حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

دولت های فدرال و آلبرتا با یک شرکت خصوصی توافق نامه ای امضا کردند که می تواند منجر به احداث کارخانه هیدروژن 1.3 میلیارد دلاری در ادمونتون شود.

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، دون ایوزون ، شهردار ادمونتون و دو وزیر فدرال ، روز چهارشنبه تفاهم نامه ای را با Air Products Canada برای ساخت نیروگاه تولید سوخت گاز طبیعی اعلام کردند.

فرانسوا-فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علوم و صنایع گفت: “این یک گام کاملاً مشخص به سوی اولین تسهیلاتی است که به پیشرفت رهبران جهانی کانادا ، آلبرتا و ادمونتون کمک خواهد کرد.” دبیر منابع طبیعی سیموس اورگان.

در بیانیه ای ، Air Products Canada – که در حال حاضر سه کارخانه تولید هیدروژن در آلبرتا و یکی دیگر در انتاریو را اداره می کند – گفت که هیئت مدیره این پروژه را تصویب کرده است “با توجه به نهایی شدن توافق نامه های مندرج در تفاهم نامه امضا شده بین Air Products و Canadian. مقامات “با مجوزهای مربوطه برای مجوزها.  “

این توافق نامه هایی که باید منعقد شود شامل سرمایه گذاری دولت ، مقررات مالیاتی و نظارتی است.

کنی گفت: “ما جزئیات مربوط به حمایت و مشوق های بالقوه این پروژه را توسعه خواهیم داد.”

شامپاین گفت ، اوتاوا بخشی از این گفتگوها خواهد بود.

“هنگامی که یک نماینده مجلس دارید ، پس باید به مرحله بعدی بروید تا به توافق نهایی برسید و میزان کمک و تعهداتی را که دولت فدرال و شرکت متعهد می شوند تعیین کنید.”

مدیر ایمنی محصولات هوایی ، ایمن گاسمی ، مستقر در دفتر مرکزی شرکت در پنسیلوانیا ، از سیاستمداران فدرال و استانی ستایش کرد.

وی گفت: “من نمی توانم جایی بهتر از کانادا برای سرمایه گذاری پول خود در نظر بگیرم.”  “شما جهان را در چشم انداز انتقال انرژی هدایت می کنید.”

در صورت ساخت ، نیروگاه با سوخت مایع و هیدروژن مایع برای حمل و نقل تولید می کند.  ریچل اسمیت ، مدیر کل کانادایی این شرکت گفت ، این برنامه می تواند تا سال 2024 ادامه یابد و حدود 2500 شغل در مراحل ساخت و مهندسی ایجاد کند.

Air Products گاز طبیعی تولید شده در آلبرتا را می گیرد و 95٪ کربن را از بین می برد.  این کربن به شکل دی اکسید کربن با استفاده از زیرساخت های موجود به صورت زیرزمینی تزریق می شود.  عملیات خود آن خنثی از کربن است.

این نیروگاه سالانه سه میلیون تن CO2 جذب می کند و روزانه 1500 تن هیدروژن تولید می کند.

اسمیت گفت: “ظرفیت هیدروژن مایع به اندازه کافی برای تغذیه هر آژانس حمل و نقل در آلبرتا وجود خواهد داشت.”

هیدروژن که بدون انتشار کربن می سوزد ، یکی از امیدوار کننده ترین راه ها برای کاهش انتشار از حمل و نقل سنگین ، مانند اتوبوس های شهری یا کامیون های حمل و نقل محسوب می شود.

برآوردهای بازار بسیار متفاوت است ، اما اکثر آنها بیان می کنند که در پایان دهه ده ها میلیارد دلار در سال خواهد بود.

موسسه Pembina ، یک اتاق فکر انرژی پاک که پروژه این شرکت را ارزیابی می کند ، با تمجید از برنامه های Air Products ، این فناوری را بهترین در کلاس خواند.

در بیانیه این گروه آمده است: “Air Products یک طرح ابتکاری برای این پروژه ایجاد کرده است که پیشرفت چشمگیری در تولید هیدروژن موجود با استفاده از گاز طبیعی است.”

با این حال ، وی گفت که این نیروگاه همچنان از سوخت های فسیلی استفاده خواهد کرد و در نهایت باید با هیدروژن تولید شده از منابع تجدیدپذیر رقابت کند.

“این باید شکاف بین انتشار چرخه زندگی هیدروژن تولید شده از گاز طبیعی و هیدروژن تولید شده از برق تجدید پذیر را کاهش دهد.”

حداقل یک گروه اکولوژیکی گیاه پیشنهادی را “شستشوی اکولوژیکی” نامید.

جولیا لوین از حفاظت از محیط زیست در بیانیه ای گفت: “به جای اولویت قرار دادن انرژی های تجدیدپذیر و هدف قرار دادن کانادا در خالص سازی انتشار صفر ، بودجه عمومی با هدف یافتن منابع درآمد جدید برای شرکت های نفت و گاز است.”

سخنگوی انجمن نفت کانادا گفت که این صنعت از سرمایه گذاری جدید انرژی راضی است.

جی آرویل گفت: “صنعت گاز طبیعی کانادا و صنعت نفت باید نقش مهمی در آینده انرژی مسئولیت پذیر داشته باشند.”  “این صنعت دارای منابع طبیعی ، همراه با استعداد ، تخصص و انگیزه برای تولید انرژی با انتشار کمتر است.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی