حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

ما کاملاً با چگونگی کمک به مردم برای آماده سازی و کنار آمدن از دست دادن مورد انتظار یکی از عزیزان کاملاً آشنا شده ایم ، اما غالباً درباره ضرر مورد انتظار عزیزی صحبت نمی کنیم.

با دانستن اینکه سالهای زیادی با توجه به امید به زندگی حیوان خانگی با او زندگی می کنید و از آنجا که احتمالاً در یک سال گذشته بیشتر از هر زمان دیگری با او زندگی کرده اید ، وقت آن است که در مورد آماده شدن برای ضرر اجتناب ناپذیر ، برای مشاوره صحبت کنید.

“برخی از افراد حتی فکر کردن در مورد برنامه ریزی برای مرگ حیوان خانگی خود ممکن است عجیب باشد.  با این حال ، انجام این کار می تواند در شرایطی که احساس می کنید بسیار کمی دارید کنترل داشته باشید. “، گفت سارا برناردی ، مشاور کلینیک تمام وقت در مرکز علوم بهداشتی در انتاریو (OVC HSC) در گلف.

اولین کاری که وی می گوید والدین حیوانات خانگی باید انجام دهند شناخت و درک “پیش بینی غم و اندوه” است.  او آن را به عنوان یک واکنش کاملاً طبیعی ، کاملاً شبیه غم و اندوه پس از مرگ توصیف می کند ، زیرا شامل واکنش های جسمی ، عاطفی و روانی مانند شوک ، انکار ، عصبانیت ، ناامیدی ، امید و اضطراب است.

چیزی که او را به چالش می کشد ، این است که او تحت اصطلاح “اندوه محروم از حق” قرار می گیرد: غم و اندوهی که همیشه پشتیبانی نمی شود یا از نظر اجتماعی تأیید نمی شود.

برناردی گفت: “آنچه در نهایت به مالکان واگذار می شود وقتی چنین غم و اندوهی را تجربه کنند ، کمی گناه یا شرمساری است.”

او می خواهد به ما یادآوری کند که شما در حال از دست دادن یک عضو خانواده و یک رابطه خاص و منحصر به فرد هستید.

او می گوید بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی احساس غم و اندوه عمیقاً نسبت به دیگران احساس گناه می کنند زیرا دیگران ممکن است پیشنهاد کنند که ضرر آنها باید سریع حل شود.  برناردی می گوید که رابطه انسان و حیوان منحصر به فرد است و غالباً به عنوان تنها رابطه ای توصیف می شود که در آن عشق و پذیرش بی قید و شرط را تجربه می کنیم.

اگر انتظار از دست دادن حیوان خانگی خود را دارید ، او می گوید ممکن است کمک به اعضای شبکه پشتیبانی اجتماعی شما که قضاوت یا به حداقل رساندن تجربه شما نیستند ، کمک کند.  “به یاد داشته باشید که بعضی اوقات افراد چیزهای غیر حساس می گویند ، از جمله” خوب ، این فقط یک سگ بود … شما می توانید چیز دیگری بدست آورید! ”  گفت برناردی.  “در این موارد سعی کنید بفهمید که همه مردم رابطه خاصی با حیوانی مثل شما نداشته اند و آنچه آنها گفته اند غم و اندوه شما را کمتر واقعی نمی کند!”

در خارج از شبکه پشتیبانی اجتماعی شما ، او به شما توصیه می کند با دامپزشک خود مشورت کنید.  برناردی گفت: “وقتی انتظار دارید حیوان خانگی خود را از دست بدهید ، احساسات پیچیده و متفاوتی بوجود می آید که می تواند حفظ و پردازش اطلاعات مهم در مورد سلامتی حیوان خانگی شما را دشوار کند.”  دامپزشک می تواند دیدگاه پزشکی مناسبی ارائه دهد و به س questionsالات مهمی در مورد پیش آگهی ، کیفیت امید به زندگی (QOL) در رابطه با بهزیستی و گزینه های درمانی موجود پاسخ دهد.

برناردی گفت: “اگر در درک اطلاعات مشکل دارید ، بیش از یک بار از پرسیدن سوال نترسید.”  برناردی گفت: “ممکن است مشاهده تغییرات هنگامی که هر روز با آنها می گذرانیم دشوار باشد ، ارزیابی QOL می تواند به شما کمک کند سلامت کلی آنها را در نظر داشته باشید و می توانید آن را به دامپزشک برگردانید تا با آنها گفتگو کند.”

برناردی گفت: “او می گوید که توجه به این مهم است که حیوانات اهلی همیشه برای تسکین درد و رنج حیوانات ما از مرگ طبیعی و طبیعی که می توان به آن امیدوار بود (مانند مرگ در خواب) برخوردار نیستند.”

بسیاری از کلینیک های دامپزشکی در “اتاق های ساکت” که محیطی راحت را برای افراد و حیوانات خانگی آنها فراهم می کند ، اتانازی انجام می دهند.  وی همچنین گفت که دامپزشکان بیشتر و بیشتر در خانه اتانازی ارائه می دهند.

پس از حل این مشکل ، از نظر عاطفی و جسمی ثبت نام کنید.  “مراقبت از حیوان خانگی بیمار می تواند برای شما به عنوان یک مالک دشوار باشد.  واقع بین بودن و درک چگونگی افزایش زندگی و درمان حیوان خانگی شما مهم است که بر زندگی شما تأثیر بگذارد.  خودپسندانه نیست که رفاه خود را در نظر بگیریم.  “او اضافه می کند که محدودیت های مالی برای بسیاری از افراد نیز یک نقطه استرس است.”  تمایل / توانایی شما برای صرف هزینه تعیین نمی کند که چقدر به حیوان خانگی خود عشق دارید.  “برناردی گفت.

راه دیگری برای دریافت بودجه برای درمان ممکن است شامل راه اندازی صفحه GoFundMe باشد ، کاری که به گفته وی بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی آن را انجام می دهند.  این چیزی است که بر اساس وبلاگ نویس تورنتو ، ویل وونگ ، هنگام تشخیص سگ بیلی در 14 سالگی به سرطان مبتلا شده است.  او تقریباً 15000 دلار سرمایه جمع کرد که به او امکان داد یک سال بیشتر با بیلی که فکر می کرد مثل یک پسر است بگذراند.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

در این سال ، او وقت کیفیتی را با بیلی گذراند و او را به جمعه شب عادی در یک بستنی فروشی در یونیونویل برد ، جایی که بیلی یک قاشق بستنی وانیلی می گرفت.  ونگ نیز خلق کرد پست عمیق در شبکه های اجتماعی برای بزرگداشت زندگی بیلی و همه خاطرات آنها با هم.

به طور فزاینده ای ، مردم مرگ حیوان خانگی خود را در یک پیام ، در شبکه های اجتماعی یا جاهای دیگر به اشتراک می گذارند.  این می تواند cathartic باشد و همچنین تضمین می کند که شما مجبور نیستید داستان از دست دادن خود را بارها و بارها بگویید.  بنابراین چگونه می توانید به شخصی که در حال حاضر داغدار است کمک کنید؟  “مهمترین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید این است که” چه چیزی می توانم برای تأیید غم و اندوهی که فرد احساس می کند بگویم؟ ”  آنا سالی ، نویسنده “بیایید درباره چیزهای دشوار صحبت کنیم” می گوید.  او چیزی مانند این را پیشنهاد می کند: “من بسیار متاسفم برای از دست دادن شما.  او حیوان خانگی خوبی بود ، “او مطمئناً عشق خود را به حیوان خانگی نیز ابراز خواهد کرد.  اما او هشدار می دهد ، به س “ال “کی توله سگ جدید می گیرید؟” نپردازید که ممکن است برای شما مفید باشد ، اما نمی توانید غم و اندوه را حل کنید.

“من فکر می کنم صحبت کردن در مورد سگ یا گربه و گفتن نام حیوانات بسیار منطقی است.  “حالا ما دو فرزند داریم و آنها هرگز لیلی (سگ مورد علاقه شوهرش) را ملاقات نکردند ، اما آنها همه چیز را در مورد لیلی می دانند ، و ما بقایای او را در یک قاب عکس داریم و آنها می دانند که ما لیلی را به یاد می آوریم ، پدر با لیلی دوست داشت و این بود یک روش مهم برای مدل سازی نحوه صحبت در مورد مرگ به طور کلی ، “Sale گفت.

“مرگ اتفاق می افتد و سپس شما ناراحت می شوید و آنچه برای شما باقی مانده خاطرات شما است و این عالی است.  این یک درس انتقال عالی است.  “

جن کیرش نویسنده ساکن تورنتو است و به طور مستقل در Star همکاری می کند.  او را در توییتر دنبال کنید: jen_kirsch

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی