حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

ماناگوآ ، نیکاراگوئه (AP) – پلیس نیکاراگوئه روز چهارشنبه به خانه کریستیانا چامورو ، کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری و دختر رئیس جمهور سابق ویولتا باریوس دو چامورو یورش برد ، یک روز پس از آنکه وی رسماً علیه روزنامه نگار پولشویی پول را مطرح کرد.

برادرش کارلوس فرناندو چامورو ، مدیر روزنامه مستقل Confidencial ، حمله را از طریق توییتر تأیید کرد.

قوه قضاییه در بیانیه ای اعلام کرد که قاضی روز چهارشنبه دستورهای جستجو و بازداشت کریستینا چامورو 67 ساله را صادر کرده است.  بلافاصله مشخص نبود که چامورو بازداشت شده است.

ویلما نونز ، رئیس مرکز حقوق بشر نیکاراگوئه گفت که پلیس “با زور” وارد خانه چامورو در جنوب پایتخت شد.

پلیس 15 دقیقه قبل از آنکه قرار باشد چامورو برای کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند به خانه یورش برد.  انتظار می رفت رئیس جمهور دانیل اورتگا را به عنوان رئیس جمهور به چالش بکشد.

مقامات روز سه شنبه خواستار آن شدند که چامورو نتواند در انتخابات 7 نوامبر شرکت کند.  چامورو گفت این ادعاها برای دور نگه داشتن وی از رقابت ساخته شده است.

در اواخر ماه مه ، پلیس ملی به دفاتر بنیاد آشتی و دموکراسی ویولتا باریوس دو چامورو حمله کرد ، یک گروه غیر دولتی به نام مادرش و تا چندی پیش تحت رهبری چامورو اداره می شد.  آنها همچنین به دفاتر Confidencial حمله کردند.

دولت نیکاراگوئه گفت که چامورو به دلیل ادعای بی نظمی مالی مربوط به بنیاد در حال تحقیق است.

در ژانویه ، او از نقش خود در بنیاد بازنشسته شد.  یک ماه بعد ، در پی تصویب قانونی در مورد “عوامل خارجی” که برای پیگیری بودجه خارجی سازمان های فعال در این کشور طراحی شده بود ، فعالیت های خود را در نیکاراگوئه تعطیل کرد.

مادر کریستینا چامورو در سال 1990 اورتگا را شکست داد و مقام ریاست جمهوری را بدست آورد و تا سال 1997 خدمت کرد.

شوهر او ، پدرو خواکین چامورو ، روزنامه خانوادگی او ، لا پرنسا را ​​اداره می کرد و چندین بار در زندان دیکتاتوری شد و توسط دیکتاتوری آناستازیو سوموزا مجبور به تبعید شد.  وی سرانجام در سال 1978 ترور شد. کریستینا چامورو نایب رئیس La Prensa است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی