حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰ ب.ظ

قانون چه نسخه‌ای برای معتادان می‌پیچد؟

قانون اما نگاهی تلفیقی به این موضوع دارد و به صراحت اشاره کرده که معتاد مجرم است تا زمانی که به مراکز درمانی مراجعه نکند و به محض مراجعه وی به مراکز درمانی بیمار تلقی شده و باید تحت حمایت قرار بگیرد. البته قانون سخت‌گیری‌هایی نیز اتخاذ کرده که معتاد به صرف اینکه بیمار است نتواند در انظار عمومی ظاهر شود و با حضور در ملأ عام اقدام و مصرف مواد مخدر قبح اعتیاد را بشکند.

 

رویکرد کاهش آسیب، درمان و توسعه حمایت‌های اجتماعی در سندهای جامع حمایت‌های اجتماعی و درمانی کشور مورد تاکید قرار گرفته و مراکزی تحت عنوان مراکز ماده 15 و ماده 16 در همین خصوص و با همین نگاه شکل گرفته و در اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر نیز در بندهای 15 و 16 این قانون به فعالیت و وظایف آنها  اشاره شده و در ماده 15 معتادان را موظف کرده جهت دریافت حمایت‎های دولتی به مراکز ماده 15 زیر نظر بهزیستی مراجعه کنند تا ضمن حفظ کرامت خود بتوانند دوره بازپروری و احیای خود را طی کنند.

 

افرادی که داوطلبانه وارد این محیطها نمی‌شوند و در اجتماع نیز به عنوان نوعی بدهنجاری حضور دارند مشمول ماده16 شده و باید در صورت امتناع از حضور در کمپ‌های ماده 15 به اجبار جهت ترک اجباری به مراکز ماده 16 با نام کامل ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر شوند و  قانون در همه این موارد وظایفی را بر دوش بهزیستی، شهرداری، دستگاه قضائی و انتظامی، بیمه و علوم پزشکی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دیگر نهادها قرار داده اما به نظر می رسد مهمترین وظیفه ای که همه این نهادها به صورت مشترک بر عهده دارند حفظ کرامت انسانی این افراد است.

 

محمد مشکین‌فام ظهر امروز در آیین افتتاح مخازن گاز مایع پالایشگاه فازهای 22  تا 24  پارس جنوبی از افزایش برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: اکنون ظرفیت برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی به 700 میلیون مترمکعب در شبانه‌روز رسیده است.

 

وی روند اجرای طرح‌ها در پارس جنوبی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با بومی‌سازی طراحی، ساخت، تجهیز و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف گازی در پارس جنوبی، جمهوری اسلامی به فناوری‌هایی قابل توجه در عرصه صنعت نفت و گاز رسیده است.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تولید گاز مایع را یکی از محصولات پالایشگاه‌های گازی فازهای پارس جنوبی دانست و ابراز کرد: با توانمندی نیروهای متخصص داخلی مخازن نگه‌داری گاز مایع تولیدی از پالایشگاه‌های گاز فاز 22 تا 24 پارس جنوبی طراحی و ساخته شد و امروز با ظرفیت 80 هزار مترمکعب آب به بهره‌برداری رسید.

 

مشکین‌فام، با اعلام اینکه این مخازن برای نگه‌داری و بارگیری محصولات پروپان و بوتان از فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی است گفت: در مجموع 4 مخزن گاز مایع شامل 2 مخزن پروپان و 2 مخزن بوتان پالایشگاه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی طراحی و راه‌اندازی آنها برای پایان امسال  برنامه‌ریزی  شده بود ولی زودتر از برنامه تعیین‌شده به نتیجه رسید و شاهد ورود گاز به این 2 مخزن هستیم.

 

وی با بیان اینکه پس از مرحله سردسازی گاز، بارگیری مخزن پروپان با ظرفیت 45 هزار مترمکعب و مخزن بوتان با ظرفیت 35 هزار مترمکعب آغاز می‌شود افزود: این 2 مخزن در مجموع با ظرفیت بارگیری 80 هزار مترمکعب گاز مایع راه‌اندازی شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی