حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

روز دوشنبه ، BJP نشان داد که ناظران مرکزی می توانند در عرض یک یا دو روز به آسام اعزام شوند ، حتی اگر مشاوره های داخلی درباره نحوه تعیین کیست وزیر بعدی نیز آغاز شده باشد.

BJP با سارباناندا سونووال به عنوان وزیر ارشد در آسام به قدرت بازگشت ، اما همکار و مبارز او مبارز Himanta Biswa Sarma نیز به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری دیده می شود ، BJP هرگز هوا را در طول نظرسنجی ها پاک نکرد که آقای Sonoval کلاه خود را ادامه خواهد داد. از مدیران ارشد در طول کارزار این گمانه زنی ها را ایجاد می کند که ممکن است تغییراتی در هوا ایجاد شود.

منابع BJP گفتند که شورای پارلمانی وی می تواند به زودی ناظران مرکزی را برای ریاست جلسه MPA حزب تازه انتخاب شده در گواهتی ، جایی که رهبر خود را انتخاب می کنند ، معرفی کند.

ناظران معمولاً انتخاب برنج برتر را به دولت منتقل می کنند که به نوبه خود توسط MLA ها تأیید می شود.  این حزب به همراه متحدانش آسوم غنا پریشاد و حزب لیبرال حزب متحد خلق 74 کرسی به دست آورد.

آقای Sonowal ، از آسام علیا ، یک مرد قدیمی BJP است ، در حالی که آقای Sarma تکیه گاه بسیاری از اتحاد های حزب در شمال شرقی بوده است و در صف مقدم بیماری همه گیر COVID-19 بوده است ، که به عقیده بسیاری از آنها به تکرار کمک می کند پیروزی. BJP.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۴
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی