حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

به عنوان نشانه ای از زمان ، چندین گونه ماهی گرماب به نظرسنجی سالانه کشتی تحقیقاتی تابستان در سواحل شرقی کانادا در سال 2020 اضافه شد.

میزان تخمریزی گل رز سیاه 4000 تن تخمین زده شده است – طبق اعلام وزارت شیلات و اقیانوس ها بیشترین مقدار تاکنون.

دانشمندان می گویند حرکت به سمت شمال به سمت آبهای کانادا منجر به گرم شدن دمای اقیانوس در اقیانوس اطلس شده است.

نظارت بر گل رز سیاه ، جان دوری ، ماهی ماشه ، ماهی کاشی ، کوسه تاریک و دیگران برای اولین بار در سال گذشته در نظرسنجی DFO در هنگام ترال تابستانی در قفسه اسکاتلند و Fundy Bay گنجانده شد.

این امر به درخواست صنعت ماهیگیری تجاری انجام شده است ، که آنها را به طور تصادفی صید می کند – صید غیر جانبی نامیده می شود – اما نمی تواند آنها را فرود آورد زیرا در هیچ یک از شرایط جواز ماهی تجاری کانادایی لحاظ نشده است.

یک شرکت ماهیگیری می گوید هدر دادن آنها را متوقف کنید

این برای Alain d’Entremont ، رئیس جمهور و مدیرعامل Scotia Harvest ، یک شرکت ماهیگیری و صدفی خشکی با ناوگان کشتی و فعالیت در جنوب غربی نوا اسکوشیا منطقی نیست.

انترمونت به سی بی سی نیوز گفت: “من فکر می کنم اگر آنها ماهی ماهی خشکی باشند و ما آنها را به عنوان بخشی از ماهیگیری منظم خود صید کنیم ، باید مکانیزم هایی برای فرود و ارزش اقتصادی از آنها وجود داشته باشد ، نه اینکه فقط آنها را هدر دهیم.”

“ما این را خواهیم دید زیرا در محیط تغییراتی مشاهده می کنیم. ما فقط می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که روشی برای مدیریت ، سازگاری با آن و همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد گونه های خاص و فراوانی و شرایط آنها وجود دارد.”

“اوه ، ببین ، یک ماهی عجیب وجود دارد.”

زیست شناس ماهیگیری ، دون کلارک ، دانشمند برجسته ای در مطالعه اسکاتلند شلف / خلیج خلیج است که از سال 1970 ، ماهی های تجاری را دستگیر ، شمارش و به تخمین زده است.

در یک ماموریت کوتاه مدت سال گذشته ، این نظرسنجی 195 ترال را به اتمام رساند.

مستقر در ایستگاه بیولوژیکی St.  اندروز ، نیویورک ، کلارک چندین دهه است که گونه های دریایی را در منطقه مشاهده می کند.

کلارک به سی بی سی نیوز گفت: “من می گویم در یک دوره 10 ساله ، این چیزی است که با” اوه ، نگاه کن ، یک ماهی عجیب و غریب وجود دارد “شروع شد و اکنون انتظار دارم که این ماهی ها را در آن منطقه ببینم.

وی قبلاً از ماهی های غیربومی ، از جمله کشتی های دریایی زره ​​پوش ، اژدها و اجسام گراز عمیق گزارش کرده و از آنها عکس گرفته است ، که DFO آنها را با آب گرم گونه های جدید می نامد.

متداول ترین در میان تازه واردان طولانی ترین هستند.

تاریخچه گل رز سیاه

گل رز سیاه یک باله رنگی و خاردار از خانواده سرخ پوست است – مانند یک اقیانوس.

اولین مورد در مطالعات DFO با ترالها از اوایل سال 1980 مشاهده شد ، زمانی که آنها نادر و نسبتاً کوچک بودند.

کلارک گفت: “آنها با گذشت زمان بزرگتر شده اند و ما تعداد بیشتری از آنها داریم.”  “از زمانی که آنها برای اولین بار در مطالعه ما ظاهر شدند ، آنها بیشتر در شمال و شرق گسترش یافته اند ، اما در این نوع آب گرم و عمیق باقی مانده اند.”

DFO در گزارش خود در مورد بررسی تابستان سال 2020 اشاره کرد که فراوانی آنها در حال افزایش است ، اما کلارک گفت که گل رز سیاه و سایر ورودها نسبت به گونه های بومی نسبتاً نادر است.

کلارک گفت: “اما آنها هر ساله اینجا هستند. این چیزی است که نشانه تغییر است.”

“بعضی از این چیزها در تابستان با آب گرم حمله می کنند و با خنک شدن آب دوباره ناپدید می شوند. کسانی که به اطراف می چسبند شرایط مساعدی را برای زندگی کامل پیدا کرده اند. بنابراین مانند گل رز سیاه می مانند و می مانند.”

در مورد گونه های دیگر چطور؟

این مطالعه در سال 2020 به افزایش حضور جان دری اشاره دارد که از سال 2014 هر ساله در آبهای گرمتر و عمیق تری گرفتار می شوند. توزیع محدود است ، اما می تواند به صورت محلی فراوان باشد.

تخمهایی تخمگذاری می شوند که در حالت تخمگذاری تخمگذاری می کنند.

کلارک گفت نوا اسکوشیا اکنون احتمالاً در آستانه دسترسی خود قرار دارد.

در این عکس 28 اکتبر 2003 ، یک کوسه کوچک تاریک در انتهای اسکله ماهیگیری آوالون در Kill Devil Hills ، NC ، هنگام آماده شدن ماهیگیر رون وارلیک برای برداشتن قلاب ، بال می زند. (آسوشیتدپرس)

باس دریای سیاه در نظرسنجی تابستان گرفتار نشد ، اما در نظرسنجی های زمستانی در بانک ژرژ گرفتار شد.

این گزارش می گوید که بعید است مطالعه تابستان بتواند اطلاعات مفیدی برای تخمین میزان زیاد کوسه های تاریک یا ماهیان ماشه ای فراهم کند.

کانادا باید با تغییر شرایط اقیانوس سازگار شود

کلارک گفت: حرکت ماهی نتیجه بیولوژیکی تغییرات اقیانوس شناسی است.

این تغییرات در سال 2012 متمرکز شد ، زمانی که اداره ملی اقیانوسی ایالات متحده گزارش داد که دمای سطح دریا در قفسه شمال شرقی به طور متوسط ​​14 درجه سانتیگراد است ، بالاترین درجه حرارت ثبت شده در 150 سال گذشته.

دمای اقیانوس ها در سواحل شرقی کانادا در سال 2012 حدود دو تا چهار درجه بالاتر از حد طبیعی بود و در بالاترین سطح نیز قرار گرفت.

سوزانا فولر ، معاون محیط زیست و پروژه های اقیانوس های شمالی ، که خود را یک سازمان غیرانتفاعی می داند که باعث پیشرفت علم و جامعه حفاظت می شود ، گفت: “ما نباید تعجب کنیم. ماهیگیران سالهاست که این ماهیها را می بینند.”

وی گفت زمان آن است که DFO شروع به برنامه ریزی برای ورود ماهیان آب گرم کند.

وی با اشاره به ناپدید شدن شکار خرچنگ دریای نزدیک کنتیکت و نیویورک گفت: “این مواردی است که ما باید بتوانیم خیلی سریع هنگام تغییر دامها روی آنها تمرکز کنیم. و این مسیر دیگری خواهد رفت.”

“من فکر می کنم ما باید در مورد علوم اقتصادی-اجتماعی نیز فکر کنیم. منظورم این است که مثلاً اگر خلیج ماین بیش از حد برای خرچنگ های دریایی بیش از حد گرم شود. خوب ، این با اقتصاد اقتصادی اجتماعی جنوب غربی نیوبرانزویک و جنوب غربی چه خواهد کرد؟ نوا اسکوشیا؟ “؟”

هیچ کس از DFO بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

با این حال ، این وزارتخانه در گزارشی در سال 2018 در مورد شرایط اقیانوس اطلس صریحاً مهاجرت شمال را به دمای گرم شدن گره زد.  وزیر جاناتان ویلکینسون سپس گفت که تغییرات آب و هوایی باید در تمام تصمیمات آینده مدیریت شیلات در نظر گرفته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۸
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی