حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

بسیاری از اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت موافق نبودند اما به صورت مشروط کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رأی آورد و اصلاحاتی در آن صورت گرفت.خروجی مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس نشان میدهد،

 

مجموعا 352.7 هزار میلیارد تومان به منابع بودجه عمومی اضافه شده بر این اساس، منابع بودجه عمومی را 41.9 درصد افزایش داده است، این رقم در مقایسه با تغییرات لایحه بودجه در مجلس در سالهای اخیر، رقم قابل توجهی محسوب می شود.

 

همین موضوع باعث شد تا رئیس سازمان برنامه  و بودجه در صحن علنی مجلس به شدت این موضوع انتقاد کند. وی علاوه بر انتقاد از رشد بالای منابع بودجه از محل فروش نفت، به بحث درآمدزایی از ترخیص خودروهای موجود در مناطق آزاد به شدت حمله کرد.

 

یکی از نکات جالب توجهی که رییس سازمان برنامه و بودجه به آن هیچ اشاره ای نکرد موضوع افزایش یکسان حقوق کارمندان دولت بود. اینکه افزایش حقوق تمام کارمندان به صورت یکسان 25 درصد افزایش یابد مورد انتقاد جدی بسیاری از کارشناسان بود اما در نهایت کمیسیون نظر دولت را تایید کرد.

 

بر این اساس  بخش درآمدها حدود 138 هزار میلیارد تومان، بخش واگذاری دارائی های سرمایه ای حدود 143 هزار میلیارد تومان و بخش واگذاری دارائی های مالی، حدود 72 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی