حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها
يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۴ ق.ظ

11-1 رومبوئر پس از غیبت دربی کنتاکی برنده Preakness شد

 

بالتیمور (مایکروسافت) – سرمربی قهرمان Preakness ، رومبائر ، مایکل مک کارتی ، به سختی لابی کرد تا اسب نر را وارد دربی کنتاکی کند.

صاحبان اسب ، دایان و جان فرادکین فقط فکر نمی کردند این حرکت درستی باشد.  در عوض ، آنها می خواستند به مرحله دوم تاج سه گانه اشاره کنند.  هیچ کس نمی داند که اگر به رومباور اجازه داده می شد به چرچیل داونز برود ، چه اتفاقی می افتاد.

در پیملیکو روز شنبه ، ضربه 11-1 به موقع به ثمر رسید.  رومبوئر از پشت وارد میدان شد تا Preakness را با کششی تکان دهنده که او را از Midnight Bourbon و Medina Spirit ، اسب آموزش دیده باب بافرت عبور می داد ، بدست آورد که پس از پیروزی در دربی کنتاکی ، آزمایش استروئید مثبت شد.

مک کارتی با صدایی خفه از احساس گفت: “این فقط به شما نشان می دهد که بازیکنان کوچک بازی نیز می توانند موفق باشند.”

این اولین حضور او در Triple Crown بود ، چه رسد به یک برنده.  این مسئله در مورد فردکینز نیز صادق است ، که معمولاً اسبهایی را که نگهداری می کنند بجای مسابقه با آنها می فروشد.

و این اولین باری بود که من برای اولین بار از طریق یک اسب تاج سه گانه برای سوارکار فرانسوی Flavien Pratt از سیمها عبور کردم – اگرچه او در سال 2019 پس از رسیدن به مقام دوم با یک خانه طولانی مدت در پشت Maximum Security ، موفق به کسب دربی کنتاکی شد که رد صلاحیت شد.

پرات در وهله اول درباره این نتیجه گفت: “البته بسیار متفاوت است.”

رومبائر در یک شب ابری در یک دقیقه ابری و در عرض 53.62 ثانیه مسیر 1 1/16 مایل را طی کرد تا 3/2 طول از Midnight Bourbon عبور کند که با شانس 3-1 آغاز شد.  رومباور 25.60 دلار برای پیروزی پرداخت کرد.

مک کارتی گفت: “او تسلیم نمی شود.”  “او امروز مرا به ظاهر هوشمند نشان داد.”

قبل از اینکه جمعیت به 1000 تماشاگر برسد به جای 100000 تماشاگر معمولی – یک سال بعد از اینکه همه طرفداران ممنوع شدند و این رویداد برگزار شد ، Medina Spirit پس از پیوستن به مسابقه به عنوان یک علاقه 2-1 و جلو افتادن در مقابل جمعیت ، دو طول دیگر عقب بود. به دلیل همه گیری ویروس کرونا از ماه مه به اکتبر منتقل شد.

داستان ادامه دارد

پس از آن یکی از اولین کسانی که مک کارتی را تبریک گفت ، مربی او تاد پلتچر ، هفت بار مربی سال گرفتگی بود که رکورد شغلی Preakness وی با کسب مقام ششم در افتخار بی حد و حصر در یک زمین 10 اسب به 0 تا 10 سقوط کرد.

وی افزود: “همه آنچه که ما انجام می دهیم نوعی کانال است از طریق آنچه که من در آنجا کار می کردم انجام می دادیم.  مک کارتی به پلچر گفت: “من همیشه سعی می کنم به چیزی مثل او رجوع کنم.”  “باور عجیب و غریب این است که من برنده چیزی شدم که او نبرد. من مطمئن هستم که این مدت زیادی دوام نخواهد آورد ، اما برای من این به معنای جهان است.  “

حال س Theال این است که آیا رومبائر طی سه هفته برای مرحله نهایی تاج سه گانه راهی بلمونت می شود یا خیر.

یک بار دیگر ، ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد: مک کارتی می خواهد برود.  صدای Fradkins به مراتب کمتر قانع می شد که این اقدامی درست است.

جان فرادکین گفت: “من می گویم این یک فرصت است ، اما این احتمالاً کمی کمتر از دویدن مثل یک سوم خوب است.”

وی گفتگوهای خود با مک کارتی در مورد دربی کنتاکی را کاملاً داغ توصیف کرد.

مالک گفت: “من می توانم درک کنم که چرا مایکل می خواست بدود ، اما فکر می کنم او می تواند درک کند که چرا من نمی خواستم او بدود.”  “گاهی اوقات برخوردی رخ خواهد داد ، زیرا من از زاویه کامل نقص به آن نزدیک می شوم و من سوار نیستم – همانطور که می بینید وقتی این اسب را به حلقه برنده می رساندم.  نمی دانستم چه کار می کنم.  “

اما آیا شما گزینه دوم را برای جستجوی گل رز در نظر گرفته اید؟

پاسخ جان فرادکین سریع آمد: “هیچکدام”.

سپس دایان فرادکین به شوخی گفت: “ما در دربی واقعی ال کامینو پیروز شدیم.  این دربی ما بود.  “

___

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی