حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

حوا نیوز - منبع خاصی از ناب ترین خبر ها برای همگان

مرجعی برایی دنبال کردن و بررسی کردن انواع عجیب و غریب اخبار و اطلاعات

در اینتجا شما میتوانید انواع مختلفی از خبر ، هیجان انگیز ، ترسناک ، خنده دار و... را مشاهده کنید و از دنیا آگاه باشید.
پیوندها

 

پارچ ها کنار گذاشته می شوند و برای 10 بازی متوقف می شوند تا از مواد خارجی غیرقانونی برای درمان بیس بال در سرکوب بیس بال لیگ برتر که از 21 ژوئن آغاز می شود استفاده کنند.

دفتر کمیساریا ، در پاسخ به اعتصابات ضبط شده و میانگین وات بیش از نیم قرن ، روز سه شنبه گفت که داوران ارشد و ثانویه بازرسی منظم از همه پارچ ها را آغاز می کنند ، حتی اگر مدیران مخالف درخواست بازرسی نکنند.

مجرمان مکرر نظم و انضباط مترقی دریافت خواهند کرد و تیم ها و کارمندان باشگاه مشمول انضباط عدم رعایت قانون می شوند.

“پس از یک فرآیند گسترده هشدارهای بی اثر مکرر ، جمع آوری اطلاعات از بازیکنان فعلی و سابق و سایر افراد از کل ورزش ، دو ماه جمع آوری اطلاعات جامع ، گوش دادن به طرفداران ما و بررسی عمدی ، متوجه شدم که یک تحمیل جدید مواد خارجی لازم است راب منفرد ، کمیسیونر ، در بیانیه ای گفت تا در زمین بازی مساوی شود.

“من می فهمم که سابقه استفاده از مواد خارجی روی توپ وجود دارد ، اما آنچه امروز می بینیم بسیار متفاوت است ، زیرا مواد چسبناک بیشتر از هر زمان دیگری استفاده می شود.  مشخص شد که استفاده از مواد خارجی معمولاً از تلاش برای گرفتن بهتر توپ به چیز دیگری تبدیل می شود – یک مزیت رقابتی ناعادلانه ، که باعث عدم عملکرد و زمین بازی ناهموار می شود.  “

تصور افزایش استفاده از مواد خارجی مرتبط با کاهش جرم و جنایت به عنوان بزرگترین مورد کلاهبرداری بیس بال گسترده از زمان افزایش استروئیدها دیده می شود که در اوج آن تصویب آزمایش های دارویی تصادفی با مجازات های قبل از فصل 2004 است.

گریت کول آس یانکی اخیراً از این سingال نجات پیدا کرد که آیا او هرگز از ماده چسبنده Spider Tack استفاده کرده است یا خیر. (سارا استیر / گتی ایماژ)

آس یانکی ، گریت کول ، که توسط جاش دونالدسون از مینه سوتا برای کاهش سرعت چرخش در اوایل 3 ژوئن انتخاب شد ، هفته گذشته س aالی را در مورد اینکه آیا او هرگز از Spider Tack استفاده کرده است ، ماده ای چسبناک که برای استفاده توسط رقبای استرانگمن طراحی شده است ، رد کرد.

کول گفت: “راستش ، من نمی دانم چگونه به این پاسخ دهم.”  “آداب و رسوم وجود دارد که از بازیکنان قدیمی تر به بازیکنان جوان تر ، از آخرین نسل بازیکنان به آن نسل از بازیکنان منتقل می شود ، و من فکر می کنم مواردی وجود دارد که مطمئناً از این نظر خارج از محدوده است.”

 بسیاری از توپ های بیس بال جمع شده دارای علامت های تیره و عنبر بودند که به لمس چسبیده بودند.– بیس بال لیگ برتر برای ادعای استفاده از مواد خارجی از پارچ

MLB در تاریخ 23 مارس به تیم ها گفت که نظارت را افزایش می دهد و مراحلی را شروع می کند که شامل جمع آوری توپ های گرفته شده از بازی توسط هر تیم و تجزیه و تحلیل داده های سرعت چرخش Statcast است.

“بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در طول دو ماه اول این فصل – از جمله شکایت های متعدد از بازیکنان موقعیت ، پارچ ، داوران ، مربیان و مدیران – غلبه استفاده از مواد خارجی از پارچ در لیگ برتر بیس بال و لیگ های کوچک وجود دارد.” MLB گفت

به نظر می رسد Clampdown تأثیر داشته است

“بسیاری از توپهای بیس بال جمع آوری شده دارای علامتهای تیره و عنبر هستند که به لمس می چسبند. MLB اخیراً آزمایشات گسترده ای از جمله آزمایشات توسط محققان شخص ثالث را به اتمام رسانده است تا مشخص کند آیا استفاده از مواد خارجی تأثیر مهمی در اثربخشی دارد.

“این مطالعه به این نتیجه رسید که مواد خارجی سرعت و حرکت بیس بال را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند و به پارچ هایی که از این مواد استفاده می کنند نسبت به مهاجمان و پارچ هایی که از مواد خارجی استفاده نمی کنند ، یک مزیت رقابتی ناعادلانه به دست می آورد و منجر به اقدامات کمتری در زمین می شود.

“علاوه بر این ، به نظر می رسد که استفاده از یک ماده خارجی به یک سبک فشار دادن کمک می کند که در آن پارچ ها مکان را به نفع چرخش و سرعت فدا می کنند ، به ویژه با توجه به افزایش توپ های سریع. شواهد نشان دهنده ارتباط بین بهبود ایمنی مهاجم و استفاده از مواد خارجی. “

محدودیت پیش بینی شده قبلاً تأثیر داشته است.

بر اساس MLB Statcast ، سرعت چرخش Fastball از ابتدای فصل در 5 ژوئن هر هفته به طور متوسط ​​2،306-2،329 دور در دقیقه است.

 ما در برابر هواداران و استعدادهای نسلی که برای از بین بردن این مواد در زمین مسابقه می دهند ، مسئول هستیم.“راب منفرد ، کمیسار MLB.”

پس از جلسه مالکان در 3 ژوئن ، زمانی که صحبت از سرکوب بود ، میانگین در هفته 6 ژوئن به 22282 کاهش یافت و در روز یکشنبه به 2226 کاهش یافت.

میانگین وات در لیگ های اصلی در ماه آوریل 232/0 بود ، در حالی که دو سال پیش در مقایسه با 252/0 بود و در زیر رکورد کمترین .377 در سال 1968 بود و در ماه مه نیز 239/0 بود ، کمترین میزان از سال 1968 تاکنون.

در هفته 6 ژوئن میانگین به 0.247 افزایش یافت و میانگین فصل را به 238/0 افزایش داد.

یادداشت برای بررسی اتحادیه های بازیکنان

میزان اعتصاب از 3 ژوئن 23.4، است که تا آن زمان 24.2 کاهش دارد و میزان پیاده روی 8.4، است که کمتر از 8.9 است.

مانفرد گفت: “این در مورد یک بازیکن یا یک باشگاه یا تحمیل گناه نیست.”  “این یک تغییر جمعی است که بازی را تغییر داده و باید به آن توجه شود. ما در برابر هواداران خود و استعداد نسل هایی که در زمین مسابقه می دهند در قبال از بین بردن این مواد و بهبود بازی مسئولیت داریم.”

در حالی که به نقل از بیل میلر ، رئیس انجمن داوران لیگ برتر ، این بیانیه را پشتیبانی می کند ، چنین اظهاراتی از طرف انجمن بازیکنان بیس بال ML وجود ندارد.  اتحادیه بازیکنان گفت که این یادداشت را بررسی می کند و هیچ اظهار نظری در مورد آن ندارد.

بازیکنانی که به دلیل تخلف حذف شده اند در لیست فعال جایگزین نخواهند شد.

همچنان کیسه های رزین مجاز خواهند بود ، اما گل محمدی را نمی توان با ضد آفتاب یا سایر مواد ترکیب کرد و به پارچ گفته می شود بعد از غروب آفتاب در استادیوم های باز از ضد آفتاب استفاده نکنید و به هیچ وجه از آن در پارک های داخلی استفاده نکنید.  داوران قبل از بازی کیسه های گل محمدی را بررسی می کنند تا از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

به عنوان بخشی از ابتکار عمل ، داوران به طور مکرر تمام مبتدیان و همه مجریان را بررسی می کنند ، یا در پایان اولین کار خود ، یا هنگامی که آنها حذف می شوند ، هر کدام از آنها اول باشد.  کلاه ، دستکش و نوک انگشتان بررسی می شود.  ump همچنین می تواند زمان تشخیص گلوله های چسبناک یا احساس پارگی را که به سمت دستکش ، کلاه ، کمربند ، لباس فرم یا بدن می رود به طریقی که ممکن است برای استخراج یا استفاده از ماده باشد ، بررسی کند.

شکارچیان تحت بازرسی های معمول قرار می گیرند و بازیکنان در موقعیت ها ممکن است جستجو شوند.

پارچ ها مسئول مواد خارجی موجود در گیرنده ها و بازیکنان موقعیت خواهند بود.  یک بازیکن موقعیتی به دلیل داشتن ماده خارجی پرتاب نخواهد شد مگر اینکه داور تشخیص دهد که بازیکن آن را برای کمک به پارچ به توپ زده است.

متخلفان در معرض دفع و تصمیمات قابل بررسی نیستند.  فرض می شود که امتناع از بازرسی ، قوانین را نقض کرده و کنار گذاشته خواهد شد.  کارمندان باشگاه که به بازیکنان در استفاده یا پوشاندن مواد خارجی کمک می کنند یا از همکاری امتناع می ورزند یا تخلف را گزارش نمی کنند مشمول جریمه و محرومیت می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
حوااا شماععی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی