حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

در حالی که تعداد قابل توجهی از افراد آلوده به Covid-19 برای تخت بیمارستان در بنگالورو می جنگند ، چندین بیمار با علائم خفیف یا متوسط ​​آنها را می گیرند ، بسیاری از افراد در بیمارستان ها کار می کنند و شرکت بنگالورو به ET گفت.

با گزارش هر روز حدود 20،000 مورد به علاوه شهر ، Bruhat Bengaluru Mahanagara Palike (BBMP) مجبور است برای صدها نفر از آنها تختخواب پیدا کند و با مشکلات جدی تنفسی دست و پنجه نرم کند.  اما بسیاری از افراد آلوده از نفوذ خود در نزد سیاستمداران و دیوان سالار برای گرفتن تخت استفاده می کنند و این ارزیابی پزشکان BBMP را برای ارزیابی نیاز بیمار به تخت دشوار می کند یا خیر.

با این حال ، بیماران با نفوذ نوع تختخواب وی را تصمیم می گیرند و مقامات بهداشتی BBMP را در مبارزه با بیماری همه گیر ناتوان می کنند.  بیمارستان ها با گفتگوهای مداوم در مورد تخت اکسیژن ، دستگاه های تهویه و واحدهای مراقبت های ویژه غرق می شوند.

“ما نمی دانیم BBMP هنگام تعیین تخت های بیمارستانی از چه معیارهایی استفاده می کند.  حداقل 30٪ از تختخوابهای ما توسط افرادی اشغال می شود که علائم خفیف دارند یا علائمی ندارند و بسیاری از آنها از طریق ارتباط پذیرفته می شوند. “مردی از یک بیمارستان خصوصی با 500 تخت برای بیماران Covid-19 گفت.

راهنمایی آنها این بیماران را تشویق می کند که 4-5 روز پس از پذیرش مرخص شوند تا بتوانند به مریضی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد مراجعه کنند.  “اما بیماران بدون علامت از رفتن خودداری می کنند.  آنها خواستار پایان دوره 14 روزه انزوا در بیمارستان هستند. ”

این بیماران بیشتر با نمایندگان منتخب یا دیوان سالار در ارتباط هستند.  بسیاری از MLA ها همچنین مقامات بهداشتی BBMP را در حوزه های انتخابیه خود تحت فشار قرار می دهند تا تختخواب افرادی را که می شناسند تهیه کنند.  یک مقام بیمارستان در یک کالج پزشکی خصوصی گفت: بیماران بدون علامت معمولاً پشتیبانی اکسیژن می خواهند ، حتی اگر اشباع اکسیژن آنها طبیعی باشد.  “آنها فقط از ترس و اضطراب بر حمایت از اکسیژن اصرار دارند.  ما یک ماسک اکسیژن با دبی 4-2 لیتر قرار می دهیم تا آرام شوند. ”

یک مقام BBMP گفت که کارکنان سطح پایین به دلیل فشار کارمندان ارشد می توانند برخی از تخت ها را بسازند ، اما “سه گانه ضعیف” بیماران مدیریت پیچیده ای را ایجاد می کند.  “بعضی اوقات تخت هایی برای بیماران تهیه می شود که درک چندانی از وضعیت واقعی بیمار ندارند.  ما به گسترش سیستم معاینه ادامه خواهیم داد ، بنابراین بیمار با وجود سطح اکسیژن طبیعی و با شدت و علائم کم یا بدون علائم بستری شد. ”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۴
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی