حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

بیل C-12 ، قانون گزارش خالص انتشار گازهای گلخانه ای دولت لیبرال ، می تواند یک قانون برجسته در تاریخ تلاش های کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوا باشد.

اما ابتدا باید در واقع قانون شود – و ناگهان مشخص نیست که این لایحه هم در مجلس عوام و هم در سنا تصویب خواهد شد قبل از آنکه دو اتاق برای تابستان به تعویق بیفتند.

اگر پیش از آن لایحه به تصویب نرسد ، امیدهای دیرینه کانادا برای تصویب قانون پاسخگویی به آب و هوا می تواند در انتخابات فدرال پاییز از بین برود.

ائتلاف گروه های سبز در نامه ای به نمایندگان مجلس در کمیته محیط زیست گفت: “ما عمیقاً نگران هستیم که اگر کمیته نتواند بند بند را در این هفته کامل کند ، بیل C-12 دوباره متوقف شود.

با اشاره به کاهش روزهای مانده به برپایی مجلس ، گروه ها از اعضای کمیته خواستند که بررسی لایحه را در این هفته به پایان برسانند.

لیبرال ها کمک می خواهند

روز سه شنبه ، این درخواست با ارسال نامه ای از جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست ، به رهبر حزب دموکرات ملی جگمیت سینگ و رهبر بلوک کبکوا ایو-فرانسوا بلانش ارسال شد.  در آن نامه ، ویلکینسون خواستار “حمایت آنها در استفاده از ابزارهای موجود پارلمان برای اطمینان از بررسی هرچه سریعتر این لایحه قبل از سنا کانادا” شد.

C-12 اهداف انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را قانونی می کند ، نیاز به گزارش منظم درباره پیشرفت کشور در رسیدن به این اهداف دارد و یک هیئت مشاوره برای ارائه نظارت و اظهار نظر تشکیل می دهد.

کمیته محیط زیست در حال بررسی اصلاحاتی است که توسط چهار حزب اصلی پیشنهاد شده است ، همانطور که الیزابت می ، نماینده سبزها نیز مورد بررسی قرار گرفته است.  تاکنون ، این بررسی در بند برای 12 جلسه حدود 12 ساعت به طول انجامیده است و ظاهرا بسیاری از اصلاحات هنوز بررسی نشده اند.

جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست ، قبل از تعطیلات تابستانی برای کمک به عبور از C-12 به NDP و Block Québécois کمک کرد. (مایک سودوما / مطبوعات کانادایی)

لیبرال ها و نیو دموکرات ها – که با اصلاح این لایحه موافقت کرده اند – محافظه کاران را به تأخیر انداختن آن متهم می کنند.  ویلکینسون این اتهام را در نامه خود به سینگ و بلانش تکرار کرد.

اعضای کمیته محافظه کار به صراحت این لایحه را پیشنهاد نمی کنند ، اما بیشتر وقت ها را برای بحث و گفتگو صحبت می کنند و س manyالات زیادی را از رهبری گروه می پرسند.

“اگر اکنون پرسیدن س questionsال وسوسه انگیز است ، پس داشتن بند به بند چه فایده ای دارد؟ [review]؟  منتقد محافظه کار محیط زیست دن آلباس این هفته در مصاحبه ای از وی پرسید.

راهپیمایی آرام C-12

آلباس گفت که مطالعه کمیسیون در مورد قانون با عجله انجام شد.  کمیته این لایحه را مورد بررسی قرار داد و به مدت سه جلسه در کل حدود 9 ساعت شاهد شنید.

C-12 به سرعت از طریق خانه حرکت نمی کرد.  این در نوامبر سال گذشته مطرح شد ، اما در تاریخ 4 مه بود که نمایندگان حزب لیبرال ، بلوک و حزب دموکراتیک ملی در قرائت دوم به تصویب این لایحه رأی دادند – رای گیری پس از رای گیری لیبرال ها با حمایت NDP برای پایان بحث

آلباس در ابتدا قول حمایت از این لایحه را داد ، اما محافظه کاران بعداً به تصمیم ویلکینسون برای ادامه تعیین کمیته مشورتی صفر تا صفر اعتراض کردند.

محافظه کاران خواستار این بودند که این کمیسیون نماینده ای از صنعت نفت و گاز داشته باشد و “اصلاحیه لغو” با هدف برنده شدن یا حداقل تأخیر در لایحه را که از حضور “فعالان اقلیم” در این هیات شکایت داشت ، پیشنهاد داد.

بهتر از هیچ چیز؟

می از عملکرد دولت در روند قانونگذاری C-12 انتقاد کرد و گفت که وی معتقد است این لایحه باید بسیار سختگیرانه تر باشد.  اما طی جلسه کمیته محیط زیست در روز دوشنبه ، او به اتفاق آرا موافقت کرد که هفت اصلاحیه پیشنهادی خود را پس بگیرد – وی گفت که تلاش برای سرعت بخشیدن به روند کار است.  آلباس با رد درخواست می مخالفت کرد.

اگرچه لایحه لیبرال از قوانین مشابه سایر کشورها – به ویژه در انگلستان الگو گرفته است – گروه های محیط زیست روز دوشنبه در نامه ای گفتند که این قانون “استاندارد طلا” را برآورده نمی کند.  آنها همچنین گفتند که آنها معتقدند نسخه اصلاح شده C-12 “بنیادی را فراهم می کند که بتوانیم بر اساس آن اطمینان حاصل کنیم که کانادا چارچوب گزارش صحیح مورد نیاز ما را توسعه می دهد.”

الیزابت می ، نماینده سبزها سعی کرده است چندین اصلاحیه پیشنهادی خود را در C-12 برای سرعت بخشیدن به تصویب آن پس بگیرد.  با اعتراض نماینده محافظه کار در مجلس مانع شد. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادایی)

با حمایت یک حزب دیگر ، لیبرال ها می توانند محدودیت در نظر گرفتن کمیته از قوانین را اعمال کنند – همانطور که دولت اخیراً با بیل C-10.  در غیر این صورت ، تصویب این لایحه منوط به بررسی اصلاحات در کمیته خواهد بود که به زودی به اتمام می رسد.

اگرچه کمیته سنا قبلاً “مطالعه مقدماتی” C-12 را آغاز کرده است ، مجلس نمایندگان باید آن را به تابستان 25 ژوئن موکول کند.

پذیرش لایحه قبل از تابستان اگر دو ناشناخته نبود احتمالاً چندان مهم نبود.

اول ، زمان برای انتخابات بعدی وجود دارد.  گمانه زنی های اخیر این است که ترودو سعی می کند قبل از تشکیل پارلمان در پاییز امسال تشکیل جلسه دهد.  دوم ، این واقعیت وجود دارد که محافظه کاران در صورت تشکیل دولت بعدی متعهد به اجرای قانون پاسخگویی به آب و هوا نیستند.

بنابراین طرفداران قانون پاسخگویی به آب و هوا نمی توانند مطمئن باشند که اگر C-12 در این ماه رضایت سلطنتی را کسب نمی کند ، چه نتیجه ای می گیرند.

اگر C-12 روی کاغذ سفارش بمیرد ، فصل دیگری از بدبختی به تاریخ ناگوار قانون پاسخگویی به آب و هوا در کانادا اضافه خواهد شد.

در سال 2007 ، پارلمان لایحه ای را به حمایت مالی پابلو رودریگز ، نماینده لیبرال ، که اکنون رهبر مجلس دولت است ، تصویب کرد که به پروتکل کیوتو ملزم بود.  این لایحه بعداً توسط دولت محافظه کار استفان هارپر لغو شد.

در سال 2010 ، مجلس طرحی را با حمایت مالی رهبر سابق حزب دموکراتیک خلق جک لیتون تصویب کرد ، اما پس از آن توسط محافظه کاران در سنا شکست خورد.

با این حال ، این تقصیر از این واقعیت ناشی می شود که C-12 اکنون در حال رقابت با زمان است ، اگر مجاز بودن پاسخگویی به قانونگذاری حداقل تا انتخابات جدید صبر کند ، این تأخیر غیرضروری دیگری در سیاست های آب و هوایی کانادا خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۹
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی