حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

لوید آستین ، وزیر دفاع ، با ادعای تحقق مأموریت ایالات متحده در افغانستان ، گفت که این وزارتخانه “” به روز کردن افراد و تجهیزات خود را “در خارج از کشور متمرکز کرده است.

در ماه آوریل ، جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تمام نیروهای آمریکایی تا 11 سپتامبر سال جاری از افغانستان خارج می شوند و به طولانی ترین جنگ این کشور در دو دهه گذشته خاتمه می یابد.

آستین روز پنجشنبه در جلسه استماع در مورد پیشنهاد بودجه ، به کمیته خدمات مسلح سنا گفت که ایالات متحده بسیاری از توانایی های خود را در خارج از کشور عقب مانده است.

“ما در حال حاضر کارهای بسیار فراتر از چشم انداز را انجام می دهیم. مأموریت های اطلاعاتی ، نظارتی و شناسایی توسط شورای همکاری خلیج فارس (شورای همکاری خلیج فارس) انجام می شود ، بسیاری از مأموریت های هواپیماهای جنگی ما توسط سکوهای خلیج فارس انجام می شود.

وی گفت: “آنچه ما بدنبال آن هستیم توانایی کوتاه کردن پاها به جلو با به کارگیری برخی قابلیت ها در کشورهای همسایه است. این هنوز در دست کار است.”

وزیر دفاع گفت که مرحله بازگشت به عقب برای همه نیروهای آمریکایی تا 11 سپتامبر ادامه دارد.

“رئیس جمهور واضح بود که مأموریت ما در افغانستان انجام شده است. ما بر روی به روز کردن افراد و تجهیزات خود متمرکز هستیم. از این پس ، تلاش های ما برای مبارزه با تروریسم بر روی عناصری متمرکز خواهد بود که احتمالاً به کشور ما حمله می کنند” – – گفت آستین.

وی در پاسخ به یک سوال گفت که ایالات متحده قصد دارد روابط خوب و مثمرثمر با افغانها را پس از خروج از کشور حفظ کند.

وی گفت: “این مستلزم اطمینان از ادامه تأمین بودجه ارتش و پشتیبانی آنها و دولت آنهاست. این حمایت برای اطمینان از حفظ توانایی دولت در عملکرد و دست نخورده ماندن ارتش بسیار مهم است.”

بایدن در پیشنهاد بودجه سالانه خود 3.3 میلیارد دلار از صندوق امنیت افغانستان درخواست کرده است تا از زیرساخت های نگهداری ، تجهیزات و آموزش کارمندان امنیتی افغانستان پشتیبانی مداوم داشته باشد.

آستین گفت پنتاگون قدرت لازم برای تمرکز بر روی مجموعه ای از تهدیدهای گسسته مانند تهدید علیه ایالات متحده را که از افغانستان خواهد آمد ، دارد.

وی گفت: “تهدید ما برای مبارزه با تروریسم متوجه القاعده است و ما اطمینان داریم که مقامات را برای ادامه عملیات خود خواهیم داشت.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی