حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

دنور (AP) – مناطق اسکی در ایالات متحده با وجود محدودیت های بهداشت عمومی اعمال شده در میان شیوع ویروس کرونا ، زمستان امسال بهبودی خوبی را تجربه کرده اند.

طبق اعلام انجمن ملی اسکی مستقر در کلرادو ، اسکی بازان با 59 میلیون در فصل از استراحتگاه های ایالات متحده بازدید می کنند ، که پنجمین بهترین در تاریخ است.

کلی پاولاک ، رئیس انجمن و مدیرعامل شرکت گفت: “چه سالی بود؟”  “از عدم اطمینان کامل تا 10 فصل برتر از نظر مشارکت ، این نشان دهنده طیف گسترده ای است که صنعت ما امسال بر آن غلبه کرده است.”

استراحتگاه های سراسر کشور در بهار سال 2020 مجبور به تعطیلی شدند و بسیاری از جوامع کوهستانی در ابتدای شیوع همه گیر به طور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفتند.

صنعت اسکی ایالات متحده زمستان امسال حداقل 2 میلیارد دلار ضرر کرد و بازدیدهای اسکی باز نسبت به فصل 2018-2019 14 درصد کاهش یافت.  مناطق اسکی در ایالات متحده حدود 51.1 میلیون بازدید را در فصل کوتاه جمع آوری کرده اند.  استفاده از بلیط آسانسور برای هر قسمت از روز در نظر گرفته شده است.

اما حدود هفت ماه بعد ، صندلی ها دوباره چرخیدند و مهمانان هنگام اسکی و اسنوبورد از یک حالت عادی جدید استقبال کردند.

آنها ماسک زده بودند ، فقط با گروههای خود سوار آسانسور می شدند و به فاصله 6 فوت (1.8 متر) در ردیف ها یا به طول یک اسکی معمولی ایستاده بودند.  هیچ شام و اجتماعات بزرگی برای نوشیدنی های اسکی در آوریل برگزار نشد.

Vail Resorts که دارای 34 استراحتگاه در ایالات متحده و کانادا است ، با درخواست رزرو قدم به جلو برداشته است.

اما حتی با وجود محدودیت ها ، اسکی بازان و اسنوبورد بازدارنده نبودند و طبق مطالعه ای که توسط انجمن ملی مناطق اسکی انجام شد ، 78٪ از اپراتورهای منطقه اسکی گفتند که این فصل بیش از انتظارات آنها است.

پاولک گفت: “آمریکایی ها آرزوی تفریح ​​امن در فضای باز را داشتند و مناطق اسکی در سراسر کشور تحویل داده می شدند.”

کاترین فولر ، سخنگوی منطقه اسکی Arapahoe Basin در کلرادو ، گفت که این فصل “قطعاً برای همه ما سخت بود.”

وی گفت: “اما مردم می خواستند اسکی و اسکی کنند ، و این گاهی اوقات احساس می شد یکی از معدود کارهایی است که می توانید انجام دهید زیرا همه چیز تمام شده است.”  “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.  خیلی بهتر از حد انتظار بود.  فکر می کنم مردم واقعاً سرگرم می شدند.  “

منطقه اسکی در نزدیکی بخش سرزمین اصلی ، تعداد اسکی بازان و اسنوبوردها را که هر روز مجاز به کوه هستند ، براساس زمین ، تعداد بالابرهای فعال و خرید بهداشت عمومی در آن زمان محدود می کند.  فصل زمستان را یکشنبه ببندید.

طبق گزارش انجمن ، میانگین منطقه اسکی در ایالات متحده در فصل گذشته 112 روز باز بود ، در حالی که در فصل کوتاه 2019-2099 99 روز است.  بیشتر مناطق اسکی طبق برنامه ریزی اولیه باز می مانند.

در همین حال ، مناطق اسکی کوچک و متوسط ​​، که با توجه به ظرفیت آسانسور تعیین می شود ، عملکرد خوبی داشتند زیرا مهمانان بیشتری برای سفرهای اسکی ترجیح می دادند در نزدیکی خانه خود بمانند.  محدودیت ظرفیت ، فرصت های شغلی از راه دور و انعطاف پذیری مدارس همچنین به این معنی است که اسکی بازان و موتورسواران بیشتر در روزهای هفته به دامنه ها می رسند و از ازدحام معمول در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات می کاهند.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

پاولک گفت: “مردم مجبور شدند عادت های خود را در طی همه گیری تغییر دهند و مناطق اسکی نیز تفاوتی ندارند.”  “ما چیزهای جدیدی را امتحان کردیم و به سرعت متوجه شدیم که آنها نه تنها طبق برنامه کار می کنند ، بلکه بسیاری از این” وظایف کاری “تجربه مهمانان و کارمندان ما را بهبود می بخشد.”

انجمن ملی مناطق اسکی یک گروه تجاری برای مالکان و مجریان مناطق اسکی است و بیش از 300 استراحتگاه کوهستانی را نشان می دهد که بیش از 90٪ بازدید از اسکی بازان و اسنوبورد بازان را در سراسر کشور نشان می دهد.  این سازمان بازدید از مناطق اسکی را از سال 1978 پیگیری می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۹
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی