حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

کانادایی ها دوباره پول خود را برای لباس خرج می کنند و این فقط به چاپ همه گیر شلوار ورزشی محدود نمی شود – طبق داده های جدید ، حتی شلوار جین هم برگشته است.

طبق تحقیقات شرکت تحقیقات بازار NPD Group ، پنج مورد پرفروش در ماه مارس تی شرت ، شلوار جین ، شلوار فعال ، کت و سوتین غیر ورزشی بود.  اعداد رسمی آماری کانادا از این موضوع پشتیبانی می کنند.  داده های فروش خرده فروشی که روز جمعه منتشر شد ، نشان داد که میزان فروش در فروشگاه های پوشاک و لوازم جانبی در ماه مارس تقریبا 24٪ افزایش یافته است – بیش از هر نوع محصول دیگر.

“یکی از جالب ترین چیزهایی که در ماه مارس دیدم شلوار جین زنانه بود [are] رشد یک درصدی نسبت به سال 2019 ، “گفت تامارا سامز ، مشاور صنعت خرده فروشی کانادا در NPD Group در تورنتو.

سامز گفت که این افزایش اندکی است ، اما احتمالاً فقط ابتدای بهبود صنعت است.

طبق گزارش NPD ، قبل از همه گیری ، کانادایی ها برای کار ، مدرسه و دیدن دوستان و خانواده لباس می پوشیدند ، اما فروش لباس های اجتماعی به شدت در سال 2020 کاهش یافت.

سامس گفت که “امید و نگاه به بهبودی” را می بیند زیرا فروش در مارس 2021 نسبت به مارس 2019 شش درصد افزایش یافته است – و پوشیدن لباس روزمره بخشی از بازده است.

“کانادایی ها این افزایش تقاضا را دارند و می خواهند لباس بخرند.”

Tamara Sames از گروه NPD انتظار دارد فروش لباس های کانادایی در تابستان افزایش یابد – وقتی افراد بیشتری واکسینه می شوند ، میزان ابتلا به COVID-19 کاهش می یابد و فروشگاه ها می توانند دوباره باز شوند. (ژاکلین هانسن / CBC)

این خبر خوبی برای صنعت پوشاک است که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.  در حالی که برخی از خرده فروشان ، مانند تولید کنندگان لباس کانادایی Lululemon و Aritzia ، از پارچه های الاستیک و لباس های گشاد که بسیاری از کانادایی های متقاضی بدنبال آن بودند ، استقبال کردند ، این همه گیر نقطه عطفی بود که دیگران را به دنبال حمایت از طلبکارها مانند Le Chateau ، Reitmans ، Swimco و آلدو

مدیرعامل آریتزیا برایان هیل در یک فراخوان درآمد گفت: “اگرچه سال گذشته چالش برانگیزترین سال در تاریخ ما بوده است ، اما با تلاش سخت تیم ما و مقاومت و انعطاف پذیری عملیات ما ، ما در موقعیت بسیار مهیجی قرار داریم.”

پیشرفت در گسترش واکسن احتمالاً کار را آسانتر خواهد کرد ، زیرا در نهایت خرده فروشان مجبور نیستند در هنگام ایجاد همه گیر جهانی ، نحوه ساخت لباس و سفارشات را جستجو کنند.  علاوه بر این ، با رفع محدودیت ها ، فروشگاه ها می توانند مجدداً فعالیت خود را آغاز کنند و هنگامی که کانادایی ها دلیلی برای لباس پوشیدن مجدد دارند ، ممکن است فروش آن شدت بیشتری بگیرد.

سامس گفت: “هر فرصتی برای معاشرت به یک واقعه تبدیل می شود و این رویدادها به فرصت هایی منجر می شوند.”

تعمیرات اساسی کمد در حال انجام است

مطالعه انجام شده توسط گروه NPD نشان داد که با کاهش محدودیت های COVID-19 ، 65٪ از کانادایی های مورد نظر قصد دارند لباس جدید خریداری کنند.  از کانادایی های 28 تا 34 ساله که مورد بررسی قرار گرفتند ، 28٪ اظهار داشتند که قصد دارند فقط لباس های جدید بخرند و بپوشند.

سامس گفت: “این به ما می گوید که آنها این طراوت ، این تازگی را در زندگی خود می خواهند.”

(NDP در مارس 2021 یک نظرسنجی آنلاین از 1034 بزرگسال 18 ساله و بالاتر در کانادا انجام داد. نتایج به دست آمده برای نشان دادن جمعیت کانادا بود. نمونه احتمالی این اندازه خطای مثبت یا منفی سه درصد ، 19 برابر را نشان می دهد از 20.)

امیلی چوو ، مشاور سبک آریتزیا ، می گوید که خریداران ونکوور به دنبال بهبود کمد لباس های خود با استفاده از بریس های همه گیر مانند شلوار عرق یا شلوار عرق با بلیزرهای شیک هستند. (مایک زیمر / CBC)

با آریتزیا ، خرده فروش لباس مستقر در ونکوور ، این بدان معنا نیست که شلوار عرق را پشت سر بگذارید.

امیلی چاو ، مشاور ارشد سبک در آریتزیا در خیابان رابسون در ونکوور ، گفت: “این به راحتی با بلیزر ما جفت می شود … تا این لباس راحتی را بدون از بین بردن فاکتور راحتی مورد علاقه خود بلند کنیم.”

چاو گفت که به نظر می رسد پس از مدت ها حضور در خانه ، خریداران مشتاق لباس پوشیدن هستند و آماده بیرون رفتن هستند.

“یک حس بازی و هیجان وجود دارد.”

بر خلاف انتاریو و سایر مناطق کشور ، تحت محدودیت های شدیدتر همه گیر ، خرده فروشان لباس در سال قبل از میلاد حق باز کردن دارند.  چو گفت مشتریان در صورت تغییر اندازه بدن در طول بیماری همه گیر ، پس از ماه ها خرید آنلاین به مشتریان متصل می شوند و ابزارها و اندازه های جدید را پیدا می کنند.

“این یک شروع جدید برای آنها است.”

فروشگاه های آمریکایی پیشرو هستند

این شرکت در حال بررسی میزان فروش در فروشگاه های آمریکایی خود است ، جایی که جابجایی تجارت در حال انجام است ، تا بفهمد در کانادا چه خبر است.

در ایالات متحده ، بیش از یک سوم مردم کاملاً واکسینه شده و محدودیت ها برای امکان برقراری ارتباط – حتی بدون ماسک – آرام شده است.

مدیر عامل شرکت آریتزیا هیل در جریان فراخوان سود سه ماهه چهارم این شرکت گفت: “ما شاهد بالا رفتن لباس هایمان هستیم و لباس های ما در ایالات متحده بسیار بیشتر می شود.”

“بدیهی است که مردم آنقدر به مطب نخواهند رفت ، اما ما دوست داریم فکر کنیم که مردم این همه بیرون می روند و خواستار این نوع لباس ها هستند.”

NPD Group همچنین داده های ایالات متحده را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند ، که نشان می دهد فروش لباس شنا یکی از سریع ترین رده های لباس در ماه مارس است.

“[Americans] به دنبال فرار ، بنابراین سفر چیز بزرگی است “، سامز گفت.

مد به جلو در نیویورک

Yan-Yi Go کانادایی اولین نگاه خود را به مد پس از همه گیری آمریکای شمالی می گیرد ، نه تنها به عنوان نویسنده سبک های تجاری مجله GQ ، بلکه به دلیل زندگی در نیویورک.

گو گفت: “خلق و خوی در نیویورک طی چند هفته گذشته خوشحال کننده بوده است. این یک جشن بوده است.”

نویسنده کانادایی به سبک Yan-Yi Go در نیویورک زندگی می کند ، جایی که او می گوید انتخاب مد مردم شروع به بازتاب احساس جدیدی از شادی و خوش بینی می کند. (ارائه شده توسط یانگ-یی گو)

وی گفت: هرچه افراد بیشتر واکسینه می شوند ، اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد و سرانجام برای دیدن دوستان و خانواده بیرون می روند.

گو گفت: “ما به جایی می رسیم که می توانیم دوباره مثل خودمان احساس کنیم ، دوباره انسان را احساس کنیم و برای لحظه ای واقعا لباس بپوشیم.”

او انتظار دارد مردان را با خرید شلوارک ورزشی و استفاده از رنگ های روشن ، الگوهای محکم و پارچه های روان ببیند.

گو گفت: “من امیدوارم که مردم سعی کنند در انتخاب خود با لباس هایشان کمی بیانگر و جسورتر باشند.”

“من فکر می کنم که پوشیدن چیزهایی که باعث خوشحالی ما می شود ، اولین اولویت است.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی