حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

چرا سهام شلومبرگر در ماه مه 15.8٪ افزایش یافت

 

چی شد

سهام از شلومبرگر (NYSE: SLB) براساس داده های ارائه شده توسط. در ماه مه 15.8 درصد افزایش یافته است S&P هوش بازار جهانی.  تامین سوخت سهام نفت  بهبود مستمر قیمت نفت بود.  این باعث می شود که تحلیلگران به طور چشمگیری نسبت به آنچه در انتظار شرکت است خوش بین باشند.  

پس چه

برنت ، شاخص قیمت نفت جهان ، در ماه مه با حدود 70 دلار در هر بشکه به پایان رسید.  کاتالیزورهای دوگانه قیمت مواد اولیه را افزایش داده اند.  اول ، تقاضا با انتشار واکسن ها به طور مداوم بهبود می یابد ، که به اقتصاد جهانی اجازه می دهد عادی شود.  در همین حال ، اوپک و شرکای آن همچنان مانع از عرضه می شوند و به اقتصاد این امکان را می دهد که سهام مازاد را بسوزاند.

منبع تصویر: گتی ایماژ.

کسانی که اصول بازار را بهبود می بخشند ، تحلیلگران را نسبت به بخش نفت خوشبین می کنند.  به عنوان مثال ، CFRA ماه گذشته اظهار داشت که این زنجیره را می بیند نفت و گاز    در حالیکه شرکتهای نفتی با پیش بینی تقاضای رو به رشد ، حفاری چاههای بیشتری را آغاز کردند ، هزینه ها در سه ماهه آینده افزایش یافت.  این امر می تواند به نفع شرکت های نفتی مانند شلومبرگر باشد که CFRA اظهار داشت ماه گذشته مطلوب ترین قرارداد را با قراردادهای مبتنی بر عملکرد داشته است.  وقتی پروژه هایی که روی آن کار می کند به صورت آنلاین ظاهر شوند ، این به او سهمی از سود تولید کننده می دهد.

گلدمن ساکس همچنین ماه گذشته اظهارات خوش بینانه ای در مورد آینده بخش میدان های نفتی انجام داد.  وی خاطرنشان کرد ، با توجه به اینکه مشتریان آنها هزینه های خود را افزایش می دهند ، چندین شرکت شروع به جذاب شدن می کنند.  این امر بانک سرمایه را بر آن داشت تا برای خرید شلومبرگر رتبه بندی کند. 

حالا چه

تنها تحلیل گران نیستند که روزهای بهتری را در پیش رو دارند.  در اوایل ماه ژوئن ، مدیرعامل شلومبرگر در یک کنفرانس صنعت سخنرانی کرد.  وی گفت: “از آنجا که انتظار می رود تقاضای نفت تا پایان سال 2022 به سطح قبل از 2019 برسد و عرضه سخت شود ، تجارت نفت و گاز ما در آستانه یک چرخه رشد استثنایی است.”  “با توجه به موقعیت و استراتژی منحصر به فرد خود ، ما می توانیم بازدهی استثنایی در کوتاه مدت و میان مدت ارائه دهیم.” این نظرات تغذیه بیشتر رالی در انبار.

با توجه به آنچه پیش بینی می شود ، ممکن است سهام شلومبرگر ادامه داشته باشد.  به نظر می رسد بخش نفت در روزهای اولیه بهبود قرار دارد.  از آنجا که تولیدکنندگان نفت هزینه چاه های جدید را افزایش می دهند ، این امر باید خط اصلی شرکت را افزایش دهد.  این افزایش سود می تواند منجر به افزایش سهام در سه ماهه آینده شود.  این باعث می شود شلومبرگر برای کسانی که به دنبال راهی برای بازیابی در صنعت هستند ، به عنوان یک منبع بالقوه جذاب نفت به نظر برسد.

                                            این مقاله نظر نویسنده را ارائه می دهد که ممکن است با موضع “رسمی” توصیه خدمات مشاوره درجه یک Motley Fool مخالف باشد.  ما رنگارنگ هستیم!  به چالش کشیدن پایان نامه سرمایه گذاری – حتی یکی از مقاله های خودمان – به ما کمک می کند تا در مورد سرمایه گذاری انتقادی بیندیشیم و تصمیماتی بگیریم که به ما کمک می کند باهوش تر ، شادتر و ثروتمندتر شویم.

                                       

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی