حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

در حالی که دیگران در مرحله پلی آف جام استنلی حضور دارند ، ونکوور کانوکس و کالگری فلامس در ماشین زمان حضور دارند.

آنها به طور تصادفی به دوران کودکی هاکی کوچک و آن مسابقات بزرگ با کنار تسلیت براکت منتقل شدند.

شما می دانید که وقتی تیم هایی که از رقابت های قهرمانی حذف شده اند – به جای اینکه فقط بعد از یک یا دو بازی به خانه بروند – این حق تساوی را دارند که حق ادامه بازی را دارند؟  اما مشارکت با شرایطی همراه است: بازی ها در لحظات عجیب و غریبی خواهند بود و به جز والدین هیچ کس توجه زیادی نخواهد کرد.

کانوکس و شعله های آتش به دو تیم بدترین مسابقات غول پیکر لیگ هاکی ملی تبدیل شده اند.  آنها با بازندگان هم تراز هستند و سه بازی در برابر یکدیگر را ترک می کنند – پس از اینکه تیم های خوب روز شنبه مرحله پلی آف جام استنلی را آغاز کردند – که به غیر از لاتاری ها بی معنی است.

از این نظر ، کانوکس در روز پنجشنبه برنده بزرگی بود ، با شکست 4-1 مقابل شعله های آتش ، خم شدن کلگری زیر ونکوور در نزدیکی انتهای جدول لیگ را بسیار دشوار کرد.

در حالی که چهار بازی در یک فصل طاقت فرسا با شیوع COVID-19 ماه گذشته ادامه داشت ، Canucks با 333 درصد پیروزی در لیگ 26 ام است ، اما شانس بسیار خوبی برای صعود به زیر کت های Blue Detroit و Columbus Blue دارد.  این تیم ها 56 مسابقه فصلی خود را به پایان رسانده اند و سه امتیاز از ونکوور پیش افتاده اند که اگر کانوکس ها بیش از یکی از آخرین بازی های خود پیروز نشوند ، از فردا صبح مقابل ادمونتون اویلرز پیروز می شوند ، به موقعیت های او کمک زیادی می کند.

در این آیین نامه ، باخت و چهار بار و Canucks مخفیانه به جمع سه تیم برتر جدول رده بندی می رسد.

روز شنبه اولین بار در تاریخ NHL خواهد بود که بازی های فصل منظم و پلی آف همان روزی برگزار می شود که بوستون بروینز و واشنگتن پایتخت جام استنلی را بعد از بازی کانوکس با نفت خیزان باز می کنند.

همچنین حذف شد ، شعله های آتش روزهای یکشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه با Canucks بازی می کنند ، زمانی که مرحله آغاز پلی آف به طور کامل در جریان است.

این براکت بازنده است و هیچ نوار مشارکت وجود ندارد.

تایلر مایرز ، مدافع کانوک ، روز پنجشنبه در پاسخ به س askedال در مورد قیاس مسابقات هاکی گفت: “من هرگز به این روش فکر نکردم ،  “چند بازی آخر ما با کلگری ، هر دو از این بازی خارج می شوند.  اما فکر می کنم مثل امشب شاهد بسیاری از آنها خواهیم بود.  هر دو تیم هنوز سخت بازی می کردند.  مطمئناً احساس عجیبی خواهد بود ، اما می توانید بگویید که هر دو تیم به چند بازی اخیر اینجا افتخار می کنند.  “

فصل بی سابقه حتی عجیب تر می شود.

تراویس گرین ، مربی ونکوور گفت: “مطمئناً متفاوت خواهد بود.”  “هر بار که از مرحله پلی آف بیرون می آیید ، بیشترین بهره را از گروه خود به ویژه پسران پیشکسوت می گیرید ، کمی متفاوت است.  اما ما با گروه خود در مورد آنچه انتظار می رود صحبت کردیم.  فکر کردم امشب تلاش خیلی بهتری داشتیم.  ما در دو دوره اول کارهای خوبی انجام دادیم.  “

کانوکس در باخت 5-0 روز سه شنبه مقابل وینیپگ جتس ، که اولین بازی مرحله پلی آف آنها مقابل نفتی ها بود ، چهارشنبه حدود دو ساعت پس از پایان ونکوور و کلگری با یک بازی PT در وقت ناهار ، وحشت زده شد.

کانوها بسیار بیشتر علیه شعله های آتش مشارکت داشتند اما موفق نبودند.

پس از اینکه متیو هایمور با 1 گل برای کانوکس ، در 14 بازی پس از تجارت با شیکاگو بلک هاوکس ، در 1:02 دروازه را باز کرد ، ونکوور چهار گل پیاپی دریافت کرد تا برای نهمین بار در 11 بازی باخت.

اشتباهات پوشیده تانر پیرسون و اولی هوولوی از کانوکس منجر به گلزنی توسط راسموس آندرسون و اندرو مانگیاپان در تور دروازه شد.  شعله الیاس لیندولم در دوره سوم گلزنی کرد قبل از برد مایر که برای 22 سال هدایت 89 بازی پلی آف NHL انتخاب شده بود ، نزدیک بود که بازی را در ساعت 3:59 بعد از ظهر به پایان برساند و با زدن یک پنالتی غیرورزشی دو برابر شد.

در این بازی قدرتمند ، متیو توکاچوک یک گل به حساب آمد ، که JT میلر به طور اتفاقی به گوشه بالای هم تیمی اش تاچر دمکو فرستاد.

مایرز گفت: “من گروه خود را تشویق می کنم.”  “من عاشق روشی هستیم که به مبارزه ادامه می دهیم ، حتی اگر از آن خارج شده باشیم.  در حال حاضر بسیاری از افراد (مصدوم) خارج از ترکیب هستند که ثبات زیادی را برای ما در سیستم فراهم می کنند.  اما پسران سخت در تلاشند.  .  .  (i) ما هنوز هم به چند بازی گذشته بسیار افتخار می کنیم.  “

کانوها در 6 از 9 باخت اخیر خود ، یک گل یا کمتر به ثمر رسانده اند.

لیگ کوچک جونا گادوویچ ، که 15 گل در 19 بازی برای Utica Comets داشت ، نمی تواند بازی کند تا زمانی که Canucks نمی تواند لیست خود را یکشنبه گسترش دهد ، زیرا تیمی که در 32 روز پس از بحران سلامت 19 بازی را پشت سر گذاشت ، قبلاً استفاده کرده است چهار محاسبه پس از مهلت مقرر که NHL اجازه می دهد.

اما گادزویچ که قرنطینه شده و در وینیپگ با کانوکس ملاقات کرده است ، در راه است و در صورت مصدومیت یکی از 12 مهاجم ونکوور در مواقع اضطراری در دسترس خواهد بود.  روز یکشنبه ، هنگامی که فصل دنباله دار به پایان می رسد ، گادوویچ و ویل لاکودود ، هم تیمی خردسالش می توانند برای سه بازی اخیر خود به کانوکس بپیوندند.

این تیم می تواند از یک افزایش استفاده کند.  یا نه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی