به افتتاح غرفه ، ویلا ها ، دوچرخه سواران ، موتورسواران ، کودکان و خانواده ها را در ابتدای آخر هفته تعطیلات به خود جلب می کند.

ویرک در مورد آنچه انتظار دارد تابستان امسال باشد ، اظهار داشت: “ما می خواهیم چهره همه را لبخند بزنیم ، این هدف اصلی ما است.”  “پس بیا و یک معالجه خوب داشته باشی و خوشحال بروی.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی