حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

مانند به روزرسانی های نرم افزار tvOS اپل ، این ویژگی ها در جعبه های قدیمی Apple TV نیز وجود دارد ، چیزی که شما نمی توانید آن را با برخی از گجت ها و تلویزیون ها امری بدیهی بدانید.  به عنوان مثال ، تلویزیون های هوشمند LG 2021 همچنین شاهد کشف محتوا در سیستم عامل های مختلف هستند ، اما ناامیدکننده این امر با تلویزیون های قدیمی LG به عنوان یک به روزرسانی میان افزار ارائه نخواهد شد.

از نظر سخت افزاری ، نسل دوم Apple TV 4K خیلی بهتر از نسل قبلی نیست.  عملکرد عنوان پشتیبانی از نرخ بالای فریم 60 فریم در ثانیه برای هموار کردن اقدامات سریع است.  متأسفانه ، محتوای جریانی که از این مزیت استفاده می کند بسیار نادر است و به نظر نمی رسد این صنعت برای تولید و توزیع آن عجله داشته باشد.  نرخ بالای فریم همچنین می تواند صحنه ها را جعلی جلوه دهد ، گویی اشیا objects به تصویر چسبیده اند.

شارژ کردن

بیشتر مورد توجه است کنترل از راه دور جدید اپل ، که دکمه هایی را برای روشن و خاموش کردن صدا برای تلویزیون شما اضافه می کند.  همچنین به جای اینکه فقط به یک صفحه لمسی کوچک تکیه کنید ، به طرح دکمه “old school” برمی گردد.

کل چرخ کلیک نیز صفحه لمسی است ، بنابراین در صورت نیاز به دقت بیشتر می توانید برای پیمایش بکشید یا فشار دهید.  آنقدر افراد از کنترل از راه دور قدیمی متنفر بودند که اپل دستگاه جدید را جداگانه فروخت تا از آن با تلویزیون Apple قدیمی استفاده کند.

از این گذشته ، ایده کل تلویزیون جدید اپل و رقبای استریم آن این است که شما زمان کمتری را به نگه داشتن ریموت می پردازید و زمان بیشتری را به لذت بردن از عملکرد می برید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۳
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی