حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

ونکوور – الیاس لیندولم برنده وقت اضافی را به ثمر رساند در حالی که کالگری فلامس یکشنبه شب در یک بازی نسبتاً بی معنی برای هر دو تیم به پیروزی هیجان انگیز 6-5 مقابل ونکوور کانوکس ادامه داد.

آندرو مانگیاپان با دو بازیکن جاش لیوو ، میلان لوسیچ و متیو تاکاچوک در آیین نامه کلگری (25-26-3) گلزنی کردند که با بدست آوردن بیست و یکمین پیروزی 30 سیو از ژاکوب مارکستروم دریافت کرد.

بروک بویسر با دو تراویس هامونیک ، تایلر گراوک و جی تی میلر دروازه بان ونکوور را پیدا کرد (22-28-4) که در دوره سوم چهار گل بی پاسخ به ثمر رساند تا وقت اضافه را تحمیل کند.

کوین هیوز سه گل به ثمر رساند ، میلر دو دستیار اضافه کرد و برادن هولتبی در شکست 30 شوت را متوقف کرد.

این بازی معنی چندانی نداشت ، زیرا Canucks و Flames قبلاً از مرحله پلی آف حذف شده بودند.  آنها برای پایان دادن به فصل عادی دو بار دیگر مقابل یکدیگر قرار می گیرند.  در همین حال ، چندین بازی بعد از فصل در جاهای دیگر لیگ آغاز شده است.

همپوشانی به دلیل به تعویق افتادن بازی های Canucks در اوایل سال جاری است ، پس از شیوع COVID-19 از تیم ونکوور و برنامه آنها برای سه هفته متوقف شد.

بعد از یک دوره دوم که آنها سخت جنگیدند ، کانوکس در سومین تیم کاملا متفاوت به نظر می رسید و چهار بار 18 شوت زد تا وقت اضافه را تحمیل کند.

با نتیجه 5-1 ، ونکوور برای یک بازی پشت سر هم قدرتمند گلزنی کرد و گراوک در 2:30 قبل از بوئزر 5-3 در 7:47 گل اول را زد.

میلر با یک مسابقه کوتاه در ساعت 11:28 میزبان را به یک گل رساند و بوئزر با بازگشت 2:02 از ساعت برگشت ، ضربه الکساندر ادلر را از روی نقطه کج کرد.

وقتی شوت او از تیر افقی به صدا در آمد ، بوئزر تقریباً آن را برای کاناکس در OT بدست آورد.  لحظاتی بعد بازی لیندولم بازی را به پایان رساند که پاس سانترک او از جلو در 3:24 از Edler به بیرون آمد.

کلگری در این فصل برابر Kanux 6-2 است.

بازی غرور به قدری واضح بود که می تواند شعله های آتش را زود برانگیزد.

لوو ساعت 9:30 در چارچوب آغازین کالگری را جلو انداخت.  او که از نیمکت بیرون آمده بود ، در وسط یخ پرواز کرد ، یک پاس نرم از جونا گادوویچ روی خط آبی را مهار کرد ، تندرست را تنظیم کرد و هولتبی را با ضربه عقب کتک زد.  گادوویچ اولین بازی خود در NHL را انجام داد.

کلگری در این فصل وقتی گل اول بازی را به ثمر رساند به 19-5-2 بهبود یافت.

شعله های آتش در دور دوم با سه گل در دقیقه 2:17 مسابقه را در اختیار گرفتند.

اسکیت روی بال یک مرد عجیب و غریب ، لوو جبهه را انداخت جلو و در ساعت 5:48 از اسکیت های لوسیچ و در گذشته هولتبی بیرون آمد.

Tkachuk در دقیقه 7:17 نتیجه را برای میهمان 3-0 رقم زد ، وقتی شوت از دست رفته او از پشت صفحه به بیرون رفت و کاملاً بر روی عصای خود به دلیل ریکوش خود فرود آمد.  هولتبی تلاش کرد تا گربه را دور کند ، اما او آنرا دمید.

کلگری برتری خود را بیشتر کرد وقتی که Mangiapane یک پاس از افتادن اسکیت باز Dillon Dube قبل از شکست دادن آن مقابل دروازه بان Canucks گرفت.

ونکوور در نیم فصل دوم در ساعت 13:21 هیئت مدیره را به دست گرفت ، اما مانگیاپان در یک بازی پیش بینی شده در برابر یک پیروزی تهاجمی ، 42 گل برتری چهار برابری را به دست آورد.

یادداشت ها: بو هوروات ، کاپیتان Canucks ، پانصدمین بازی NHL خود را انجام داد.  … آدام روژیچکا از کلگری برای اولین بار در مسابقات NHL حضور یافت.  … جانی گودرو از 11 بازی گذشته خود در 10 امتیاز کسب کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۷
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی