حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

این آخرین مورد از مجموعه موارد مشابه در بیمارستان های دولتی است.

شانزده بیمار Covid-19 و دو پرستار در یک آتش سوزی ناگوار در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان مراقبت های اجتماعی در بهاروچ جان خود را از دست دادند.  این دومین حادثه آتش سوزی است که در آن بسیاری از قربانیان از گجرات گزارش شده اند.

در اوایل این هفته ، پنج نفر در آتش سوزی در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان خصوصی Covid-19 در سورات جان خود را از دست دادند.

در بیمارستان بهاروچ ، آتش سوزی در یک بخش مراقبت های ویژه رخ داد و به سرعت در کف یک ساختمان چهار طبقه که بیش از 50 بیمار مبتلا به COVID-19 تحت درمان بودند گسترش یافت.

پلیس منطقه در بیانیه ای گفت: “در مجموع 18 نفر در آتش سوزی جان خود را از دست دادند ، از جمله 16 بیمار و دو پرستار.”  متوفی شامل یازده زن و هفت مرد است. 

هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است.  دولت گجرات ضمن اعلام غرامت 4 لاک به خانواده متوفی ضمن ابراز ناراحتی از این حادثه ، دستور تحقیق از سوی دو مقام ارشد IAS در مورد این حادثه را صادر کرده است.

وزیر ارشد ویجی روپانی دو بوروکرات ارشد – یک دبیرکل اضافی (برای کار و استخدام) ، Vipul Mitra و کمیسر (شهرداری ها) Rajkumar Benival را منصوب کرده است تا برای تحقیقات فوری در مورد حادثه به Baruch بروند.

در بیانیه ای از دفتر رئیس وزیر آمده است که CM همچنین قصد دارد تحقیقات قضایی را درباره این حادثه هولناک آغاز کند.

نخست وزیر نارندرا مودی همچنین ابراز تسلیت گفت: “از دست دادن جان به علت آتش سوزی در بیمارستانی در باروچ دردناک است.  تسلیت به خانواده های داغدیده. ”

در همین حال ، بیمارستان کمک های اجتماعی ، واقع در کنارگذر جامبوسار در باروچ ، از بیماری همه گیر سال گذشته برای درمان بیماران مبتلا به Covid-19 در منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.

طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط پلیس محلی و آتش نشانی ، حدود 27 بیمار Covid در بخش مراقبت های ویژه وجود داشتند ، از جمله تعدادی در دستگاه های تهویه.

آتش سوزی حوالی ساعت 1 بامداد شنبه هنگام خواب بیماران رخ داد.  کارکنان بیمارستان پس از مشاهده آتش سوزی سعی در نجات بیمارانی که در هواکش بودند انجام دادند.

مردم محلی نیز پس از شنیدن فریاد پرسنل بیمارستان برای کمک به محل حادثه شتافتند.  آتش سوزی یک ساعت پس از ورود پلیس به محل مهار شد.

“هنگامی که آنها به محل حادثه رسیدند ، پلیس عملیات نجات را آغاز کرد و برای نجات بیماران شیشه را شکست.  بیش از 20 بیمار نجات داده شدند و بلافاصله به بیمارستانهای خصوصی دیگر در مناطق مجاور منتقل شدند. ”

طبق گفته پلیس و آتش نشانان ، بیماران بر اثر سوختگی و خفگی جان خود را از دست دادند.

این آخرین مورد از مجموعه وحشتناک آتش سوزی بیمارستان ها در گجرات است.  در این هفته ، پنج بیمار مبتلا به Covid-19 در اثر آتش سوزی بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در سورات جان خود را از دست دادند.

سال گذشته ، هشت بیمار در دو آتش سوزی فاجعه بار در بیمارستان های Covid-19 در احمدآباد و شش نفر در Rajkot جان خود را از دست دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی